• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Ny Onda färg
Pink!
Fin laxrosa.
74A9F76C-801F-4E41-A656-DE3A841E4C1E.png

Haha, vad störigt.

Ser väldigt intressant ut. Tar en kölapp om du får för dig att sälja nångång innan @MaBr vaknar. Är själv på jakt efter den senare 70-tals Mastern (kl4 kronan) men det går helt ärligt inget vidare.
Senaste Squalen som jag sålde ångrar jag, ett av få sälj som faktiskt svider lite. Så den här är köpt för att stanna men ditt intresse är noterat. :) Kul! Gillar de boetterna.

Senaste Squalen som jag sålde ångrar jag, ett av få sälj som faktiskt svider lite. Så den här är köpt för att stanna men ditt intresse är noterat. :) Kul! Gillar de boetterna.
Jo vet ju att du ägt några äldre skönheter innan. Vi har noterat att Squale börjar bli stekhett så det blir svårare och svårare att nypa de gamla klassikerna.
Stenhårda boetter båda två men dras själv till färgglada 70-talsstuket som en magnet :D

Då stämde det vi lyckades se I videon med Andrea Maggis intervju! :D Jag tycker att den är sjukt snygg men bandet var fult. Den på ett vitt gummi! :cool: Fan, blev riktigt sugen på en sån!
Yep! På vitt gummi blir det värsta sommarklockan alltså!

Du har ju testat laguna/emerald så du vet ju annars hur den ser ut. Bara färgen som är lite svår att veta. Alltså hur den ser ut i verkligheten jämfört med bilderna!

Har forskat lite i det där men tyvärr inte kommit fram till så mycket. De är lika men inte helt lika ändå, t.ex. så har Zodiac (vad jag vet) alltid haft kronan klockan tre och Squale har den klockan fyra. :)

Jo, kronans placering är väl enda uppenbara skillnaden...
Skulle va kul att jämföra dom sida vid sida.

Tillbaka
Topp