I squale-tråden kan man inte gömma sig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I squale-tråden kan man inte gömma sig
Jag tror att det kan bli grymt bra! Har aldrig bytt vridringsinlägg på en 1521 men som jag har förstått det så är det relativt enkelt. Vi får väl se när jag får hem mitt lumade inlägg till 1521 FL!Moddidé för min Squale 1521 PVD som jag beställt.
Tänkt att det kanske hade blivit snyggt med den svart/orangea bezeln på den? Hade ju passat fint med minutvisaren och adderat lite färg till den annars nästan helsvarta klockan. Vad tycker ni? @MaBr, du kanske vet hur svårt det är att byta insert?
Alltså den här bezelen:
På den här klockan
Fint, då väntar jag tills du fått ditt lumade inlägg. Kanske blir att jag köper ett sådant till min FL också om det blir braJag tror att det kan bli grymt bra! Har aldrig bytt vridringsinlägg på en 1521 men som jag har förstått det så är det relativt enkelt. Vi får väl se när jag får hem mitt lumade inlägg till 1521 FL!
Se där ja, den lika tjusiga kusinen till min....hustruns och med ett likadant polerat original mesh. Så trevliga så. Gillar den gråa inserten bättre än den svarta, smaksak.Sorry för antiklimax men jag kunde inte låta bli! Det är passaround-Ondan som har anlänt. Ersatte omgående det borstade meshet med ett polerat dito. Hur tänkte de där?
Får se hur lång tid det tar innan jag får det men det är på väg sen två veckor.Fint, då väntar jag tills du fått ditt lumade inlägg. Kanske blir att jag köper ett sådant till min FL också om det blir bra
Det gråa är helt klart bättre. Nu har jag inte sett det svarta på riktigt men jag förstår det ärligt talat inte.. Helt underbar klocka detta i alla fall. Undrar bara hur jag ska kunna gömma den för frun? Jag vill ju också hinna testa den...Se där ja, den lika tjusiga kusinen till min....hustruns och med ett likadant polerat original mesh. Så trevliga så. Gillar den gråa inserten bättre än den svarta, smaksak.
Ser riktigt läckert ut Har du fått veta leveranstid än? Funderar själv på en om mitt ebayköp går åt skogen.Moddidé för min Squale 1521 PVD som jag beställt.
Tänkt att det kanske hade blivit snyggt med den svart/orangea bezeln på den? Hade ju passat fint med minutvisaren och adderat lite färg till den annars nästan helsvarta klockan. Vad tycker ni? @MaBr, du kanske vet hur svårt det är att byta insert?
Alltså den här bezelen:
På den här klockan
Nej, har inte fått tag på Zackrissons, men det hade ju hänt något personligt så det gäller att ha lite tålamod.Ser riktigt läckert ut Har du fått veta leveranstid än? Funderar själv på en om mitt ebayköp går åt skogen.
Okej, ja det är helt rättNej, har inte fått tag på Zackrissons, men det hade ju hänt något personligt så det gäller att ha lite tålamod.
Är inte jättestressigt ändå men jag vill gärna ha den innan den 16 Augusti då jag åker på fjällresa, men det tror jag nog ska funka.
Du har alltså random rostiga kedjor liggandes till hands för sådana här häftiga bilder?
Har inte alla det? Ärligt talat så består hela vårt hem av gammal rostig skit så det finns mycket att välja på.Du har alltså random rostiga kedjor liggandes till hands för sådana här häftiga bilder?
Ser ju coolt ut! Blir häftiga bilderHar inte alla det? Ärligt talat så består hela vårt hem av gammal rostig skit så det finns mycket att välja på.
Ska ha den där högen med kedjor för att hänga upp den här lampan i köket, den kedjan som är där nu är lite för fin...
Ja, jag gillar det.Ser ju coolt ut! Blir häftiga bilder
Snyggt. Gillar tegel!Har inte alla det? Ärligt talat så består hela vårt hem av gammal rostig skit så det finns mycket att välja på.
Ska ha den där högen med kedjor för att hänga upp den här lampan i köket, den kedjan som är där nu är lite för fin...
Jag också, det är riktigt snyggt. Bor i en hyresrätt så jag ska inte ta åt mig äran men hyresvärden har gjort det riktigt snyggt.Snyggt. Gillar tegel!
E.T.A 15-17 /7 , så nu är det bara den jobbiga väntan kvar. Hoppas det går snabbareHur har det gått här egentligen?
Det är det sjukt drygt att behöva vänta! Men stort grattis till en riktigt cool pjäs.E.T.A 15-17 /7 , så nu är det bara den jobbiga väntan kvar. Hoppas det går snabbare
Har inte alla det? Ärligt talat så består hela vårt hem av gammal rostig skit så det finns mycket att välja på.
Hehe, lätt värt att skaffa en Squale bara för att hänga här. Väldigt tjusigt tavla du har! Takbelysningen är kanske lite......spartansk?Fint dekorerat! Vi flyttade in i huset i januari och har inte kommit speciellt långt
Känner att jag får ta och köpa en Squale snart, DJ:n är underbar men den tråden är tyvärr lite tråkig
Jag såg det. Grattis!Vann en bildtävling på Facebook priset va bilden i bannern på Facebook men kul ändå.
TackarJag såg det. Grattis!
TILLÄGG: Röstade såklart på din bild.
Kul ju och väldigt fin bild. Grattis!Vann en bildtävling på Facebook priset va bilden i bannern på Facebook men kul ändå.
Visste inte ens att denna grupp fanns. Nu kanske det finns någon anledning att använda Facebook?Vann en bildtävling på Facebook priset va bilden i bannern på Facebook men kul ändå.
Neeejdå!Förlåt, kunde inte låta bli
TveksamtVisste inte ens att denna grupp fanns. Nu kanske det finns någon anledning att använda Facebook?
Najs!Har inte alla det? Ärligt talat så består hela vårt hem av gammal rostig skit så det finns mycket att välja på.
Har med funderat på det i 1.5 år sedan jag blev medlem här. För klockornas skull. Men nej...Visste inte ens att denna grupp fanns. Nu kanske det finns någon anledning att använda Facebook?