Waldorf
Guld
Berätta inte för frun, ha den på jobbet i en låda eller nåt Jättefin, grattis.En Onda Laguna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Berätta inte för frun, ha den på jobbet i en låda eller nåt Jättefin, grattis.En Onda Laguna
Och jag har ju en till på vägGrattis till alla nyblivna Squale-ägare!
Och ja @MaBr, det där bandet flyger! Stekigt och härligt udda
Exakt! Kommer bli grymt Grattis på förhand!Och jag har ju en till på väg
@bufo vulgarisIngen handled är den andra lik, men jag har också cirka 18,5 och i mitt tycke så sitter Matic bättre än 1521 på mig. Som redan påtalats så kramar den handleden ypperligt väl.
Funkar minst lika bra. För att citera hela mikrotråden: "KÖÖÖÖP!"
Åh tack! Grattis till försäljningenExakt! Kommer bli grymt Grattis på förhand!
Han dricker träsprit @Equilibrium. Du hade rätt
Sålt en till?På väg till Coop för att lämna in paket varav ett med en Squale i. Lite 1515 på armen dagen till ära.
1515?På väg till Coop för att lämna in paket varav ett med en Squale i. Lite 1515 på armen dagen till ära.
Redan fixat vintage till mig?På väg till Coop för att lämna in paket varav ett med en Squale i. Lite 1515 på armen dagen till ära.
Jajamen!Sålt en till?
Om inte köparen vill avslöja vad det är så får ni hålla i hatten. Han väljer.
Vintage är det men tyvärr inte till dig den här gången. Du har ju inte berättat vad du vill ha än!Redan fixat vintage till mig?
Äsch. Shå shuddigt äre väl inte!Han dricker träsprit @Equilibrium. Du hade rätt
Det är bara linsen som blivit suddig av fyllningen från de torra wienerbrödenÄsch. Shå shuddigt äre väl inte!
That's what she said ...Det är bara linsen som blivit suddig av fyllningen från de torra wienerbröden
Så var det nog.Det är bara linsen som blivit suddig av fyllningen från de torra wienerbröden
Äsch. Shå shuddigt äre väl inte!
Tror det kan vara alla ångorna i förtältet efter all patinering av den stackars BronsarenDet är bara linsen som blivit suddig av fyllningen från de torra wienerbröden
Rimligt. Gummibandet var egentligen vitt från början.Tror det kan vara alla ångorna i förtältet efter all patinering av den stackars Bronsaren
Ljusvitt, dessutom.Rimligt. Gummibandet var egentligen vitt från början.
Självfallet, annars matchar det inte ägarens speedos.Ljusvitt, dessutom.
Fartisar.Självfallet, annars matchar det inte ägarens speedos.
Ett epitet som förpliktigarFartisar.
Det är hon som pushade mig över kanten... ”Köp den nu annars kommer du ångra dig!”Berätta inte för frun, ha den på jobbet i en låda eller nåt Jättefin, grattis.
Snyggt!Det är hon som pushade mig över kanten... ”Köp den nu annars kommer du ångra dig!”
1515 kan du skicka till mig!På väg till Coop för att lämna in paket varav ett med en Squale i. Lite 1515 på armen dagen till ära.
Sålt en till?
Ja, kan ju vara så att jag fick ett erbjudande som ej gick att motstå... Som jag väntat ett tag på!Jajamen!
Om inte köparen vill avslöja vad det är så får ni hålla i hatten. Han väljer.
Vintage är det men tyvärr inte till dig den här gången. Du har ju inte berättat vad du vill ha än!
Vilken blev det?Ja, kan ju vara så att jag fick ett erbjudande som ej gick att motstå... Som jag väntat ett tag på!
Naj! Den kommer nog att vara kvar ett bra tag till. Älskar min lilla PescaSub!1515 kan du skicka till mig!
Hoppas att du blir nöjd nu då!Ja, kan ju vara så att jag fick ett erbjudande som ej gick att motstå... Som jag väntat ett tag på!
Haha, förstås. Den är verkligen asball. Enjoy!Naj! Den kommer nog att vara kvar ett bra tag till. Älskar min lilla PescaSub!
Hoppas att du blir nöjd nu då!