En läcker liten kvartsare för att inte säga för mycket...Vilken blev det?
![]()
Det lär jag bli! Ett gäng band på väg redanNaj! Den kommer nog att vara kvar ett bra tag till.Älskar min lilla PescaSub!
Hoppas att du blir nöjd nu då!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En läcker liten kvartsare för att inte säga för mycket...Vilken blev det?
![]()
Det lär jag bli! Ett gäng band på väg redanNaj! Den kommer nog att vara kvar ett bra tag till.Älskar min lilla PescaSub!
Hoppas att du blir nöjd nu då!![]()
Dibs!Ja, kan ju vara så att jag fick ett erbjudande som ej gick att motstå... Som jag väntat ett tag på!![]()
NiceEn läcker liten kvartsare för att inte säga för mycket...Bilder kommer givetvis!
Det lär jag bli! Ett gäng band på väg redan![]()
Det ska jag absolut göra!Haha, förstås. Den är verkligen asball. Enjoy!
Härligt, ska bli kul att se hur den sitter!En läcker liten kvartsare för att inte säga för mycket...Bilder kommer givetvis!
Det lär jag bli! Ett gäng band på väg redan![]()
Haha, han är snabb!
Noterat!
Yes! Som sagt vart sugen ett bra tag så nu var jag tvungen att slå till
Riktigt fräck! Och länken är gudomligt läcker! Grattis!Då kom det paket från Italien med 20 atmos Super Squale
Hinner inte "obducera" idag men lite snabbt kollad verka boetten ok, frånsätt att den är hårt polerad/borstad
Glas och baksida också ok.
Vridringen lite skum som förväntat från bilderna. Sitter löst och klickar inte. Ej original?
Vilket märke kan det vara?
Den delen som är läsbar ser ut att vara ...pster
Novis på vintage Squale så trevligt om ni experter kommenterar
Den skumma länken råkade passa mig på millimetern
![]()
![]()
![]()
![]()
All vintage är av intresseJajamen!
Om inte köparen vill avslöja vad det är så får ni hålla i hatten. Han väljer.
Vintage är det men tyvärr inte till dig den här gången.Du har ju inte berättat vad du vill ha än!
![]()
Jag känner mig väldigt träffad av den där...
Ska ha det i åtanke och kanske göra ovan gubbe ännu surare.All vintage är av intresse![]()
Haha underbarJag känner mig väldigt träffad av den där...
Ska ha det i åtanke och kanske göra ovan gubbe ännu surare.![]()
Jag hade gärna sett lite närmare bilder på tavlan för att säga nåt. Att vridringen bara sitter med friktion är inte så värst ovanligt på vintage, sitter fast ändå eller?Då kom det paket från Italien med 20 atmos Super Squale
Hinner inte "obducera" idag men lite snabbt kollad verka boetten ok, frånsätt att den är hårt polerad/borstad
Vridringen lite skum som förväntat från bilderna. Sitter löst och klickar inte. Ej original?
![]()
![]()
![]()
![]()
Lite synd på boetten men för övrigt så är den grym! Skulle inte förvåna mig om det där vridringsinlägget är original heller. Vridringen på den modellen har inga klick så det är rätt och att den är lös kan ju vara för att den är gammal. Vet inte hur den vridringen fungerar, kanske finns någon fjäder eller nåt sånt som går att böja till?Då kom det paket från Italien med 20 atmos Super Squale
![]()
![]()
![]()
![]()
Bättre att de här får den kärlek de förtjänarJag känner mig väldigt träffad av den där...
Ska ha det i åtanke och kanske göra ovan gubbe ännu surare.![]()
Vad har du köpt för kul?Och jag har ju en till på väg![]()
Ingen handled är den andra lik, men jag har också cirka 18,5 och i mitt tycke så sitter Matic bättre än 1521 på mig. Som redan påtalats så kramar den handleden ypperligt väl.
![]()
Wohoo, vad kul!Lånar bild från tråden
![]()
![]()
Tack vännenWohoo, vad kul!![]()
Jag vet precis vad du menar!Tack vännenJag fick..mersmak. Och är sååå jäkla kluven om jag verkligen vill sälja 2002
Sålde min CWC som jag tänkt ha som Keeper. Men en sådan eller liknande kan man köpa igen. Mässing har jag bara en, men den går också att köpa igen...2002, inte så lätt och absolut inte med den tavlan har jag förstått... Serenity Now!
Jaha jävlar, då är alla märkliga flippar förlåtnaLånar bild från tråden
![]()
![]()
Sådärja! Den är så jäkla fin, grattis!Lånar bild från tråden
![]()
![]()
Du ska inte vara så snabb att döma
Tack! Ja jag har velat ha precis den sedan jag såg @MaBr 's första gången. Tycker den tavlan är magisk och de gör sig extremt bra på Shark meshSådärja! Den är så jäkla fin, grattis!![]()
Jag tycker att du ska behålla 2002an före Maranezen men jag är ju kanske lite färgad.Du ska inte vara så snabb att döma
Det är @McNulty som ska hållas som ansvarig för detta flippande
Men vad säger ni kära vänner, ska jag behålla 2002 och sälja Maranez? Ta beslutet åt mig är ni snälla! Ska bara köpa ett schysst grövre mesh till rackaren. Ett sånt som Silverglantz skickat med din blå/blå @MaBr![]()
+1 på den. Maranez kan du köpa närsomhelst TotteJag tycker att du ska behålla 2002an före Maranezen men jag är ju kanske lite färgad.![]()
Ja verkligen, gillar den och den Matic med bruna tavlqn som tusan! Kanske i framtidenTack! Ja jag har velat ha precis den sedan jag såg @MaBrs första gången. Tycker den tavlan är magisk och de gör sig extremt bra på Shark mesh![]()
Jag tycker att du ska behålla 2002an före Maranezen men jag är ju kanske lite färgad.![]()
Ja jag vet...ni bekräftar det jag ville höra+1 på den. Maranez kan du köpa närsomhelst Totte
Jag erkänner att jag är skyldig till mycket i den här tråden men det är jag stolt över! #lifegoalsJa verkligen, gillar den och den Matic med bruna tavlqn som tusan! Kanske i framtiden
Allt är @MaBr 's fel ( läs förtjänst )![]()