Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Synd att den är 41mm.. Hade det varit den mindre hade jag klippt den direkt!Visst sjutton är detta en ovanlig modell?
https://klocksnack.se/threads/rejäl-prisbump-squale-300m-41mm-bezel-wonder-watch-super-squale.82817/
För några år sedan dammsög jag eBay på Vintage Squale men som jag minns det så poppade det mest bara upp lite mindre modeller. 41mm är ju riktigt bra och bakelitinsert därtill![]()
Färgsättningen på den mittersta är fenomenal.Typ 39mm.Page & Cooper var med och tog fram denna för några år sen. Synd att de är slutsålda.
![]()
F.ö mailade jag med dom ang modellen som kallas Giramondo. Fick svaret "We are still working on this! Please keep checking the website/ instagram and youtube for exciting Page and Cooper updates.".
![]()
Färgsättningen på den mittersta är fenomenal.
Färgsättningen på den mittersta är fenomenal.
Absolut! Även jag tycker att den mittersta är bäst men skulle vilja ha den blåa ocksåVerkligen! Alla tre är grymma! Synd att dessa inte är med i Squales egen line-up. Hade vart en given succé.
Typ 39mm.Page & Cooper var med och tog fram denna för några år sen. Synd att de är slutsålda.
![]()
F.ö mailade jag med dom ang modellen som kallas Giramondo. Fick svaret "We are still working on this! Please keep checking the website/ instagram and youtube for exciting Page and Cooper updates.".
![]()
Typ 39mm.Page & Cooper var med och tog fram denna för några år sen. Synd att de är slutsålda.
![]()
![]()
![]()
![]()
@rogart-63 gjorde ett kalas jobb med att serva min. Kanske han har möjlighet till en favorit i repris?Mkt nöjd med min 2002 som jag köpte av seikosthlm. Emellertid dags för en service. Ojämn gång och tappar en del tid. Någon som har något tips på var man ska vända sig? Kollade upp ukwatchrepair och är ju ett alternativ, men enklast att få det gjort i Sverige. ”Bara” ett enkelt eta. Tack!![]()
![]()
Länken ligger hemma tyvärr så håll tillgodo med denna bild så längeSjälv är jag lite sugen på en 1521 militaire. Nån som har en bild på en sån på länk?
Inte jätteimponerad så här långt. Men tavlan kanske är snyggare än på den här första bilden.Nytt från Squale än så länge; djupmätare och ny våg-tavla till 1521
![]()
![]()
Inte jätteimponerad så här långt. Men tavlan kanske är snyggare än på den här första bilden.
Båda! Men om jag måste välja blir det mesh, i alla fall på den blå. Gummi kan nog vara fint på den svarta.Ska man ha mesh eller gummi på en 1521 ocean blue? Och på en svart 1521a? Mesh eller gummi? Oh dessa livets vattendelare..
Har någon hittat mer detaljerad info om Squales nysläpp under Basel? Utöver de bilder som lagts upp tidigare i tråden.
Precis det jag noterat. De brukar ju vara relativt aktiva på instagram så känns konstigt att det inte kommit nånting där.... inte ens något nytt på instagram
![]()