Haha satan va fint!Klart att det hjälper! Var bättre på 70-talet när Waltham och Orient fullkomligt bombade urverken fulla med juveler. 100st någon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha satan va fint!Klart att det hjälper! Var bättre på 70-talet när Waltham och Orient fullkomligt bombade urverken fulla med juveler. 100st någon?
Jäklar va coolt!Klart att det hjälper! Var bättre på 70-talet när Waltham och Orient fullkomligt bombade urverken fulla med juveler. 100st någon?
Haha lite väl stekig och rasslig ja
Fin.Blev militair Bund ikvall!
Absolut, visst gör jag det , gammal blues från 30-50talet, rock o blues från 60-70 talet mm!Fin.
Helt off topic, ditt namn på KS, du råkar inte lyssna på blues?
Grymt!Absolut, visst gör jag det , gammal blues från 30-50talet, rock o blues från 60-70 talet mm!
Blev militair Bund ikvall!
Stilig! Är det den där varianten som Zachrissons ur säljer som man kallar Militaire?
Riktigt fint! Har aldrig testat ett MN från Erika's men det kanske man bör göra någon gångSatte på ett Erika's på 1545 Militaire-modden idag. Blev riktigt bra tycker jag, undrar varför jag inte har testat detta innan.
Tack! Ja, de är riktigt bra men de har tyvärr blivit väldigt dyra. Hon höjde priserna med 50% för ett tag sen så nu kostar de typ 900kr...Riktigt fint! Har aldrig testat ett MN från Erika's men det kanske man bör göra någon gång
Sådärja, det var ingen dålig höjningTack! Ja, de är riktigt bra men de har tyvärr blivit väldigt dyra. Hon höjde priserna med 50% för ett tag sen så nu kostar de typ 900kr...
Nej, kändes rätt obefogat tycker jag.Sådärja, det var ingen dålig höjning
Nej, kändes rätt obefogat tycker jag.
Tråkig utveckling men det öppnar i alla fall för konkurrens.Det är tyvärr så man bygger ett premiumvarumärke, pöbeln ska inte ha mage att köpa varorna
Saknar min Hoppas den snart kommer tillbaka från garantiåtgärdBlev militair Bund ikvall!
Haha, härligt! Jag har ingen som helst historik på den men med tanke på att den faktiskt hade en tagg och att bandet är helt intorkat så skulle jag i alla fall gissa på att det är en gammal klocka. Den jag har är garanterat franken men den har ju också ett nyare band som inte är torrt som fnöske. Jag skulle för övrigt tro att den är från sent 80 eller tidigt 90.Äntligen är den min, @MaBr ! Det skulle vara riktigt kul att få veta mer om modellen om du eller någon annan sitter på mer info. Jag antar att det är någon typ av NOS med nytt verk men den är så otroligt crisp att det känns mer som att den precis har lämnat fabriken. Stort tack till @McNulty för en smidig affär!
Grattis, fin kombo!Äntligen är den min, @MaBr ! Det skulle vara riktigt kul att få veta mer om modellen om du eller någon annan sitter på mer info. Jag antar att det är någon typ av NOS med nytt verk men den är så otroligt crisp att det känns mer som att den precis har lämnat fabriken. Stort tack till @McNulty för en smidig affär!
Detsamma säger jag som inte har någon Squale att ha på armen just nuHa en härlig fredag Squale-tråden!
Äh, man kan hänga här ändå!Detsamma säger jag som inte har någon Squale att ha på armen just nu
Tack, men om några veckor blir det mycket SqualeÄh, man kan hänga här ändå!
Ja, det ser vi verkligen fram emot!Tack, men om några veckor blir det mycket Squale