• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Vänta nu, har jag missat nåt? Jag trodde inte det var armbandet man skulle sätta på?.. Då är det ju inte så intressant. :happyhappy: Förresten, hur gjorde du då?

Fan vad ni är omogna... :shifty: Ni tigger om bilder nästa gång och då ska jag ha mina vita Speedos på också! :D

Ja bilder var det ja, närbilder tack. Jag har @kjesul adress, inga problem :D
Ni är så störda! Tack! :hilarious:

Kanon, ska förstora upp en bild i så att ni kan ha det som poster hemma i sovrummet! :D

Helt rätt, man vill ju inte vara en tråkmåns! :p Låter verkligen som att vi är gjorda för varandra.

Har fått problem här hemma nu. Sitter i soffan och FruBr vill testa klockan.

Första kommentaren: "Den var ju inte så dum på det bandet ändå, mycket bättre än jag trodde". Ohh no... :nailbiting:
Andra kommentaren: "Hur mycket kostar en sån här? En sån måste vi ha."
Jag: "Kan jag få tillbaka den?"
Hon: "Mmm, sen."
Hon: "Fick ju löneförhöjning nu så jag tänkte köpa den där svarta som vi testade, den var fin."
Jag: "Svarta? Seikon?"
Hon: "Nej, den här!" *visar bild på en Omega Speedmaster*

VAD ÄR DET SOM PÅGÅR I MITT HEM!? :eek:

:sorry:
PSX_20200708_204624.jpg
Låter helt underbart om du frågar mig :happyhappy::heart: Detta inlägg ska genast visas för tanten :)

Kanon, ska förstora upp en bild i så att ni kan ha det som poster hemma i sovrummet! :D

Helt rätt, man vill ju inte vara en tråkmåns! :p Låter verkligen som att vi är gjorda för varandra.

Första kommentaren: "Den var ju inte så dum på det bandet ändå, mycket bättre än jag trodde". Ohh no... :nailbiting:
Hon: "Fick ju löneförhöjning nu så jag tänkte köpa den där svarta som vi testade, den var fin."

PSX_20200708_204624.jpg
Hoppsan, kört. Bara att välja mellan en speedmaster och onda... :banghead::) Min hustru försökte inte ens nåt sånt, sa bara "den där är fin, den passar mej, kan ta den va?" med det där särskilda tonfallet som inte accepterar ett nej... och så får man tro att man har ett upp, vilket inte är så säkert... :oops:

Hoppsan, kört. Bara att välja mellan en speedmaster och onda... :banghead::) Min hustru försökte inte ens nåt sånt, sa bara "den där är fin, den passar mej, kan ta den va?" med det där särskilda tonfallet som inte accepterar ett nej... och så får man tro att man har ett upp, vilket inte är så säkert... :oops:
Inte en chans att du har ett upp där. :D Känner igen det där, skillnaden här hemma är att det inte ens är ställt som en fråga... Kommer heller inte att bli något val, det kommer att sluta med att hon köper båda eller så får jag köpa Ondan och hon Speedmastern... :confused:

PSX_20200708_204624.jpg
Haha, underbart ju! Hade önskat den typen av förståelse (medberoende?) fanns här hemma också! :D

Jag hade inte sålt den, men jag har ju ingen :p Den är riktigt bra på både gummi, Mesh och NATO så bara kööör ;)
Du har så rätt! Behövde lite pepp från tråden antar jag... Känns redan bättre! :D Som du säger så är den ju grym på det mesta! :cool: Och klart du ska ha en Matic... Nu när du är fast i Squale-träsket ;)

Haha, underbart ju! Hade önskat den typen av förståelse (medberoende?) fanns här hemma också! :D

Du har så rätt! Behövde lite pepp från tråden antar jag... Känns redan bättre! :D Som du säger så är den ju grym på det mesta! :cool: Och klart du ska ha en Matic... Nu när du är fast i Squale-träsket ;)
Gött! Ja det ska bli den du har, det är den jag velat ha från början och då ska man inte kompromissa :)

Bilagor

• 4197C8E7-86A5-4BF6-9667-1A72B023CCF8.jpeg
    4197C8E7-86A5-4BF6-9667-1A72B023CCF8.jpeg
    149.2 KB · Visningar: 7
Är ingen fotograf + har tagit några glas rosévin. Siffrorna är i silver vilket gör att dom kan se svarta ut. Irriterande är dock att tex siffran 45 o 15 sitter lite snett. Adderar lite vintage-feel men tror snarare att det är ett misstag.

Bilagor

• E379A2CA-9764-440C-9FB2-1AE00FDA78F2.jpeg
    E379A2CA-9764-440C-9FB2-1AE00FDA78F2.jpeg
    591.7 KB · Visningar: 7
  • 21D90503-A711-4D5A-8F43-84602A63EE1F.jpeg
    21D90503-A711-4D5A-8F43-84602A63EE1F.jpeg
    623.9 KB · Visningar: 6
  • B3EF9839-3CF9-4AD3-BA26-BE8D4D82C62E.jpeg
    B3EF9839-3CF9-4AD3-BA26-BE8D4D82C62E.jpeg
    600.4 KB · Visningar: 3
Är ingen fotograf + har tagit några glas rosévin. Siffrorna är i silver vilket gör att dom kan se svarta ut. Irriterande är dock att tex siffran 45 o 15 sitter lite snett. Adderar lite vintage-feel men tror snarare att det är ett misstag.
Snyggt,då är förklaringen varför Gnomons bilder är svarta.
Äsch lite vin i blodet så blir man stabil :D

Oj, det där var ju inte ens lite likt Gnomons bilder och det ser riktigt bra ut! Grattis till en riktigt cool pjäs! :) Konstigt med siffrorna, mejla dem och kolla om det verkligen ska vara så. :confused:

Tillbaka
Topp