Håller med föregående talareJa jag vet...ni bekräftar det jag ville höra Och jag gör så, Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med föregående talareJa jag vet...ni bekräftar det jag ville höra Och jag gör så, Tack!
Det ska du vara!Jag erkänner att jag är skyldig till mycket i den här tråden men det är jag stolt över! #lifegoals
Kanske fel tråd att fråga i, och du vet ju innerst inne vad som är rätt... Givetvis ska du behålla 2002!!Du ska inte vara så snabb att döma
Det är @McNulty som ska hållas som ansvarig för detta flippande
Men vad säger ni kära vänner, ska jag behålla 2002 och sälja Maranez? Ta beslutet åt mig är ni snälla! Ska bara köpa ett schysst grövre mesh till rackaren. Ett sånt som Silverglantz skickat med din blå/blå @MaBr
Håller med föregående talare
Japp, ska ändra på en annons nu Hörs!Kanske fel tråd att fråga i, och du vet ju innerst inne vad som är rätt... Givetvis ska du behålla 2002!!
Den är stenhård. Och på mesh lär den bli ännu bättre!
Haha helt rättJapp, ska ändra på en annons nu Hörs!
Fast hur du nu kunde släppa Maticen är fortfarande ett mysterium? Hotar den tatuerade skummisen dig så får du säga till, inte ok.Kanske fel tråd att fråga i, och du vet ju innerst inne vad som är rätt... Givetvis ska du behålla 2002!!
Den är stenhård. Och på mesh lär den bli ännu bättre!
Eller en av varje?Två Squales på ingång, vilken blir nästa?
Vad säger panelen?
60 atmos? Mer vintage? 2002? Schtekig, rasslig, halvguld NOS 1545?
Till slut så!Eller en av varje?
That's the spirit!Till slut så!
Skitcool iallafallDenna såg fin ut, dock tillfixad och ej inom EU.
Eller vad säger experterna?
https://www.ebay.com/itm/143664098304
Fast hur du nu kunde släppa Maticen är fortfarande ett mysterium? Hotar den tatuerade skummisen dig så får du säga till, inte ok.
Ja, tyckte den var läckerSkitcool iallafall
Fan vad glad jag blir! Och lite stolt över mig själv Tack!
Han är hur mysig som helst den där mannen! Garanterat inga hot
Och ja, lite av ett mysterium kanske... Men jag vet inte, är väl otålig av mig. Störd flippare! Ångrar mig nästan lite redan dock
Men det fina med den här ”sporten” är att det alltid finns mer att prova. Har redan siktet inställt på minst två andra modeller
Högst sannolikt Franken. Hittade denna också, samma klocka?Denna såg fin ut, dock tillfixad och ej inom EU.
Eller vad säger experterna?
https://www.ebay.com/itm/143664098304
Dagens tråkigaste och mest förutsägbara post innehåller enkom ett medhåll om det alla andra sagt angående den ödesdigra fighten, 2002 vs Maranez ... behåll den förstnämnda.Du ska inte vara så snabb att döma
Det är @McNulty som ska hållas som ansvarig för detta flippande
Men vad säger ni kära vänner, ska jag behålla 2002 och sälja Maranez? Ta beslutet åt mig är ni snälla! Ska bara köpa ett schysst grövre mesh till rackaren. Ett sånt som Silverglantz skickat med din blå/blå @MaBr
Will do! Jag läser ALLT och lyssnar på allaDagens tråkigaste och mest förutsägbara post innehåller enkom ett medhåll om det alla andra sagt angående den ödesdigra fighten, 2002 vs Maranez ... behåll den förstnämnda.
Tänk vad enkelt det hade varit om Squale hade haft ett register som i DOXA-boken 'Högst sannolikt Franken. Hittade denna också, samma klocka?
https://therelumer.com/relume-services/relumeservices/the-relumer/Squale-100-atmos
Har dock sett samma typ med annan färg på vridringsinlägget tidigare men den kanske inte heller är ok. Ser dock bättre ut.
Ja, det hade varit så mycket lättare. Håller med där men jag tycker att det är lite dyrt för något som sannolikt inte är "rätt". Finns roligare för de pengarna.Tänk vad enkelt det hade varit om Squale hade haft ett register som i DOXA-boken '
Med det sagt så ser det fint fixat ut, vet man bara om det så är det väl ok antar jag.
Fasen då, tur du har koll åt oss andraHögst sannolikt Franken. Hittade denna också, samma klocka?
https://therelumer.com/relume-services/relumeservices/the-relumer/Squale-100-atmos
Har dock sett samma typ med annan färg på vridringsinlägget tidigare men den kanske inte heller är ok. Ser dock bättre ut.
Jag är dock inte hundra, precis som vanligt när det gäller vintage Squale.Fasen då, tur du har koll åt oss andra
Nej det förstår jag, det verkar vara rätt klurigt men det låter rätt troligt att det är som du säger!Jag är dock inte hundra, precis som vanligt när det gäller vintage Squale.
...glöm inte att det är du som ska gilla den, det är det viktigasteNej det förstår jag, det verkar vara rätt klurigt men det låter rätt troligt att det är som du säger!
Ja självklart men allt/så mycket som möjligt får gärna stå rätt till enligt mig, iaf till den summan som den var utlagd för...glöm inte att det är du som ska gilla den, det är det viktigaste
Men ää, blir du sugen på annat och vill sälja pvdn så kan jag bistå med hjälpJa självklart men allt/så mycket som möjligt får gärna stå rätt till enligt mig, iaf till den summan som den var utlagd för
Haha misstänkte nästan det Den kommer nog bli kvar ett bra tag men först ska den fixasMen ää, blir du sugen på annat och vill sälja pvdn så kan jag bistå med hjälp
Den ska du behålla! Hittar ni någon liknande så får ni gärna säga till. Har som sagt inga problem med höjd eller slitage på klockor. Tvärtom, de gifter sig med migHaha misstänkte nästan det Den kommer nog bli kvar ett bra tag men först ska den fixas
Det vet man aldrig, man är ju knäpp iblandDen ska du behålla! Hittar ni någon liknande så får ni gärna säga till. Har som sagt inga problem med höjd eller slitage på klockor. Tvärtom, de gifter sig med mig
Riktigt fräck! Och länken är gudomligt läcker! Grattis!
Jag hade gärna sett lite närmare bilder på tavlan för att säga nåt. Att vridringen bara sitter med friktion är inte så värst ovanligt på vintage, sitter fast ändå eller?