• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Blev lite inspirerad av tråden... Min Vintage Ceramica 30 Atmos (42 mm). :)

image (5).jpg
image (3).jpg
upload_2020-7-20_21-22-45.png
image (2).jpg

Ja jag känner samma lika. Var lite typiskt med för det var 3st i paketet jag köpte. 1st 18mm, 1st 19mm och 1st 20mm. Både 18 och 20 var i det grövre formatet likt Squales original. Jaja, bara till att sälja vidare då :hilarious:
Fila ner 20mm då?
Inte så att jag verkligen behöver det, var väl mer ett fall av villhöver :p

Jag filade ner en Geckota på det viset till den 2002 @MaBr har, kan tillåme vara så att jag skickade med den i köpet? :)

Fila ner 20mm då?
Inte så att jag verkligen behöver det, var väl mer ett fall av villhöver :p

Jag filade ner en Geckota på det viset till den 2002 @MaBr har, kan tillåme vara så att jag skickade med den i köpet? :)
Det är jag ganska säker på att du gjorde men jag har inte använt det än för gummit som satt på är kanon. :D Vet du förresten om det gummi jag fick med är 19mm eller är det ett 20mm som är lite ihoptryckt? :) Funderar på att köpa ett likadant i orange men de finns bara i 20mm.

Edit: Hittade bilden, det var både mesh och länk! :D:happyhappy:
PSX_20200303_191117.jpg

Det är jag ganska säker på att du gjorde men jag har inte använt det än för gummit som satt på är kanon. :D Vet du förresten om det gummi jag fick med är 19mm eller är det ett 20mm som är lite ihoptryckt? :) Funderar på att köpa ett likadant i orange men de finns bara i 20mm.

Edit: Hittade bilden, det var både mesh och länk! :D:happyhappy:
PSX_20200303_191117.jpg
Haha, inte illa vad man hade kostat på! :D
Typ helt säker på att gummit är 20mm, köpte det beggat på EBay från Frankrike, visst var det Squalemärkt?

Ska du skiljas från länken nångång så vill jag ha första dibs :p

Fått någon användning av det smala spännet ännu då?

Haha, inte illa vad man hade kostat på! :D
Typ helt säker på att gummit är 20mm, köpte det beggat på EBay från Frankrike, visst var det Squalemärkt?

Ska du skiljas från länken nångång så vill jag ha första dibs :p

Fått någon användning av det smala spännet ännu då?
Nej, det var ett väldigt generöst paket! :wideyed: Länken har jag inte använt så vill du ha tillbaka den så kan vi fixa det. :) Jag håller på att leta vintagelänk till min Darris (1515) så tänkte se om jag hittar en som smalnar av tillräckligt för att kunna använda spännet men det är inte helt enkelt. :sorry: Borde dock använda det där gummit för det är så coolt! :D

Nej, det var ett väldigt generöst paket! :wideyed: Länken har jag inte använt så vill du ha tillbaka den så kan vi fixa det. :) Jag håller på att leta vintagelänk till min Darris (1515) så tänkte se om jag hittar en som smalnar av tillräckligt för att kunna använda spännet men det är inte helt enkelt. :sorry: Borde dock använda det där gummit för det är så coolt! :D
Det svarta gummit är ju helknasigt :D

Länken är ju redan moddad så tänkte isf fortsätta så den passar min Invicta :woot:

Ok då det går bra för denna gång, avundsjuk att du kan löpa :bawling: (mina hälsenor vägrar läka).
Det suger! :sorry: Jag springer dock inte många meter för tillfället men bättre än inget. Använde faktiskt min 1521 på löprundan idag för att jag glömde byta, haha. Hade tyvärr inte med mobilen så kunde inte dokumentera och det var väldigt obekvämt så inget jag gör om. :confused:

Tillbaka
Topp