PNM
Silver
Ny Onda färg
Pink!
Fin laxrosa.
Haha, vad störigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ny Onda färg
Pink!
Fin laxrosa.
Oj! Inte min kopp te, men som du säger fin laxrosaNy Onda färg
Pink!
Fin laxrosa.
Vafalls? Säger man a får man säga b Kikade också på den där, helt ok slutpris ändå tycker jag.... Men den gick till forumet. Dock inte till mig
Paxar! Grym juNy Onda färg
Pink!
Fin laxrosa.
https://klocksnack.se/threads/dagens-köptråden.43436/page-211#post-3431006Vafalls? Säger man a får man säga b Kikade också på den där, helt ok slutpris ändå tycker jag.
Den gamla räven, hoppas han kikar förbi här i tråden med juvelen när den anländer @marconimotet
Håller mig mest på den mögligare delen av forumet men kan se till att den även dyker upp här när den väl har anläntDen gamla räven, hoppas han kikar förbi här i tråden med juvelen när den anländer @marconimotet
Tjusigt! Ser hyfsat original ut eller vad ser du? Kronan vet jag inte riktigt om den hör hemma men kan ha fel.Håller mig mest på den mögligare delen av forumet men kan se till att den även dyker upp här när den väl har anlänt
Är såvitt jag kan bedöma helt i original. Alla kronor var inte signerade. Skulle tro att även kronan är original.Tjusigt! Ser hyfsat original ut eller vad ser du? Kronan vet jag inte riktigt om den hör hemma men kan ha fel.
Ser väldigt intressant ut. Tar en kölapp om du får för dig att sälja nångång innan @MaBr vaknar. Är själv på jakt efter den senare 70-tals Mastern (kl4 kronan) men det går helt ärligt inget vidare.Är såvitt jag kan bedöma helt i original. Alla kronor var inte signerade. Skulle tro att även kronan är original.
Senaste Squalen som jag sålde ångrar jag, ett av få sälj som faktiskt svider lite. Så den här är köpt för att stanna men ditt intresse är noterat. Kul! Gillar de boetterna.Ser väldigt intressant ut. Tar en kölapp om du får för dig att sälja nångång innan @MaBr vaknar. Är själv på jakt efter den senare 70-tals Mastern (kl4 kronan) men det går helt ärligt inget vidare.
Jo vet ju att du ägt några äldre skönheter innan. Vi har noterat att Squale börjar bli stekhett så det blir svårare och svårare att nypa de gamla klassikerna.Senaste Squalen som jag sålde ångrar jag, ett av få sälj som faktiskt svider lite. Så den här är köpt för att stanna men ditt intresse är noterat. Kul! Gillar de boetterna.
Har forskat lite i det där men tyvärr inte kommit fram till så mycket. De är lika men inte helt lika ändå, t.ex. så har Zodiac (vad jag vet) alltid haft kronan klockan tre och Squale har den klockan fyra.@MaBr
Väldig liknande boett på denna och squale 2002... var det samma boett från början tom?
Zodiacs version kom -68...
Då stämde det vi lyckades se I videon med Andrea Maggis intervju! Jag tycker att den är sjukt snygg men bandet var fult. Den på ett vitt gummi! Fan, blev riktigt sugen på en sån!Ny Onda färg
Pink!
Fin laxrosa.
Förståeligt. Är själv sugen på att så småningom bredda med en quartz-klump.Jo vet ju att du ägt några äldre skönheter innan. Vi har noterat att Squale börjar bli stekhett så det blir svårare och svårare att nypa de gamla klassikerna.
Stenhårda boetter båda två men dras själv till färgglada 70-talsstuket som en magnet
Ja, gillar den skarpt. Tack!Härlig!
Yep! På vitt gummi blir det värsta sommarklockan alltså!Då stämde det vi lyckades se I videon med Andrea Maggis intervju! Jag tycker att den är sjukt snygg men bandet var fult. Den på ett vitt gummi! Fan, blev riktigt sugen på en sån!
Ja, men även om den skulle vara lite ljusare eller mörkare så tror jag att det funkar.Yep! På vitt gummi blir det värsta sommarklockan alltså!
Du har ju testat laguna/emerald så du vet ju annars hur den ser ut. Bara färgen som är lite svår att veta. Alltså hur den ser ut i verkligheten jämfört med bilderna!
Ja jag tror att den är en hit oavsett också!Ja, men även om den skulle vara lite ljusare eller mörkare så tror jag att det funkar.
Här ser man bättre och den ser ut att vara mer rosa-rosa än laxrosa. Snygg som fan i vilket fall som helst! https://www.instagram.com/p/CCqPCyoK0KA/?igshid=1l0grpu4yzhrxJa jag tror att den är en hit oavsett också!
Har forskat lite i det där men tyvärr inte kommit fram till så mycket. De är lika men inte helt lika ändå, t.ex. så har Zodiac (vad jag vet) alltid haft kronan klockan tre och Squale har den klockan fyra.
Ja jävlar, där var den ju riktigt rosa.Här ser man bättre och den ser ut att vara mer rosa-rosa än laxrosa. Snygg som fan i vilket fall som helst! https://www.instagram.com/p/CCqPCyoK0KA/?igshid=1l0grpu4yzhrx
Kommer tydligen på vitt gummi OCH läder. Vill haaaDå stämde det vi lyckades se I videon med Andrea Maggis intervju! Jag tycker att den är sjukt snygg men bandet var fult. Den på ett vitt gummi! Fan, blev riktigt sugen på en sån!
Jag också! Sjukt kaxigt med en sån på sommaren. Det vita gummit var dock vidrigt men på ett jk tropic så!Kommer tydligen på vitt gummi OCH läder. Vill haaa
Jillaj josa jagJag också! Sjukt kaxigt med en sån på sommaren. Det vita gummit var dock vidrigt men på ett jk tropic så!
Ah den klassiska "dammodellen", sunkigt Squale gör om gör rättHittade en bild till!
De borde lansera mindre versioner av 1521-boetten som Unisex modell. Typ 36-37mm som alla kan bäraAh den klassiska "dammodellen", sunkigt Squale gör om gör rätt