Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha jappFår väl hoppas på att det går bra i passarounden
Vadå två!?Sitter och spammar F5 på Italienska postens trackingsida med skitdålig Google Translate-översättning för att iallafall förstå lite av vad som står där
Jag är som sagt skitdålig på att vänta på klockor, och nu två stycken Squales, ännu värre!
Snart så! Ska bli kul att se bilder på båda senSitter och spammar F5 på Italienska postens trackingsida med skitdålig Google Translate-översättning för att iallafall förstå lite av vad som står där
Jag är som sagt skitdålig på att vänta på klockor, och nu två stycken Squales, ännu värre!
Äh, hoppa på ett Ryanair och hämta den själv, orka väntaSitter och spammar F5 på Italienska postens trackingsida med skitdålig Google Translate-översättning för att iallafall förstå lite av vad som står där
I dessa tider vore det verkligen ambitiöstÄh, hoppa på ett Ryanair och hämta den själv, orka vänta
Visst ja, hade glömt din 1521 PVD!
1521 PVD
1515 från Ebay
Ja! 1515 från Ebay verkar röra på sig iallafall. Den dök ju också upp i PostNord appen så har jag tur så kommer den kanske nästa vecka, kanske samtidigt som 1521 PVD? Det hade varit helt fantastiskt att få hämta ut båda två från ombudet samma dagSnart så! Ska bli kul att se bilder på båda sen
Skönt, jag kan inte glömma den och det gör det riktigt jobbigt att vänta!Visst ja, hade glömt din 1521 PVD!
Då är det nära nu det vore ju inte dumt alls, håller tummarna!Ja! 1515 från Ebay verkar röra på sig iallafall. Den dök ju också upp i PostNord appen så har jag tur så kommer den kanske nästa vecka, kanske samtidigt som 1521 PVD? Det hade varit helt fantastiskt att få hämta ut båda två från ombudet samma dag
Ja, den kommer att bli riktigt grym. Du får kämpa på tills den ser ut som 50 Atmosen som @Norpanjr nyss fick hem, den är i perfekt skick!Skönt, jag kan inte glömma den och det gör det riktigt jobbigt att vänta!
Tänker på hur fantastisk den kommer se ut när vridningen ser ut som din 1521 ocean och när boetten blivit lite blekare/repat. Tänker använda den riktigt mycket i hopp om att patinan kommer fort
Zackrissons sa att den bör komma nästa vecka så jag hoppas på att Squale är snabba och håller vad de lovar nu
Haha ja det hade sett fett utJa, den kommer att bli riktigt grym. Du får kämpa på tills den ser ut som 50 Atmosen som @Norpanjr nyss fick hem, den är i perfekt skick!
Når jag 50% av dins patinering inom 5 år är jag jäkligt nöjdHaha ja då jäklar får du kämpa @TobiasD
Jag tror du grejar detNår jag 50% av dins patinering inom 5 år är jag jäkligt nöjd
Ska kämpa påJag tror du grejar det
Jag har mer jag ska sälja av men jag vet inte riktigt vad nästa köp bli. Är sugen på så jäkla mycket just nu!
Två riktigt bra men väldigt olika klockor. Kan definitivt rekommendera båda. 556i fungerar i princip till allting eftersom den är så diskret men Squale 1521 är ju alltid Squale 1521.Squale 1521 och en Sinn 556 I ligger högst (än så länge) på listan. Men det var ju det här med den tömda klockbudgeten
Har tyvärr inte så mycket nytt då jag inte använder den som vardagsklocka men dessa är från förra veckan i alla fallFler (nya) bilder av din gulddykare @M26, snälla ??
Den är en riktig femettaHar tyvärr inte så mycket nytt då jag inte använder den som vardagsklocka men dessa är från förra veckan i alla fall
Porr!Har tyvärr inte så mycket nytt då jag inte använder den som vardagsklocka men dessa är från förra veckan i alla fall
Förstår, tack för återkoppling.Sorry helt sjukt vad tid de tar, har varit på dem idag igen och sagt att jag måste ha ett datum när de kommer, de flesta har valt att ta de vi själva polerar, dock blir loggan på låset inte lika synlig
Det lär ju inte bli polerat i själva länkarna så det kommer inte att bli som ett fabrikspolerat. Kanske good enough men jag har inte sett det själv så kan tyvärr inte uttala mig.Förstår, tack för återkoppling.
Helst av allt hade jag önskat det fabrikspolerade, men förstår att det är som det är nu. Polerat i efterhand blir en nödlösning, men kanske likväl bra, sånär som på loggan(?).
Vad säger expertpanelen, @MaBr @TobiasD med flera Är det värt att låta polera upp ett mesh i andra hand? Blir upplevelsen som ett fabrikspolerat?
Någon här inne som har polerat i efterhand och kan dela med sig?
Bra val, fick bli ett klockbyte eftersom den andra blev lite skitig.1521 på äventyrslandet idag.
Snyggt bra du använder grejernaBra val, fick bli ett klockbyte eftersom den andra blev lite skitig.
Ja, det är ju det de är till för. Man måste våga slita på grejerna.Snyggt bra du använder grejerna