Jepp, kungligt!Den blåa är cool! Schtekigt att vara på stranden med en sådan!
Det har du rätt i, lär dock behöva sälja den för att ha råd med en LUX.Såklart! Matchar guran perfekt! PERFEKT!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jepp, kungligt!Den blåa är cool! Schtekigt att vara på stranden med en sådan!
Det har du rätt i, lär dock behöva sälja den för att ha råd med en LUX.Såklart! Matchar guran perfekt! PERFEKT!
Rackarns! Du kanske får byta ned dig till en italiensk och en annan slags matchning.Jepp, kungligt!
Det har du rätt i, lär dock behöva sälja den för att ha råd med en LUX.
Ja, så kan man också göra.Rackarns! Du kanske får byta ned dig till en italiensk och en annan slags matchning.
Sa min hustru också om azzurron, sen försvann den Som nån sa "happy wife, happy life". EllerEn sådan här behöver ju jag. Så är det bara.
Den har en hög WAF. Min är väldigt ivrig på att den ska köpas. Det kanske är en fälla...Sa min hustru också om azzurron, sen försvann den Som nån sa "happy wife, happy life". Eller
F*n ta dig
Snyggt!Squale-träff ikväll
SnyftF*n ta dig
Inte en enda uppdatering överhuvudtaget
Ingenting på 1521 PVD eller...
Nej inte alls. För en vecka sedan sa Zackrissons att den borde komma nästa vecka (alltså denna vecka). Så jag hoppas på att den kommer dit imorgon och skickas samma dag. Då har jag den på fredag!Snyft
Inga besked angående 1521?
Förstod det som att Zackrisson lägger en beställning i veckan från Squale. Så jag antar att lagersaldot på hemsidan inte är hans eget utan speglar Squales?Nej inte alls. För en vecka sedan sa Zackrissons att den borde komma nästa vecka (alltså denna vecka). Så jag hoppas på att den kommer dit imorgon och skickas samma dag. Då har jag den på fredag!
Ja det speglar nog Squales. Tolkade det först som att det var deras lager. Men så var det ju inte. Hoppas iallafall att den kommer så fort som möjligt.Förstod det som att Zackrisson lägger en beställning i veckan från Squale. Så jag antar att lagersaldot på hemsidan inte är hans eget utan speglar Squales?
Helt riktigt så speglar det Squales lagerJa det speglar nog Squales. Tolkade det först som att det var deras lager. Men så var det ju inte. Hoppas iallafall att den kommer så fort som möjligt.
Det förklarar ju varför deras leveranstid är något längre.Ja det speglar nog Squales. Tolkade det först som att det var deras lager. Men så var det ju inte. Hoppas iallafall att den kommer så fort som möjligt.
Ja det speglar nog Squales. Tolkade det först som att det var deras lager. Men så var det ju inte. Hoppas iallafall att den kommer så fort som möjligt.
Segt! Hoppas du har den nu i veckanDet förklarar ju varför deras leveranstid är något längre.
Men men tur att du är bra på vänta!
Haha ja det blir lite väntan, men inte på klockor iallafall så det ska jag ordnaSegt! Hoppas du har den nu i veckan
Och på tal om bra på att vänta, se det som en bra övning inför lumpen... Verksamhet i den gröna firman innebär ofta en hel del väntan!
Squale-träff ikväll
Förstår det en sådan på ett mesh är ingen dålig sommarklockaEn sådan här behöver ju jag. Så är det bara.
Håller på å velar mellan 1521 och matic. Jag misstänker att matic är för stor för folk med vanliga vrister. Hur är det med den saken? Kan man bära en matic om man har en vrist med en omkrets på 185mm eller kommer det se ut som man lagt en snusdosa på en lampsladd?
Kräver maticen att man är byggd som Cyplenkov?
Jag har en Matic och min handled är bara 16,5cm.Håller på å velar mellan 1521 och matic. Jag misstänker att matic är för stor för folk med vanliga vrister. Hur är det med den saken? Kan man bära en matic om man har en vrist med en omkrets på 185mm eller kommer det se ut som man lagt en snusdosa på en lampsladd?
Kräver maticen att man är byggd som Cyplenkov?
Oj! Hade garanterat gissat på att din handled va betydligt större. Verkar sitta fint, den upplevs inte som topptung?Jag har en Matic och min handled är bara 16,5cm.
Den är tung men inte topptung och den bärs riktigt bra. Trots att den är 50mm L2L så känns den inte alls lång för den kramar handleden perfekt.Oj! Hade garanterat gissat på att din handled va betydligt större. Verkar sitta fint, den upplevs inte som topptung?
Trevligt.Den är tung men inte topptung och den bärs riktigt bra. Trots att den är 50mm L2L så känns den inte alls lång för den kramar handleden perfekt.
Haha, den är osannolikt att den kommer att säljas. Man får inte glömma att boetten faktiskt "bara" är 42,5mm och att de 44mm som anges överallt är storleken på vridringen för den sticker utanför.Trevligt.
Har alltid avvisat den på grund av storleken. Men du har lika stor (liten) handled som mig.
Du får med andra ord sälja billigt till mig!
Matic en homage till första generationens Master och den hade inte siffror. Tycker absolut inte att det är något som stör och inget man tänker på när den sitter på armen.Tack för svar. Då kanske det funkar med en matic trots allt. Nästa "irritationsmoment" är att den där vridringen saknar siffror.. Hur tänkte de där?
Uppenbarligen hade även de ursprungliga modellerna från 60/70-talet samma skumma desin, så de finns kanske en tanke bakom, även om ingen längre kommer ihåg varför.
Jag löser det, bättre pris för båda på zackrissonsur.se har du köpt kontant eller på faktura? Skicka gärna pm så fixar vi det för båda parterHade ingen aning om detta! Kukens!
Ja både gnomon och squale själva är lite fula, de berättar inte att länken är matt utan bara tagit bort det i texten. Den blanka kommer in i september igen. Vi har polerat upp matta till blanka också dock blir loggan på spännet lite mindre synlig.Maila tiill [email protected] om du inte gjort det för att troligen få snabbare svar och kanske få reda på leveranstid då det hänt något som han skrivit några sidor bak i tråden. Lagersaldot hos @Zackrissonsur.se speglar Squales lager tror jag.
Den på Gnomon verkar vara borstad "Extra thick wire, satin brushed"
Sorry har vi löst detta, har 20 mm i lager. Jag har verkligen inte varit på topp sista tiden, ingen ursäkt men liten förklaring. Dock skall inte ni grymma kunder få problem av dettaMums va fin Grattis!
Haha, ju mer jag kollar på den härjade pjäsen så vill jag veta vad den varit med om men jag får nog hitta på någon ball historia istället.
Fick förresten hem ett gummi till den idag från @Zackrissonsur.se men fick 22mm
Ska returnera det men om någon är på jakt efter ett 22mm så kan jag ju sälja det här istället, bara att skicka ett PM!
Har äntligen fått besked att de polerade länkarna kommer i septemberDet lär ju inte bli polerat i själva länkarna så det kommer inte att bli som ett fabrikspolerat. Kanske good enough men jag har inte sett det själv så kan tyvärr inte uttala mig.