• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Squale

jlind

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Exakt, de brukar vara snabba på att skicka. Och i de fall jag beställt något som sedan tagit slut, har det precis som du säger inte varit några problem eftersom det fanns i lager vid tidpunkten för ordern. Mejla deras kundtjänst är mitt råd, är alltid hjälpsamma och snabba på att svara :)
Tack. Jo sist jag beställde fick jag hem det oväntat fort, därför jag blir lite osäker.
Får ta o göra det:)
 

mao

Cartier
Passa på att liva upp hösten! Denna släpps snart på K&S - hojta till om någon är sugen!
IMG_20200912_133511.jpg
IMG_20200830_112118.jpg

Orginal-Mesh och Obris Morgan-gummi följer med.
 
Japp, fick inte ens svar från Squale när jag var på jakt :(
Tack snälla, hoppas du blir nöjd med din LE!
Aha, svagt en del företag har lite att jobba med när det gäller kontakten med slutkonsument...Ett svar hade ju varit det minsta. Absolut gillar den. Men varit en del ute för försäljning sista tiden har jag sett.
 
  • Like
Reactions: v0n

Nioq

Omega
2-Faktor
Gjorde om sommarklockan till höstklocka:) https://zackrissonsur.se/produkt/1521-onda-pink/
7800.- med koden all25
Kommer med två vita band men skicka pm om någon är sugen så slänger jag med det bruna bandet också:) Är Squale orginal även det
119068636_3276987195722032_6827273568930897721_n.jpg
118991436_3394635267291489_7315283229471249614_n.jpg
Sjuuuukt sugen på den där!! Onda har varit en favorit enda sedan den första, ljusblåa kom (enligt min mening fortfarande den bästa versionen) och en rosa rackare skulle verkligen pigga upp min numera helsvarta samling :)
 

Zackrissonsur.se

Cartier
Professional Dealer

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Säljs från USA så en får inte glömma att lägga till 25% moms + fraktkostnad på priset.
Ja, det får man såklart räkna in men ändå ett bra pris för det skicket tycker jag. :)

Ja, kittlade till ordentligt faktiskt. Samma vridring som Page & Cooper varianten (den bästa varianten imo) tror inte jag sett the real deal i detta utförande förut, har du?
5psNP4B.jpg
Nej, det är nog första gången jag ser en sån om man inte har sett en i betydligt sämre skick och inte känt igen den. Ser ju helt fantastisk ut tycker jag! :)
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Tycker jag också, minutvisaren ser relumad ut men den ger ändå ett finfint helhetsintryck.
Fasen, den färgsättningen hade ju suttit som en smäck på en modern Squale :woot: (kan P&C kan väl Squale?)
Det är den sannolikt men det är bra utfört så det gör inte så mycket tycker jag. :) Mmm, släpp en reissue av den där till ett vettigt pris och 41mm som originalet tack! :woot: Borde inte vara så svårt att göra, det är en rätt enkel boettform och de har väl säkert gamla delar de kan använda som referens.
 
Topp