Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oj, det är nog den första jag har sett på forumet. Riktigt fin!Blev lite inspirerad av tråden... Min Vintage Ceramica 30 Atmos (42 mm).
Inget fel i det om du vill ha något annat. Är det en annan 1545 du är sugen på eller någon helt annan modell?Aha, tack MaBr!!
Funderar trots allt på att byta/sälja den till förmån för en lite mer färgglad variant från genuint trevliga Squale...
Grattis Tror definitivt att du blir nöjd.Nu kunde jag inte hålla mig längre!
Ska inte behöva sitta och vänta lika länge som @TobiasD hoppas jag
Inget fel i det om du vill ha något annat. Är det en annan 1545 du är sugen på eller någon helt annan modell?
Fila ner 20mm då?Ja jag känner samma lika. Var lite typiskt med för det var 3st i paketet jag köpte. 1st 18mm, 1st 19mm och 1st 20mm. Både 18 och 20 var i det grövre formatet likt Squales original. Jaja, bara till att sälja vidare då
Eller var det en länk?Fila ner 20mm då?
Inte så att jag verkligen behöver det, var väl mer ett fall av villhöver
Jag filade ner en Geckota på det viset till den 2002 @MaBr har, kan tillåme vara så att jag skickade med den i köpet?
Haha, det kan vi vara överens om! Båda två är riktigt fina och det är kul modeller du har fastnat för. Nu är jag iofs väldigt färgad för jag har precis de två i min ägo så du kanske inte ska lyssna på mig. Finns dock inga dåliga köp när det gäller Squale.Sneglar lite åt 1521 Full Lume alt. Ocean... Finns alltför mkt fint!
Här går det undan, grattis!Nu kunde jag inte hålla mig längre!
Ska inte behöva sitta och vänta lika länge som @TobiasD hoppas jag
Det är jag ganska säker på att du gjorde men jag har inte använt det än för gummit som satt på är kanon. Vet du förresten om det gummi jag fick med är 19mm eller är det ett 20mm som är lite ihoptryckt? Funderar på att köpa ett likadant i orange men de finns bara i 20mm.Fila ner 20mm då?
Jag filade ner en Geckota på det viset till den 2002 @MaBr har, kan tillåme vara så att jag skickade med den i köpet?
Haha, inte illa vad man hade kostat på!Det är jag ganska säker på att du gjorde men jag har inte använt det än för gummit som satt på är kanon. Vet du förresten om det gummi jag fick med är 19mm eller är det ett 20mm som är lite ihoptryckt? Funderar på att köpa ett likadant i orange men de finns bara i 20mm.
Edit: Hittade bilden, det var både mesh och länk!
Nej, det var ett väldigt generöst paket! Länken har jag inte använt så vill du ha tillbaka den så kan vi fixa det. Jag håller på att leta vintagelänk till min Darris (1515) så tänkte se om jag hittar en som smalnar av tillräckligt för att kunna använda spännet men det är inte helt enkelt. Borde dock använda det där gummit för det är så coolt!Haha, inte illa vad man hade kostat på!
Typ helt säker på att gummit är 20mm, köpte det beggat på EBay från Frankrike, visst var det Squalemärkt?
Ska du skiljas från länken nångång så vill jag ha första dibs
Fått någon användning av det smala spännet ännu då?
Det svarta gummit är ju helknasigtNej, det var ett väldigt generöst paket! Länken har jag inte använt så vill du ha tillbaka den så kan vi fixa det. Jag håller på att leta vintagelänk till min Darris (1515) så tänkte se om jag hittar en som smalnar av tillräckligt för att kunna använda spännet men det är inte helt enkelt. Borde dock använda det där gummit för det är så coolt!
Det är redan på väg till digFila ner 20mm då?
Va fasen!Det är redan på väg till dig
Äh, jag klarar mig utan Mesh
Ok då det går bra för denna gång, avundsjuk att du kan löpa (mina hälsenor vägrar läka).Meh, är ju träningsvärkstrumpor efter löprundan, det får man ha!
Minst sagt knasigt men samtidigt ganska roligt. PMa din adress igen så drar jag iväg länken.Det svarta gummit är ju helknasigt
Länken är ju redan moddad så tänkte isf fortsätta så den passar min Invicta
Nej, fick lite ont i ögat faktisktVad säger Juryn om detta? Är lite osäker själv så va ärlig Geckota har det grövre i 19mm. Men köpte detta på k&s.
Det suger! Jag springer dock inte många meter för tillfället men bättre än inget. Använde faktiskt min 1521 på löprundan idag för att jag glömde byta, haha. Hade tyvärr inte med mobilen så kunde inte dokumentera och det var väldigt obekvämt så inget jag gör om.Ok då det går bra för denna gång, avundsjuk att du kan löpa (mina hälsenor vägrar läka).
Jaja men nu är det på väg Får ju testa om du vill ha detVa fasen!
Du skulle ju messa när du fått grejerna
Grattis Tror definitivt att du blir nöjd.
Det tror jag! Ägde en vanlig 1521 med svart tavla ett kort tag, men den passade inte in i samlingen. Har redan ett par seiko-dykare som fyller samma plats.Här går det undan, grattis!
Kul! Ja du har ju iaf två fina 7548 vad jag vetDet tror jag! Ägde en vanlig 1521 med svart tavla ett kort tag, men den passade inte in i samlingen. Har redan ett par seiko-dykare som fyller samma plats.
Full lume känns kul, behöver lite färg och bling
Haha. Det vet du!Kul! Ja du har ju iaf två fina 7548 vad jag vet
Grattis till vad?Grattis!
Grattis till vad?
Hahaha trueTill sig själv för att snart ha tillträde till Köp&Sälj