Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är så sjukt fin och cool alltså, har ingen privat Matic kvar, får nog bli en sådan härMatic aka Boaormen även här idag, kram kram
Kanon, då ska jag beställa en när det närmar sig. Ta hand om dig!Har äntligen fått besked att de polerade länkarna kommer i september
Tack mannen och trevligt att se dig här igenDen är så sjukt fin och cool alltså, har ingen privat Matic kvar, får nog bli en sådan här
Yes, Oscar löste det direkt.Sorry har vi löst detta, har 20 mm i lager. Jag har verkligen inte varit på topp sista tiden, ingen ursäkt men liten förklaring. Dock skall inte ni grymma kunder få problem av detta
Grymt! Man Tackar!Jag löser det, bättre pris för båda på zackrissonsur.se har du köpt kontant eller på faktura? Skicka gärna pm så fixar vi det för båda parter
Tack själv för fina bilder Ja nu jäklar får det vara slut och tycka synd om sig själv, älskar ju egentligen att vara här Känner ju redan nu att jag får energi av att vara inne och se era underbara bilder på Squale. Förhoppningsvis kan jag dela min tragedi med Er klockvänner inom snar framtid, men är inte riktigt där ännu.Tack mannen och trevligt att se dig här igen
Ta det i din egen takt! Som har nämnts tidigare så är det kul att ha dig tillbaka igen.Tack själv för fina bilder Ja nu jäklar får det vara slut och tycka synd om sig själv, älskar ju egentligen att vara här Känner ju redan nu att jag får energi av att vara inne och se era underbara bilder på Squale. Förhoppningsvis kan jag dela min tragedi med Er klockvänner inom snar framtid, men är inte riktigt där ännu.
Som ni kanske redan har sett händer det mycket hos Squale just nu, de har flyttat till Schweiz och många nyheter är på gång. Såg ni senaste Onda Rosa https://zackrissonsur.se/produkt/1521-onda-pink/ kommer in på lager idag eller senast imorgon, så någons fru som snart fyller så passa på
Kan ju funka för killar som gillar rosa också, är den inte såld till nästa vecka när jag skall till Tylösand så får den kanske hänga med till stranden och till mina vjta speedos
Är det någon som väntar på något (förutom polerade länkar som kommer i September) eller något annat som har blivit fel eller något ni undrar över, skicka ett pm så kommer att fixa och svara idagTack själv för fina bilder Ja nu jäklar får det vara slut och tycka synd om sig själv, älskar ju egentligen att vara här Känner ju redan nu att jag får energi av att vara inne och se era underbara bilder på Squale. Förhoppningsvis kan jag dela min tragedi med Er klockvänner inom snar framtid, men är inte riktigt där ännu.
Som ni kanske redan har sett händer det mycket hos Squale just nu, de har flyttat till Schweiz och många nyheter är på gång. Såg ni senaste Onda Rosa https://zackrissonsur.se/produkt/1521-onda-pink/ kommer in på lager idag eller senast imorgon, så någons fru som snart fyller så passa på
Kan ju funka för killar som gillar rosa också, är den inte såld till nästa vecka när jag skall till Tylösand så får den kanske hänga med till stranden och till mina vjta speedos
Jag med, förhoppningsvis postar jag bild från dina hemtrakter nästa vecka Då får det blir med vanliga badshorts som faktiskt har rosa Pelikaner på sigTa det i din egen takt! Som har nämnts tidigare så är det kul att ha dig tillbaka igen.
När det gäller den rosa så har vi både uppmärksammat och dreglat över den här inne, så sjukt bra den är! Jag hade gärna haft en sån på armen.
Matic en homage till första generationens Master och den hade inte siffror. Tycker absolut inte att det är något som stör och inget man tänker på när den sitter på armen.
Spännande! Ska bli kul att se lite riktiga bilder så vi får se hur tavlan faktiskt ser ut, det är olika på alla bilder jag sett hittills. Perfekt matchning med brallorna.Jag med, förhoppningsvis postar jag bild från dina hemtrakter nästa vecka Då får det blir med vanliga badshorts som faktiskt har rosa Pelikaner på sig
Har verkligen varit på om denna som skall vara i vår nästa leverans, skrivit till Mrs Maggi att vi måste få leveransen och svar nu. Hoppas på goda nyheter idagNej inte alls. För en vecka sedan sa Zackrissons att den borde komma nästa vecka (alltså denna vecka). Så jag hoppas på att den kommer dit imorgon och skickas samma dag. Då har jag den på fredag!
