• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Squale

Heoh1977

Omega
2-Faktor
Håll till godo! Notera att polarens spänne är rätt slitet då den använda flitigt 😁

Han är nöjd med resultatet, över förväntan som han sa!
BBD0D3F7-C5EA-45EC-ADF7-1360407EC2F2.jpeg
95EB478E-1BAF-4CFB-8753-CCA82EE8A7FA.jpeg
C8580FED-1AF0-4547-B76F-E8E4E9FB437F.jpeg
Ser ju bra ut! Zackrisson, eller?
 

Crane

Panerai
Cool, tack! Hmm, funderar på att låta polera länken men behålla klaspen (eller delar av den) i borstat. Härifrån ser det bra ut 👍🏼
Så. Jag drog nedan önskemål om polering för det borstade alternativet (hyllvara). Tror det kan bli bra. Återkommer med update!

1605536684888.png
'

Edit: bild lånad från "köp/sälj, tillbehör" cred @nicklas_718
 
Senast ändrad:

TotteH

Patek
2-Faktor
Inte ska du släppa PVD:n @KlockTotte, det är ju dagens bästa tillfälle när du postar en bild på den (om du nu inte ska byta till Sinn U1 S E :))
Tack! 😊 Det sitter långt inne, det ska erkännas 😬 Har ingen aning vad nästa ska bli, kollar hela tiden och jämför. Får se helt enkelt 😊
Så det kan bli ibland, aja...nya Hajtag till våren igen, eller? (slog mig precis att jag har noll Squales för närvarande 😱)
Nej du ser 😱 Känner spontant att dessa är det bästa Squale har att erbjuda mig 😱 Så är egentligen en ren och skär synd att sälja dom. Eftersom man inte vet vad som ska ersätta dom heller. Men men..😅
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Så det kan bli ibland, aja...nya Hajtag till våren igen, eller? (slog mig precis att jag har noll Squales för närvarande 😱)
Ja, var tog din sista Squale vägen då..?

Wohoo, paketöppning! 😁
PSX_20201119_175621.jpg


Men hade inte jag köpstopp? 🙄 Jooo, men inte FruBr! 😎
PSX_20201119_175553.jpg


Vackert så man blir tårögd! Min frus första Squale så nu är hon en i klubben. Sjukt stolt är jag nu. 😊
PSX_20201119_175222.jpg
 

v0n

Patek
2-Faktor
Ja, var tog din sista Squale vägen då..?

Wohoo, paketöppning! 😁
PSX_20201119_175621.jpg


Men hade inte jag köpstopp? 🙄 Jooo, men inte FruBr! 😎
PSX_20201119_175553.jpg


Vackert så man blir tårögd! Min frus första Squale så nu är hon en i klubben. Sjukt stolt är jag nu. 😊
PSX_20201119_175222.jpg
Åh, blir alldeles varm inombords 🤗
Tolkar det som att hon gillade den?
(och ett utmärkt sätt att komma runt köpstoppet din gamla lurifax 😂)
 
Topp