Ja varför inte liksom? Avskyr bara det där "nu gör vi en modell för det täcka könet också = rosa", F UDe borde lansera mindre versioner av 1521-boetten som Unisex modell. Typ 36-37mm som alla kan bära
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja varför inte liksom? Avskyr bara det där "nu gör vi en modell för det täcka könet också = rosa", F UDe borde lansera mindre versioner av 1521-boetten som Unisex modell. Typ 36-37mm som alla kan bära
Haha ja, det är lite löjligt.Ja varför inte liksom? Avskyr bara det där "nu gör vi en modell för det täcka könet också = rosa", F U
Okej, nu ska jag inte bli overly excited för det kan vara en felskrivning meeeen!De borde lansera mindre versioner av 1521-boetten som Unisex modell. Typ 36-37mm som alla kan bära
Excited!!!Okej, nu ska jag inte bli overly excited för det kan vara en felskrivning meeeen!
Såhär står det på alla andra 1521or:
Jag har ställt frågan på deras Instagram men det är hit and miss på om de svarar.Excited!!!
Gött, börjar genast tänka om det är samma diameter på vridringen som 42an annars kan det bli knöligt att byta inläggJag har ställt frågan på deras Instagram men det är hit and miss på om de svarar.
Awww...Gött, börjar genast tänka om det är samma diameter på vridringen som 42an annars kan det bli knöligt att byta inlägg
...vill ha ändå, Zacke var är du?!!Awww...
Aww..Awww...
Jag löser detta, vill du ha den så lägg order på den matta och skriv att du vill ha blank boett så bygger jag om den@Zackrissonsur.se har i vanliga fall kunnat lösa detta. Vet dock att det varit problem att gå tag i dessa tavlor (när jag var sugen på denna modifikationen).
Jag med! Denna är till och med bättre än den gröna....vill ha ändå, Zacke var är du?!!
Ja, det hade varit najs.Aww..
Hade varit coolt med en mindre boett.
Sorry helt sjukt vad tid de tar, har varit på dem idag igen och sagt att jag måste ha ett datum när de kommer, de flesta har valt att ta de vi själva polerar, dock blir loggan på låset inte lika synligTyvärr har jag inte fått besked än. Mailade @Zackrissonsur.se (tar varje tillfälle nu att puffa på) till den nya adressen jag fick, för en vecka sen, men inte fått svar där heller. Känns tråkigt att inte få dra Squalen på meshet nu som man tänkte i vintras då jag beställde.
Men vi kämpar på
Svårt att hitta en coolare somrig klocka. Klarar man av att bära rosa är den ju stekhet!Jag med! Denna är till och med bättre än den gröna.
Ja, det hade varit najs.
Välkommen tillbaka till tråden. Hoppas allt är braJag löser detta, vill du ha den så lägg order på den matta och skriv att du vill ha blank boett så bygger jag om den
Alla kan bära rosa! Jag har ju tyvärr mättat min klockbudget ett tag pga Doxa...Svårt att hitta en coolare somrig klocka. Klarar man av att bära rosa är den ju stekhet!
Köp!
Den verkar ju inte vara limited edition dock så där är det nog ganska säkertAlla kan bära rosa! Jag har ju tyvärr mättat min klockbudget ett tag pga Doxa...
Japp, får kanske bli nästa års sommarklocka?Den verkar ju inte vara limited edition dock så där är det nog ganska säkert
Låter bra!Japp, får kanske bli nästa års sommarklocka?
Ser ut som att den är en tusenlapp dyrare än den vanliga Ondan. Sannolikt pga rocka-lädret med butterfly clasp. Det vill jag ju inte ens ha!Låter bra!
Ja antagligen, lite synd. De kanske kommer ut med vanliga band så småningom? Mesh borde kosta lika mycket som rocka-lädret då? Blir lagom flashigt dåSer ut som att den är en tusenlapp dyrare än den vanliga Ondan. Sannolikt pga rocka-lädret med butterfly clasp. Det vill jag ju inte ens ha!
Vadå, trodde du gillade döda fiskar? Tycker det är snyggt, hoppas inte det är riktig rocka baraSer ut som att den är en tusenlapp dyrare än den vanliga Ondan. Sannolikt pga rocka-lädret med butterfly clasp. Det vill jag ju inte ens ha!
Jag hade lätt tagit mesh eller något annat än det där lädret i alla fall. Det vita gummit med rosa söm är dock coolt!Ja antagligen, lite synd. De kanske kommer ut med vanliga band så småningom? Mesh borde kosta lika mycket som rocka-lädret då? Blir lagom flashigt då
Jag har inget emot döda fiskar men de skulle ju kört på lax-skinn. Rosa lax-skinn hade varit coolt på den!Vadå, trodde du gillade döda fiskar? Tycker det är snyggt, hoppas inte det är riktig rocka bara
Tjusigt värre!Jo men den här ska väl funka!
Men va fan! Fjäll! Det hade varit så coolt.Ny Onda färg
Pink!
Fin laxrosa.
Sneaky ändåAwww...
Typiskt Squale att ange olika mått på exakt samma case...Sneaky ändå
Var inte @Lindellc intresserad av att sälja sin? Det var nån i mikrotråden som hade den med som en av flera som var upp till försäljning nyss. Tråden går så fort så jag missar en delJag blir mer och mer sugen på en Micro-LE jag... hoppade av gruppköpet pga 40mm och kronan kl3 men nu har jag en annan med det och den är svinbra!
Ingen som har en välanvänd som ni tröttnat på? (pris därefter mao)