Jag har aldrig dykt med min, då använder jag dykdator. Men var det good enough för Monique Von Buren med endast indexmarkeringar så är det good enough för mig. Hon är ändå marinbiolog och har sannolikt gjort hundra gånger fler dyk än jag någonsin kommer att göra.Men använder du den? Själv använder jag den där ringen hela tiden: Koka ägg. Hur lång tid tar det att köra in till stan? Och faktiskt också till det den är avsedd för: Att mäta tid under vatten.
Det är klart det är zackrissonsur.se som gäller och glöm ej all25 för 25% rabatt, med 25% rabatt på länken så är det värt att köpa orginal, dock restnoterad till septemberJag är grymt sugen på en 1521 med full lume och kommer med stor sannolikhet köpa en!
Är det Zackrissons ur som gäller? Har förstått att vi kan få fin rabatt där.
Är det värt de extra kronorna att köpa den på orginal meshlänk? Eller är det bättre att köra någon watchgecko?
Sjukt trevligt att du är tillbaka, ingen skugga över dig, vi är nog kvar här när du känner dig redoTack själv för fina bilder Ja nu jäklar får det vara slut och tycka synd om sig själv, älskar ju egentligen att vara här Känner ju redan nu att jag får energi av att vara inne och se era underbara bilder på Squale. Förhoppningsvis kan jag dela min tragedi med Er klockvänner inom snar framtid, men är inte riktigt där ännu.
Jag har aldrig dykt med min, då använder jag dykdator. Men var det good enough för Monique Von Buren med endast indexmarkeringar så är det good enough för mig. Hon är ändå marinbiolog och har sannolikt gjort hundra gånger fler dyk än jag någonsin kommer att göra.
Håller på å velar mellan 1521 och matic. Jag misstänker att matic är för stor för folk med vanliga vrister. Hur är det med den saken? Kan man bära en matic om man har en vrist med en omkrets på 185mm eller kommer det se ut som man lagt en snusdosa på en lampsladd?
Kräver maticen att man är byggd som Cyplenkov?
Det är det jag gör bäst! Har alla argument för att köpa Squale.Helvete, du har svar på allt... Det lutar då åt en matic trots allt.
Antar att de har mycket och göra med flytten och allt. Tack föt att du försöker iallafallHar verkligen varit på om denna som skall vara i vår nästa leverans, skrivit till Mrs Maggi att vi måste få leveransen och svar nu. Hoppas på goda nyheter idag
Du är klok duJag har aldrig dykt med min, då använder jag dykdator. Men var det good enough för Monique Von Buren med endast indexmarkeringar så är det good enough för mig. Hon är ändå marinbiolog och har sannolikt gjort hundra gånger fler dyk än jag någonsin kommer att göra.
Ja, eller Enzo Maiorca för den delen. Här tillsammans med Mayol!Du är klok du
Kontrar med good enough för Jacques Mayol good enough för vem som helst.
Förresten kan jag inte ens koka ägg fast dyker med alla mina klockor och har ju inte drunknat än sååå...
Precis. Och på Squales bruna läder till höstenFörstår det en sådan på ett mesh är ingen dålig sommarklocka
Ser alltid Luc Besson framför mig när den store Enzo kommer på tal, skönaste karaktären everJa, eller Enzo Maiorca för den delen. Här tillsammans med Mayol!
Tyvärr så har de tagit bort den för försäljning, har nu försökt köpa hem tavlor så att man kanske kan lösa det den vägenOnda Emerald är slut hos @Zackrissonsur.se aå jag får tråla andrahandsmarknaden. Sälj en Onda till mig.
https://klocksnack.se/threads/squale-onda.135531/
Du har inga ex kvar som ligger och skräpar i något hörn? Måste ju inte vara Emerald...Tyvärr så har de tagit bort den för försäljning, har nu försökt köpa hem tavlor så att man kanske kan lösa det den vägen
Om du tycker bäst om Maticen och enda anledningen till att du tvekar är storleken... kör på en Matic Den är inte alls så stor som man tror, jag skulle säga att 1521 som är 42mm bärs som en 39mm och Matic som är 44mm kanske som 41mm. Jag vet inte om du sett mitt inlägg eller om det hjälper men jag la upp en liten jämförelse för inte så länge sedan
Riktigt snyggt. Nyss beställt ett grått mocka band som främst är till en annan klocka men ska fan testa det på min 1521, tycker grått går väldigt bra med denna.Grått nato i väntan på Squales egna tropic