• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

TIPS! Brorsan säljer sin oanvända Squale 1521 till riktigt bra pris
https://www.blocket.se/annons/halland/squale_1521_helt_ny_med_garanti/91864196
119000592_331724458045606_2587490438772743051_n.jpg

Får hem ett exemplar imorgon, förutom att det är Pepsi så är det ceramic bezel. Hade en fundering om man skulle köra denna som en Passaround men känns som att intresset är ganska svalt på just denna
Har sagt det innan men tycker personligen det skulle vara intressantare med en passaround på något som är svalare.. 2002, T-183 etc :)

Meh, jag har redan petat i mitt i lösningsmedlet för typ två timmar sen. Ska kolla om det har lossnat eller så kör jag med ditt trix.
Båda funkar men jag är alltid så otålig. Självklart kanske, men montera på vridringen innan du sätter i det nya inlägget så att skruvarna på utsidan hamnar symmetriskt o snyggt, dessutom lättare att centrera inlägget på så vis :)

Båda funkar men jag är alltid så otålig. Självklart kanske, men montera på vridringen innan du sätter i det nya inlägget så att skruvarna på utsidan hamnar symmetriskt o snyggt, dessutom lättare att centrera inlägget på så vis :)
Fixat och klart! Det hade redan lossnat så det var enkelt att peta loss med en tandpetare från baksidan. Tadaaaa!
PSX_20200910_142106.jpg

PSX_20200910_142246.jpg

Blev mycket bättre än original-insert tycker jag. :)

Ja, det gjorde verkligen stor skillnad och jag är grymt nöjd! :cool: För övrigt, varför ska du sälja din Supermatic när jag har noll kronor på kontot? Jag vill ha den!
Äh, du kan få den på krita det vet du, special price for you det vet du också, skambuda på bara :D
Tyvärr använder jag den för sällan, är så klumpig av naturen så vågar ju knappt titta på den :(

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp