• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Blåfisken åkte på ikväll. :)
3BE3A5CB-0BBD-4624-9FAF-9E02B6BE27AC.jpeg

Har beställt en T-183, den röda. Noterar att det står att den är Limiterad. Såg på något ställe där man menar att den är begränsad till 150 exemplar.
Kan det verkligen stämma? Någon som har koll??
/Peter

Vet vi något mer om detta?:)
Tror det var nästa vecka nästa år 👀
Har beställt en T-183, den röda. Noterar att det står att den är Limiterad. Såg på något ställe där man menar att den är begränsad till 150 exemplar.
Kan det verkligen stämma? Någon som har koll??
/Peter
Kul!
Nja, kanske limiterad från återförsäljaren men T-183 (både röd och blå) ingår och säljs i det ordinarie sortimentet på Squales officiella sajt 🦈

Senast ändrad:
Någon som vet hur det går med dem polerade 1521 mesh:en? Nu är det ju November :) Finns det någon möjlighet att ändra från polerat 20mm till polerat 22mm istället @Zackrissonsur.se ?

Bild för att hålla topic :p
0D537CEB-C9DA-44FE-8113-4487E06DB1DB.jpeg
Någon mer än jag som hör sucken från den stackarn som nästan var klar med Leos 20mm mesh? "Bara två rader ringar kvar...nähä, bara till att börja på ett 22mm nu då 😖

Tror det var nästa vecka nästa år 👀

Kul!
Nja, kanske limiterad från återförsäljaren men T-183 (både röd och blå) ingår och säljs i det ordinarie sortimentet på Squales officiella sajt 🦈
Tänkte samma, men kikar man på bilderna på deras site så visar baksidan den limiterade då det står 29/150. Därav min undran.

Mvh
Peter

• Like
Reactions: v0n
Tänkte samma, men kikar man på bilderna på deras site så visar baksidan den limiterade då det står 29/150. Därav min undran.

Mvh
Peter
Dolt i dunkel som så mycket annat när det gäller våra italienska vänner. Jag gissar att de var tänkta att vara limiterade från början men att det ändrades någonstans längs vägen.
Du får gärna återkoppla när du får din så vi kan gå till botten med mysteriet 😊

Finns det någon Squale-kamrat här som har låtit polera upp sitt borstade mesh?

Anledning till fråga är att jag har väntat på leverans av mitt i 8 månader nu och är i ärlighetens namn trött på att tjata om ständigt uppskjutna leveranser :rolleyes:
Men! Har erbjudande om att få polerat upp ett borstat (bra eller anus är högst oklart).
Har haft mitt leveransproblem uppe tidigare men vore intressant att höra från någon med inputs/bilder. Tack!

Anledning till fråga är att jag har väntat på leverans av mitt i 8 månader nu och är i ärlighetens namn trött på att tjata om ständigt uppskjutna leveranser :rolleyes:
Men! Har erbjudande om att få polerat upp ett borstat (bra eller anus är högst oklart).
Har haft mitt leveransproblem uppe tidigare men vore intressant att höra från någon med inputs/bilder. Tack!
En polare, som även finns på forumet (väldigt inaktiv) gjorde det! Han orkade inte vänta på sitt mer utan tog det alternativet. Det jag sett av hans mesh så blev det väldigt bra! Kan fråga honom om bilder och bifoga 😃

Håll till godo! Notera att polarens spänne är rätt slitet då den använda flitigt 😁

Han är nöjd med resultatet, över förväntan som han sa!
BBD0D3F7-C5EA-45EC-ADF7-1360407EC2F2.jpeg
95EB478E-1BAF-4CFB-8753-CCA82EE8A7FA.jpeg
C8580FED-1AF0-4547-B76F-E8E4E9FB437F.jpeg

Varför önska något nytt när det finns gammalt som är grymt? :cigar:

De har inte tid att komma på nya modeller, de är ju upptagna med att tillverka mesh :pirate:

Tillbaka
Topp