Känns bra att kunna gilla detta Men kan min PVD komma med så blir det ännu bättreDet är på gränsen till sjukligt att inte ha en Squale i samlingen faktiskt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känns bra att kunna gilla detta Men kan min PVD komma med så blir det ännu bättreDet är på gränsen till sjukligt att inte ha en Squale i samlingen faktiskt...
Kommer kännas konstigt att vara utan Squale...Magi @TobiasD
Avslutad - Samlingsnedskärning - Allt sålt!
Tar endast Swish eller banköverföring, pengarna ska vara på kontot innan jag skickar och jag skickar rekommenderat. BE GÄRNA OM FLER BILDER VIA PM! :) PM: Jag är i lumpen och kommer inte alltid ha tid att skicka klockor direkt. Då kan det dröja 1-5 dagar innan jag får tid att skicka! - JAG ÄR...klocksnack.se
Oooch, de klockorna går att köpa igen Någon annan får chans till coola klockor i alla fallKommer kännas konstigt att vara utan Squale...
Nej men jag har för många klockor. Det blev så här i fjol eller för två år sedan också. Jag får liksom stress av att hålla koll på massa klockor och tänka att jag måste bära alla osv.
Enklare för mig att ha 2-4st MAX!
Så planen är att skära ner på det mesta förutom mina ärvda klockor och min stenhårda keeper, Tudorn. Sen köpa en, eller max två, riktigt bra klockor som jag sedan ska ha länge.
Jag har inte bestämt mig ännu, men jag har bestämt mig för att göra en omorganisation och dra ner på antalet
Jo men precis, det är inga super-rare klockor. Förutom den lilla 1515 kanske, men den bar jag aldrig tyvärr. Den är skitcool men jag bar nästan aldrig den, så det är bättre om någon annan kan få njuta av denOooch, de klockorna går att köpa igen Någon annan får chans till coola klockor i alla fall
Det är på gränsen till sjukligt att inte ha en Squale i samlingen faktiskt...
Den 1515 är riktigt mumma.. måste försöka motstå..Jo men precis, det är inga super-rare klockor. Förutom den lilla 1515 kanske, men den bar jag aldrig tyvärr. Den är skitcool men jag bar nästan aldrig den, så det är bättre om någon annan kan få njuta av den
Haha ja den är galet bra alltså...Den 1515 är riktigt mumma.. måste försöka motstå..
Blir den inte såld närmaste dagarna så lär jag ta denHaha ja den är galet bra alltså...
Det där är ju snudd på gratis typ Certinanhade jag köpt om jag kunnat 5000kr för 1521FL... jag är förvånad över att den inte redan är såldKommer kännas konstigt att vara utan Squale...
Nej men jag har för många klockor. Det blev så här i fjol eller för två år sedan också. Jag får liksom stress av att hålla koll på massa klockor och tänka att jag måste bära alla osv.
Enklare för mig att ha 2-4st MAX!
Så planen är att skära ner på det mesta förutom mina ärvda klockor och min stenhårda keeper, Tudorn. Sen köpa en, eller max två, riktigt bra klockor som jag sedan ska ha länge.
Jag har inte bestämt mig ännu, men jag har bestämt mig för att göra en omorganisation och dra ner på antalet
Vill förresten jättegärna se en 2002 i verkligheten. Kan bli en sådan som "rolig" klocka och sen en mer seriös GADA (go anywhere, do anything) klocka, typ Black Bay 36. Sen är jag nöjd. Sen vill jag inte köpa mer på, iallafall några år.
Sjukt bra pris på FL!Det där är ju snudd på gratis typ Certinanhade jag köpt om jag kunnat 5000kr för 1521FL... jag är förvånad över att den inte redan är såld
Grymt! Hur tycker du den sitter på armen då? Ser galet bra ut på bild iafÄntligen!
Hur bra som helst. Jag har haft 2st cwc och de påminner lite storleksmässigt. Men denna har både bättre tavla, höjd och boett Ska testa lite fler band senare när jag får tidGrymt! Hur tycker du den sitter på armen då? Ser galet bra ut på bild iaf
BOOOOOM! SnyggtÄntligen!
Härligt!Hur bra som helst. Jag har haft 2st cwc och de påminner lite storleksmässigt. Men denna har både bättre tavla, höjd och boett Ska testa lite fler band senare när jag får tid
Jag är med sugen på ett Bonetto/Zuludiver 295 förresten Tror det hade suttit som en smäck på denna
ZD 295 passar inte jättebra på en 1521-boett, men man kan nog fixa det med en vass kniv och en säker handHur bra som helst. Jag har haft 2st cwc och de påminner lite storleksmässigt. Men denna har både bättre tavla, höjd och boett Ska testa lite fler band senare när jag får tid
Jag är med sugen på ett Bonetto/Zuludiver 295 förresten Tror det hade suttit som en smäck på denna
Tack! Sjukt braBOOOOOM! Snyggt
Skoja pepegoja! Skickar pmHärligt!
Ja, 295 skulle nog sitta bra där...har varit slutsålda hos ZD ett tag men såg precis att dom finns i lager igen (måste ha jag med).
Annars har jag en annan gobit som nog hade funkat ännu bättre om du är sugen? @Norpanjr bild och band från början, nästintill nyskick
Hade för mig att jag läst detta någonstans Bättre att köpa Vons original istället Tack för infoZD 295 passar inte jättebra på en 1521-boett, men man kan nog fixa det med en vass kniv och en säker hand
Blev ju grymt snygg på det bandet!
Haha ja den är galet bra alltså...
Blir den inte såld närmaste dagarna så lär jag ta den