Trevlig helg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så dåligt gensvar så du får ett nej av mig för syns skullhmm, väldans tunt bandutbud på Squales hemsida. Någon som har handlat från Squales tyska dito på sistone?
Noterat, det finns inga dåliga svar bara dåliga frågorSå dåligt gensvar så du får ett nej av mig för syns skull
Dåligt utbud på allt kul just nu. Inget av det jag vill ha finns i lager och de kan inte uppge när ngt är back in stock heller. Är det flytten eller corona som spökar?hmm, väldans tunt bandutbud på Squales hemsida. Någon som har handlat från Squales tyska dito på sistone?
Ja, ett (!) gummi i svart, hallå Vi får hoppas att det är en övergående fas, håller tummarna för att nytt flyttar in snart för det är minst sagt fattigt utbud.Dåligt utbud på allt kul just nu. Inget av det jag vill ha finns i lager och de kan inte uppge när ngt är back in stock heller. Är det flytten eller corona som spökar?
Vet inte om du moddade din själv men har sett själva konstruktionen som är aningens snurrig. Går att kapa en bit av den ena fjädern för att tajta till lite men annars är det inte så mycket man kan göra. Misstänker att din var ok innan modden?Fråga; har någon märkt ett litet ”spel” i bezeln på 1545an, att man kan trycka den neråt liiite liiite? Ett minimalt men förnimbart klick? Undrar om det är specifikt för min eller ”så det ska vara”. Har ingen annan klocka att jämföra med för tillfället.
Tror det men minns inte. Ingen biggie, men lämnade in den till en bra uris så frågar nästa gång jag har vägarna förbi. Tack!Ja, ett (!) gummi i svart, hallå Vi får hoppas att det är en övergående fas, håller tummarna för att nytt flyttar in snart för det är minst sagt fattigt utbud.
Vet inte om du moddade din själv men har sett själva konstruktionen som är aningens snurrig. Går att kapa en bit av den ena fjädern för att tajta till lite men annars är det inte så mycket man kan göra. Misstänker att din var ok innan modden?
Precis så som jag vill ha detBarton-gummit gick ju sönder för ett tag sedan men kollade igenom bandlådan lite och kom på att det följde med en kortare variant också. Liiiite för kort men det funkar iaf
Ja, säkert en enkel fix för ett proffs.Tror det men minns inte ingen biggie, men lämnade in den till en bra uris så frågar nästa gång jag har vägarna förbi.
Vadå det gick väl bra? Du är ju Mr Modd Hälften vågat hälften vunnet och allt det därJa, säkert en enkel fix för ett proffs.
Själv tänker jag aldrig snappa av en bezel på 1545 igen, har fortfarande mardrömmar
Ja, alltså det gick ju bra men fortfarande den mest idiotiska konstruktion jag nånsin sett...Vadå det gick väl bra? Du är ju Mr Modd Hälften vågat hälften vunnet och allt det där
Ja det verkar vara en jäkla historia den där konstruktionen Trist på insert men blev ju bra ändå Det tråkiga när man pillar är när något går sönder. Så man får köpa nytt och vänta på delar. Och hitta var man ska beställa Själv bytte jag lite ovetandes om konstruktionen insert på en Seiko sbbn007 Tuna idag. Men det gick bra Finns bild i köttiga tonfisk trådenJa, alltså det gick ju bra men fortfarande den mest idiotiska konstruktion jag nånsin sett...
höll på att sticka knivar i ögongloberna ett tag men man får aldrig ge upp
Ser ut som en modd på SUB-39, specialbeställning kanske? Ingen ordinarie modell iaf och i ärlighetens namn var den väl sådär kulVet inget om den men inte sett den förut.
Ser ju lite Photoshoppad ut?Vet inget om den men inte sett den förut.
Inta av @TobiasD i alla fall, den saken är säker Skojar bara Tobbe, du är grym!Ser ju lite Photoshoppad ut?
Usch, den där var inget vidare...Vet inget om den men inte sett den förut.
Nej alldeles för enkel.Usch, den där var inget vidare...
Wunderschön foto!
Smakfullt så man får ont i ögat. Årets släpp alla kategorierGjorde om sommarklockan till höstklocka https://zackrissonsur.se/produkt/1521-onda-pink/
7800.- med koden all25
Kommer med två vita band men skicka pm om någon är sugen så slänger jag med det bruna bandet också Är Squale orginal även det
Exakt, de brukar vara snabba på att skicka. Och i de fall jag beställt något som sedan tagit slut, har det precis som du säger inte varit några problem eftersom det fanns i lager vid tidpunkten för ordern. Mejla deras kundtjänst är mitt råd, är alltid hjälpsamma och snabba på att svaraLite OT men vet ju att ni har stenkoll
Visst brukar gnomon vara riktigt snabba på att skicka ? Har beställt i helgen men inte fått mer än orderbekräftelse än.
Ser också att det jag beställt är slut i lager nu men det borde ju inte vara problemet då det fanns i lager då jag la beställningen?