• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

De borde lansera mindre versioner av 1521-boetten som Unisex modell. Typ 36-37mm som alla kan bära :)
Okej, nu ska jag inte bli overly excited för det kan vara en felskrivning meeeen! :wideyed:
PSX_20200715_134625.jpg

Såhär står det på alla andra 1521or:
PSX_20200715_134652.jpg

Tyvärr har jag inte fått besked än. Mailade @Zackrissonsur.se (tar varje tillfälle nu att puffa på) till den nya adressen jag fick, för en vecka sen, men inte fått svar där heller. Känns tråkigt att inte få dra Squalen på meshet nu som man tänkte i vintras då jag beställde.
Men vi kämpar på :)
Sorry helt sjukt vad tid de tar, har varit på dem idag igen och sagt att jag måste ha ett datum när de kommer, de flesta har valt att ta de vi själva polerar, dock blir loggan på låset inte lika synlig

Ja antagligen, lite synd. De kanske kommer ut med vanliga band så småningom? Mesh borde kosta lika mycket som rocka-lädret då? Blir lagom flashigt då ;)
Jag hade lätt tagit mesh eller något annat än det där lädret i alla fall. Det vita gummit med rosa söm är dock coolt!

Vadå, trodde du gillade döda fiskar? Tycker det är snyggt, hoppas inte det är riktig rocka bara :stop:
Jag har inget emot döda fiskar men de skulle ju kört på lax-skinn. Rosa lax-skinn hade varit coolt på den! :D

Jag blir mer och mer sugen på en Micro-LE jag... hoppade av gruppköpet pga 40mm och kronan kl3 men nu har jag en annan med det och den är svinbra! :p

Ingen som har en välanvänd som ni tröttnat på? (pris därefter mao) :oops:

Jag blir mer och mer sugen på en Micro-LE jag... hoppade av gruppköpet pga 40mm och kronan kl3 men nu har jag en annan med det och den är svinbra! :p

Ingen som har en välanvänd som ni tröttnat på? (pris därefter mao) :oops:
Var inte @Lindellc intresserad av att sälja sin? Det var nån i mikrotråden som hade den med som en av flera som var upp till försäljning nyss. Tråden går så fort så jag missar en del :(:)

Tillbaka
Topp