• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Sitter och spammar F5 på Italienska postens trackingsida med skitdålig Google Translate-översättning för att iallafall förstå lite av vad som står där ;)
Jag är som sagt skitdålig på att vänta på klockor, och nu två stycken Squales, ännu värre!
bc4b75d7a9ae9eaf384e8a15a9f8a801.png

Visst ja, hade glömt din 1521 PVD! :bag:
Skönt, jag kan inte glömma den och det gör det riktigt jobbigt att vänta! ;)
Tänker på hur fantastisk den kommer se ut när vridningen ser ut som din 1521 ocean och när boetten blivit lite blekare/repad. Tänker använda den riktigt mycket i hopp om att patinan kommer fort ;)

Zackrissons sa att den bör komma nästa vecka så jag hoppas på att Squale är snabba och håller vad de lovar nu ;)

Skönt, jag kan inte glömma den och det gör det riktigt jobbigt att vänta! ;)
Tänker på hur fantastisk den kommer se ut när vridningen ser ut som din 1521 ocean och när boetten blivit lite blekare/repat. Tänker använda den riktigt mycket i hopp om att patinan kommer fort ;)

Zackrissons sa att den bör komma nästa vecka så jag hoppas på att Squale är snabba och håller vad de lovar nu ;)
Ja, den kommer att bli riktigt grym. Du får kämpa på tills den ser ut som 50 Atmosen som @Norpanjr nyss fick hem, den är i perfekt skick! :happyhappy:

Sorry helt sjukt vad tid de tar, har varit på dem idag igen och sagt att jag måste ha ett datum när de kommer, de flesta har valt att ta de vi själva polerar, dock blir loggan på låset inte lika synlig
Förstår, tack för återkoppling.

Helst av allt hade jag önskat det fabrikspolerade, men förstår att det är som det är nu. Polerat i efterhand blir en nödlösning, men kanske likväl bra, sånär som på loggan(?).
Vad säger expertpanelen, @MaBr @TobiasD med flera :) Är det värt att låta polera upp ett mesh i andra hand? Blir upplevelsen som ett fabrikspolerat?
Någon här inne som har polerat i efterhand och kan dela med sig?

Förstår, tack för återkoppling.

Helst av allt hade jag önskat det fabrikspolerade, men förstår att det är som det är nu. Polerat i efterhand blir en nödlösning, men kanske likväl bra, sånär som på loggan(?).
Vad säger expertpanelen, @MaBr @TobiasD med flera :) Är det värt att låta polera upp ett mesh i andra hand? Blir upplevelsen som ett fabrikspolerat?
Någon här inne som har polerat i efterhand och kan dela med sig?
Det lär ju inte bli polerat i själva länkarna så det kommer inte att bli som ett fabrikspolerat. Kanske good enough men jag har inte sett det själv så kan tyvärr inte uttala mig.

Tillbaka
Topp