Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket snyggt!
Nej inte denna gången Nu är det på riktigt. Om någon vill ha den såklart Ska spara till min 40års present Köp den duPVD:n är fin den, du får dra tebax den
Toksugen på PVDn men måste försöka hålla mig!Lite reklam kanske? Kom å kjöööp
Avslutad - Squale 1521 PVD 2020
Squale 1521 PVD 50 Atmos. Uttagen 29 Januari 2020 från Zackrissons. Är i mint skick förutom ett litet märke på Insert kl1. (Se bilder) ETA 2824-2. 42mm. 20mm lugs. Kommer fullset med original gummi och original mesh enligt bilder. Pris: 5300kr inkl spårbart. Såld! Squale Matic 60 Atmos...klocksnack.se
Inget att hålla på, finns ju knappt någon på forumet Och denna har ju de fina banden Ellerhur @NorpanjrI
Toksugen på PVDn men måste försöka hålla mig!
Inget vidare, fick bara den vanliga torra 5% dealen så sket i den (såld nu såg jag).Hur gick skambudandet @Von ?
Inget vidare, fick bara den vanliga torra 5% dealen så sket i den (såld nu såg jag).
Jag sålde den på tradera.Det där är min klocka och bilden du lagt upp är tagen från Tradera.
Edit: Jag har samma bild eftersom jag sparade den efter att jag vunnit auktionen.
Absolut, blev nog lite missförstånd på vägen.Han skrev att han ägde den just nu och att han är väldigt nöjd! Lite svårt då jag äger den just nu! Hur tror du själv att man tolkar det???
Nej, jag berättade om kina dekalen inget om ägande.Absolut, blev nog lite missförstånd på vägen.
Mvh
Peter
Hade jag inte haft min U1SE så...Nej inte denna gången Nu är det på riktigt. Om någon vill ha den såklart Ska spara till min 40års present Köp den du
Den blå såg riktigt trevlig utNya 39mm 30 Atmos. Den blåa med den äldre loggan och Super Squale på tavlan... Jäkligt snygga visare på den med!
Edit: Här är 1157an som de har haft som inspiration för den sista.
Ja, jag tycker att den är riktigt tjusig. Snyggt med rött datumhjul också.Den blå såg riktigt trevlig ut
Den svarta vette tusan. Fel index på en dykare i min bok. Dessutom är det nått med insertet, kanske att siffrorna känns tunna mot det svarta, som gör att det ger ett vekt intryck. Njet för min del. Men ingen katastrof.Nya 39mm 30 Atmos. Den blåa med den äldre loggan och Super Squale på tavlan... Jäkligt snygga visare på den med!
Enligt Squale så ska den vara inspirerad av denna i alla fall.Den svarta vette tusan. Fel index på en dykare i min bok. Dessutom är det nått med insertet, kanske att siffrorna känns tunna mot det svarta, som gör att det ger ett vekt intryck. Njet för min del. Men ingen katastrof.
Den blåa däremot! Mycket trevlig. Gillar det blåa, är helt kontant med kontrasterande färg på datumsiffrorna och mycket nyfiken på hur den borstade bezeln står sig mot det polerade caset. Blir nog köp
På tal om bezel, ni som har erfarenhet av modellen, känns det ”platt” eller svagt sluttande från glaset, om ni förstår vad jag menar.
Verkligen bättre med vit lysmassa. Vet inte om det är åldern det beror på men jag börjar bli alltmer intolerant mot fakevintageEnligt Squale så ska den vara inspirerad av denna i alla fall.
Jag är inget fan av sifferindex heller men jag tycker att den är snyggare än de andra modellerna för att man har skippat Old Radium-luminovan. Speciellt vridringsinlägget tycker jag är mycket bättre med vit lyspasta. Tavlan är inte helt olik den jag hade på min 1515.
Den blåa var riktigt läcker! Härligt vintage utan att vara tillgjord. Mycket bra!Nya 39mm 30 Atmos. Den blåa med den äldre loggan och Super Squale på tavlan... Jäkligt snygga visare på den med!
Ja, helt klart. Har inte gillat den modellen tidigare men jag hade kunnat tänka mig båda faktiskt. Den blåa är helt klart något jag måste ha i samlingen en dag. Vet inte hur det förhåller sig med datumet, har bara sett 8:e och 20:e...Det var ett "över förväntat släpp" helt klart. Kul att Squale lagt jobb på detaljer och tänkt till (för en gångs skull?).
Gillar den blå bäst, fina visare och stilpoäng till SUPER på tavlan
@MaBr är du säker på att det är helt rött datumhjul, inte roulette?
Ja den är ju för jäkla finInget att hålla på, finns ju knappt någon på forumet Och denna har ju de fina banden Ellerhur @Norpanjr
Den finns kvar Men Matic är såldJa den är ju för jäkla fin