Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och jag som trodde att @MaBr var ensam om att ha glesbygdskavaj!Nu i en ny ägares händer.. Förhoppningsvis fortsätter den att dyka upp här i tråden
Bästa som finns, tar typ aldrig av min. Har såklart på mig den nu.Och jag som trodde att @MaBr var ensam om att ha glesbygdskavaj!
JA! Inget annat nu förutom hjulet är ju vitt på tavlan.Frågestund! Vad tror ni om ett svart datumhjul på denna?
Exakt min tanke, det passar inte med resten av klockan. Eftersom index är svarta så tänker jag att det kan bli coolt med svart datum också. Har ändå ett svart hjul liggande så...JA! Inget annat nu förutom hjulet är ju vitt på tavlan.
Det skulle bli riktigt bra tror jagFrågestund! Vad tror ni om ett svart datumhjul på denna?
Get one of those aftermarket lumed bezels while you're at it!Exakt min tanke, det passar inte med resten av klockan. Eftersom index är svarta så tänker jag att det kan bli coolt med svart datum också. Har ändå ett svart hjul liggande så...
Hoppas det! Blir en tur till urmakaren i helgen.Det skulle bli riktigt bra tror jag
Mine already has an aftermarket lumed bezel.Get one of those aftermarket lumed bezels while you're at it!
ha, should have known! looks good!Hoppas det! Blir en tur till urmakaren i helgen.
Mine already has an aftermarket lumed bezel.
This is what it looked like before without the aftermarket bezel.
Thanks man!ha, should have known! looks good!
Frågestund! Vad tror ni om ett svart datumhjul på denna?
Mmm, tror också det. Tycker att det vita sticker lite i ögonen...Jag tror att svart skulle kunna bli snyggare än det vita. Matchar index, visare, text och vridringsinlägget.
Säg att det inte är sant....någon, snällaNu är Montauk presenterad i alla färger. Eller som jag numera kommer att kalla den: Hur-många-diarré-färgade-nyanser-kan-vi-få-in-på-samma-klocka-Squalen... Tre olika nyanser på lumen och en fjärde på loggorna, snyggt jobbat.
Man blir ju sugen på att bojkotta Squale när de släpper sån skit. Oförlåtligt!Säg att det inte är sant....någon, snälla
Håller med till hundra procent. Ibland gör de något vettigt släpp som 1521 Full Lume, den nya blåa SUB-30 och den rosa Ondan men oftast blir man bara besviken över hur ogenomtänkta de är.Fan vad trött man blir på Squales släpp. De känns inte genomtänkta. Vi vet ju att de kan bättre så därför förväntar vi oss mer vettiga släpp. Synd att de inte levererar.
1521, 60 atmos och 2002 är dock klockor som är riktigt bra, men man vill liksom gärna få lite nyheter också
Nu är Montauk presenterad i alla färger. Eller som jag numera kommer att kalla den: Hur-många-diarré-färgade-nyanser-kan-vi-få-in-på-samma-klocka-Squalen... Tre olika nyanser på lumen och en fjärde på loggorna, snyggt jobbat.
Ja, väldigt märkliga. Jag reagerade också på det men jag är rätt säker på att den inte är inskruvad på bilderna.Vissa färgkombinationer blir lite knepiga, men det som stör mig mest är dock kronan. Är den inte alldeles för hög? Eller är den kanske inte inskruvad ordentligt på bilderna?
AscoolaHar ni koll på denna? Liten godbit, dyr dock....
Two ultra-rare Squale x AWCo Special Editions | AWCo
Two ultra-rare Squale x AWCo Special Editions | AWCo | Looking for a Premium Vintage Watch? Visit our shop at Reestraat 3 in Amsterdam or call +31 (0)20 389 2789.www.awco.nl
Hade noll koll men var ju störtsköna och intressant läsning.Har ni koll på denna? Liten godbit, dyr dock....
Two ultra-rare Squale x AWCo Special Editions | AWCo | Looking for a Premium Vintage Watch? Visit our shop at Reestraat 3 in Amsterdam or call +31 (0)20 389 2789.www.awco.nl
Bra pris ändå med tanke på att det är NOS-boetter tillverkade åt BP. Hade lätt kunnat tänka mig en sån med No radiation-tavla! Perfekt storlek med 34mm ju!Hade noll koll men var ju störtsköna och intressant läsning.
Tror dessvärre inte jag kan rocka en 34mm dykare men den borde och andra sidan vara ganska lång l2l (?).
Har ni koll på denna? Liten godbit, dyr dock....