Ja den är rätt magiskSå läcker tavla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja den är rätt magiskSå läcker tavla
Kika på watchgecko.com. Deras mesh är bra. Brukar vara på rea lite då och då.Om jag inte orkar vänta på att Squale får fram polerade mesh till 50 atmos - vad bör jag köpa istället? Staib verkar ju schyssta men dyra. Är de värda priset de betingar?
Tokbra kombo!Hur kan jag ha missat att testa den här kombinationen innan?
Jag håller med, det blev en skön kontrast mellan pvd och orange. Matchar visaren bra också.Tokbra kombo!
Verkligen Blir du flippsugen i framtiden så hör av digJag håller med, det blev en skön kontrast mellan pvd och orange. Matchar visaren bra också.
Osannolikt men jag skriver upp dig på listan.Verkligen Blir du flippsugen i framtiden så hör av dig
Blev jäkligt trevligt
Tack min vän. Märklig grej, gillade inte alls det blå gummit först men med rätt finish på spännet lyfte det nåt så in i bänkenBlev jäkligt trevligt
Förresten är denna pärla salu om någon är sugen. Rabattkod "Hajtand" vid checkout gäller
https://klocksnack.se/threads/squale-1545-le-una-pietanza-speciale.138642/
Retro coolt det bandet Klär dig Kul att du gillade den matta boetten med, har själv funderat på det innan men kändes som big No No av alla Squaleisar när det gäller 1521Tack min vän. Märklig grej, gillade inte alls det blå gummit först men med rätt finish på spännet lyfte det nåt så in i bänken
Frän blå färg, Squale-ish blå typ?
Blev ju riktigt schysst!
Ja, skäms en smula för jag har ju faktiskt varit skeptisk självRetro coolt det bandet Klär dig Kul att du gillade den matta boetten med, har själv funderat på det innan men kändes som big No No av alla Squaleisar när det gäller 1521
Danke schönBlev ju riktigt schysst!
Ja, det är rätt stor skillnad mellan dem men båda är bra på sitt sätt tycker jag.Ja, skäms en smula för jag har ju faktiskt varit skeptisk själv
Danke schön
Vet inte om du tänkt på det men det var rätt stor skillnad på "New Tropic" / "Super Tropic" eller vad man nu ska kalla dom
Det svarta som jag kallar Super är styvare och smalnar inte av lika mycket som New (18 vs 16 mm). Dessutom är det betydligt större stansade hål på Super.
Håller med, föredrar nog New pga mjukheten och de snyggare keepersarna men Super blir nog också kanon efter lite användning, mer robust och tooligt på något vis.Ja, det är rätt stor skillnad mellan dem men båda är bra på sitt sätt tycker jag.
Riktigt fin kombo!Hur kan jag ha missat att testa den här kombinationen innan?
Neemään ser man på, blev ju en fullträff. Tack själv
Jag gillar Super på lite tyngre klockor som Matic och min vintage 50 Atmos medan New är bättre på vanliga 1521 och 1545. Jag gillar också utseendet på keepersarna på New men tycker att de flyttar sig lite för lätt.Håller med, föredrar nog New pga mjukheten och de snyggare keepersarna men Super blir nog också kanon efter lite användning, mer robust och tooligt på något vis.
lite mer inspiration hade man hoppats på... Finns mycket gott i historielådan som de kan plocka fram. Att bara modda med existerande tavlor/vridningsinlägg får inga heja rop från migSå ni tog en 1521 Fumoso och satte dit ett vridringsinlägg från en Onda? Akta så att ni inte jobbar ihjäl er... Undrar vad "new non-slip stainless steel bezel" innebär för den ser ut som den gamla eller?
Nej, det där kan vi lösa själv om vi vill ha olika kombinationer. Den enda nyheten var väl egentligen att låtsas-rocka-bandet nu finns i blått med röd söm.lite mer inspiration hade man hoppats på... Finns mycket gott i historielådan som de kan plocka fram. Att bara modda med existerande tavlor/vridningsinlägg får inga heja rop från mig
Håller med. Men. Tycker ändå den här är bättre än de där superglittriga Ondorna vi fått på senare tid.Så ni tog en 1521 Fumoso och satte dit ett vridringsinlägg från en Onda? Akta så att ni inte jobbar ihjäl er... Undrar vad "new non-slip stainless steel bezel" innebär för den ser ut som den gamla eller?