Grymt, vilken blev det?Nu har jag äntligen beställt min första Squale. Jävlar så taggad jag är!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt, vilken blev det?Nu har jag äntligen beställt min första Squale. Jävlar så taggad jag är!
Kul! Nu vill jag inte vara dum men CDONs Squales (om du nu handlat där?) levereras av Zackrissons Ur som ger oss 25% på utbudet. Aja, pengar är inte allt här i världen kanske
Och CDON tar en galen procentsats från handlaren (iallfall små)... var i kontakt med dem angående att kanske sälja mina varor där men de ville ha typ 15-20% av ordervärdet per försäljning...Kul! Nu vill jag inte vara dum men CDONs Squales (om du nu handlat där?) levereras av Zackrissons Ur som ger oss 25% på utbudet. Aja, pengar är inte allt här i världen kanske
Oh my, det var det värstaOch CDON tar en galen procentsats från handlaren (iallfall små)... var i kontakt med dem angående att kanske sälja mina varor där men de ville ha typ 15-20% av ordervärdet per försäljning...
Är ju inte för sent att returnera och köpa direkta från Zackrissons istället. Lär finnas en hel del pengar att spara.Hade ingen aning om detta!
Så ska det låta Du får återkomma när skönheten anlänt!Vet inte, 7800:- är typ det billigaste jag sett hittills förutom Chrono24 där Zackrissons tar 7400:- så skit samma.... pengar schmengar...
Bra val i alla fall, annars kan det lätt bli lite märkliga inköp under de stunderna... Tror dessutom att du blir först på forumet med den modellen!Givetvis så sker klockinköp som vanilgt under mild alkoholpåverkan så det kanske inte är det mest överlagda köpet...
Vad säljer du för varor?Och CDON tar en galen procentsats från handlaren (iallfall små)... var i kontakt med dem angående att kanske sälja mina varor där men de ville ha typ 15-20% av ordervärdet per försäljning...
Sålde knivar/multiverktyg/liknande varor. Geared.seVad säljer du för varor?
Ha! Vad kul, där har jag varit inne och snurrat ett par gånger. Men aldrig köpt någotSålde knivar/multiverktyg/liknande varor. Geared.se
Lägger ner den 31sta då jag inte längre kommer ha tid efter att jag går in i militären
Säljer slut det resterande lagret. Inte mycket kul kvar längre men litegrann iallafall
Det är så att man ömt hoppas att han inte är allt för involverad i designbeslutenAndrea Maggi själv bär en sådan här cooling moddad med diamantbezel
HahahahDet är så att man ömt hoppas att han inte är allt för involverad i designbesluten
Stekigt!!Andrea Maggi själv bär en sådan här cooling moddad med diamantbezel
Inte moddad, det där är en riktig produkt, Squale 2002 LUX. Kolfibertavla och 160 stenar i vridringsinlägget.Andrea Maggi själv bär en sådan här cooling moddad med diamantbezel
Det var som fan, visste inte att dessa tillverkades. Hur mycket kostade dessa mån tro?Inte moddad, det där är en riktig produkt, Squale 2002 LUX. Kolfibertavla och 160 stenar i vridringsinlägget.
Ärligt talat så vet jag inte om det såldes några, tror att det stannade vid prototyp-stadiet. Har aldrig sett någon till salu i alla fall. Jag vet att jag vill ha en blå!Det var som fan, visste inte att dessa tillverkades. Hur mycket kostade dessa mån tro?
Jag dör lite inombords. Men det mesta är redan dött där, så det gör väl varken till eller frånInte moddad, det där är en riktig produkt, Squale 2002 LUX. Kolfibertavla och 160 stenar i vridringsinlägget.
Den blåa är cool! Schtekigt att vara på stranden med en sådan!Ärligt talat så vet jag inte om det såldes några, tror att det stannade vid prototyp-stadiet. Har aldrig sett någon till salu i alla fall. Jag vet att jag vill ha en blå!
Såklart! Matchar guran perfekt! PERFEKT!Ärligt talat så vet jag inte om det såldes några, tror att det stannade vid prototyp-stadiet. Har aldrig sett någon till salu i alla fall. Jag vet att jag vill ha en blå!