Stämmer sorry, för tidigt på morgonenDet är ju inte alls något fel på modellen, den är jättefin, men vi hade nog väntat oss en ny modell. Men var det inte sapphire bezel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stämmer sorry, för tidigt på morgonenDet är ju inte alls något fel på modellen, den är jättefin, men vi hade nog väntat oss en ny modell. Men var det inte sapphire bezel?
Har sagt det innan men tycker personligen det skulle vara intressantare med en passaround på något som är svalare.. 2002, T-183 etcFår hem ett exemplar imorgon, förutom att det är Pepsi så är det ceramic bezel. Hade en fundering om man skulle köra denna som en Passaround men känns som att intresset är ganska svalt på just denna
Äntligen! Kör utan vettja Misstänker att det kommer bli snorbra, to be continued...NSFW! Naken 1521.
Vi får se! Hur länge hade du din vridring liggande i lösningsmedlet?Äntligen! Kör utan vettja Misstänker att det kommer bli snorbra, to be continued...
Ungefär noll minuter. Blås lite med typ en hårfön bara, så petar du inlägget genom dom där fyra hålen med nåt passande verktyg när limmet är mjukt.Vi får se! Hur länge hade du din vridring liggande i lösningsmedlet?
Meh, jag har redan petat i mitt i lösningsmedlet för typ två timmar sen. Ska kolla om det har lossnat eller så kör jag med ditt trix.Ungefär noll minuter. Blås lite med typ en hårfön bara, så petar du inlägget genom dom där fyra hålen med nåt passande verktyg när limmet är mjukt.
Båda funkar men jag är alltid så otålig. Självklart kanske, men montera på vridringen innan du sätter i det nya inlägget så att skruvarna på utsidan hamnar symmetriskt o snyggt, dessutom lättare att centrera inlägget på så visMeh, jag har redan petat i mitt i lösningsmedlet för typ två timmar sen. Ska kolla om det har lossnat eller så kör jag med ditt trix.
Fixat och klart! Det hade redan lossnat så det var enkelt att peta loss med en tandpetare från baksidan. Tadaaaa!Båda funkar men jag är alltid så otålig. Självklart kanske, men montera på vridringen innan du sätter i det nya inlägget så att skruvarna på utsidan hamnar symmetriskt o snyggt, dessutom lättare att centrera inlägget på så vis
Snyggt, blev riktigt braFixat och klart! Det hade redan lossnat så det var enkelt att peta loss med en tandpetare från baksidan. Tadaaaa!
Blev mycket bättre än original-insert tycker jag.
Snyggt! *tummen upp*Fixat och klart! Det hade redan lossnat så det var enkelt att peta loss med en tandpetare från baksidan. Tadaaaa!
Tack! Ja, det blev ett riktigt lyft tycker jag.Snyggt, blev riktigt bra
Tackar!Snyggt! *tummen upp*
Läckert och bra jobbatFixat och klart! Det hade redan lossnat så det var enkelt att peta loss med en tandpetare från baksidan. Tadaaaa!
Tack, blev väldigt nöjd.Läckert och bra jobbat
Tänk vad ett litet inlägg kan göra för helheten ändå. Lumen ser dessutom 100% matchat ut, skitsnyggt!Fixat och klart! Det hade redan lossnat så det var enkelt att peta loss med en tandpetare från baksidan. Tadaaaa!
Ja, det gjorde verkligen stor skillnad och jag är grymt nöjd! För övrigt, varför ska du sälja din Supermatic när jag har noll kronor på kontot? Jag vill ha den!Tänk vad ett litet inlägg kan göra för helheten ändå. Lumen ser dessutom 100% matchat ut, skitsnyggt!
Äh, du kan få den på krita det vet du, special price for you det vet du också, skambuda på baraJa, det gjorde verkligen stor skillnad och jag är grymt nöjd! För övrigt, varför ska du sälja din Supermatic när jag har noll kronor på kontot? Jag vill ha den!
Jaa, men jag ska inte nu. Men jag vill!Äh, du kan få den på krita det vet du, special price for you det vet du också, skambuda på bara
Tyvärr använder jag den för sällan, är så klumpig av naturen så vågar ju knappt titta på den
Det är så mycket man vill hela tiden, skitjobbigt faktisktJaa, men jag ska inte nu. Men jag vill!
Ja, det är riktigt illa. Funderar allvarligt på att ta en paus härifrån snart, känns inte riktigt hållbart, haha.Det är så mycket man vill hela tiden, skitjobbigt faktiskt
Verkar som din bön blev hörd, vilken turMan är ju bra sugen på din Supermatic @Von Meeeeen jag ska inte så någon annan kan väl köpa den omgående?
Haha va braVerkar som din bön blev hörd, vilken tur
Vilka rebeller vi är. LE 1/1 och LE 1/1 på en och samma bild, vad är oddsen på den?
Killer-Combo!!Vilka rebeller vi är. LE 1/1 och LE 1/1 på en och samma bild, vad är oddsen på den?
Blev kanon med den svarta inserten, tänkte initialt köra på samma kombo men då hade det ju blivit LE 2/2 så inte lika kul