Fan så rätt!Nu är den på väg hem igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan så rätt!Nu är den på väg hem igen
Faen vad kul!
Tack hörrni! Det ska bli kul, har saknat den rackarnFan så rätt!
Har nog inte hängt med här.. vart har den varit?Tack hörrni! Det ska bli kul, har saknat den rackarn
Hos en annan medlem här på KS, sålde den för ett tag sedan men köpte nu tillbaka den igenHar nog inte hängt med här.. vart har den varit?
Helt rätt beslut! Förstår inte hur du kunde sälja den från början. Blev så glad så jag fick fira genom att ta på min.Hos en annan medlem här på KS, sålde den för ett tag sedan men köpte nu tillbaka den igen
Ibland är man dum! Kul att den fick sitta på handleden och att du blev så glad, den är fin den därHelt rätt beslut! Förstår inte hur du kunde sälja den från början. Blev så glad så jag fick fira genom att ta på min.
Är det inte bara lite gammalt hederligt trolleri då? Verkar vara nyskapade konton på både insta och Facebook, gmail som mailadress och en extremt rutten rendering.
Hmm, du tänker att Maggi inte ens är inblandade? Skulle faktiskt kunna vara så. Verkar sjukt märkligt annars.
Jag tror (tyvärr) helt tvärtom! Maggi-dinkan delades på Squale Life’s story härom dagen, och det kontot drivs/drevs av Maggis son om jag förstått det rätt. Så det är med andra ord seriöst kopplat till Squale.Så kan det ju faktiskt vara. Reagerade på den inte så inbjudande loggan med
Såg det också och man blir ju besviken om något. Är det inte bättre att de tar tag i sin marknadsföring och kommer med lite vettiga nya modeller istället för att skapa en Squale-kopia under ett annat namn..? Med den boetten så kan de ju göra en homage till Master!Jag tror (tyvärr) helt tvärtom! Maggi-dinkan delades på Squale Life’s story härom dagen, och det kontot drivs/drevs av Maggis son om jag förstått det rätt. Så det är med andra ord seriöst kopplat till Squale.
Maggi har väl sett en möjlighet till ytterligare kosing, och att skapa något ”eget” med sitt eget namn på. Är ju däremot precis som ni säger typ 100% Squale-DNA i den där skapelsen
Hoppla Kerstin, där ser man. Totalt ointressant för min del ändå och en jäkligt märklig prioritering i sådana fall, smaklöst deluxe.Jag tror (tyvärr) helt tvärtom! Maggi-dinkan delades på Squale Life’s story härom dagen, och det kontot drivs/drevs av Maggis son om jag förstått det rätt. Så det är med andra ord seriöst kopplat till Squale.
Maggi har väl sett en möjlighet till ytterligare kosing, och att skapa något ”eget” med sitt eget namn på. Är ju däremot precis som ni säger typ 100% Squale-DNA i den där skapelsen
Håller med till fullo! Som du säger, med den boetten hade man kunnat göra en grym Master. Tråkigt helt klart!Såg det också och man blir ju besviken om något. Är det inte bättre att de tar tag i sin marknadsföring och kommer med lite vettiga nya modeller istället för att skapa en Squale-kopia under ett annat namn..? Med den boetten så kan de ju göra en homage till Master!
Verkligen! Högst oklart...Hoppla Kerstin, där ser man. Totalt ointressant för min del ändå och en jäkligt märklig prioritering i sådana fall, smaklöst deluxe.
Fick detta som svar när jag mailade dem...Jag tror (tyvärr) helt tvärtom! Maggi-dinkan delades på Squale Life’s story härom dagen, och det kontot drivs/drevs av Maggis son om jag förstått det rätt. Så det är med andra ord seriöst kopplat till Squale.
Där föll ju HAND MADE och ITALY MADE ut genom fönstret i alla fallFick detta som svar när jag mailade dem...
Hello,
The M1 is the new diving watch born from the experience and the passion of diving and sailing. We chose a classic design that reminds us of what the scuba divers of the ‘60ies used to wear.
With this new watch we wanted to revive the spirit of the first underwater adventures.
After 35 years of design at Squale Srl and 4 generations of creating watches we want to start a new adventure with Maggi Officine.
Technical data:
Stainless-steel case and unidirectional top ring and C3 Superluminova hands and indexes.
Anti-reflective glass.
Swiss made automatic movement
2 Year International warranty
Case size : 41,2 x 48 mm
Case thickness: 12,8 mm
Width watch band: 22 mm
Water resistant: 300 m = 1000 ft
It will be available from February and the price is 860 euro.
Best regards,
Maggi Family’s
Ett välbekant och moderiktigt val i öst, inga konstigheter.Nu ska jag inte vara tråkig @Ironlung men du har ju det orangea bandet 1521an på bak och fram...
Till alla andra: KÖP!
https://klocksnack.se/threads/utförsäljning-squale-1521-seagull-1963-g-shock-gw-5000-1jf-vostok.144084/
Haha, det kanske är en ny trend?Ett välbekant och moderiktigt val i öst, inga konstigheter.
De där banden var rejält östblockssmutsiga. Cyka blyat.Ett välbekant och moderiktigt val i öst, inga konstigheter.
Notera väl att det här är riktiga katalogbilderHaha, det kanske är en ny trend?
Haha, det såg jag inte först!Notera väl att det här är riktiga katalogbilder
I protest mot den västliga normen eller bara missförstånd förtäljer inte historien men jag säger varför inte?Haha, det såg jag inte först!
Jag tänker att det andas sämre, de där räfflorna på undersidan är ju där av en anledning. Det är väl en smaksak!I protest mot den västliga normen eller bara missförstånd förtäljer inte historien men jag säger varför inte?
Hmm ja, du har en väldigt bra poäng faktiskt men mode är ju inte alltid synonymt med funktionJag tänker att det andas sämre, de där räfflorna på undersidan är ju där av en anledning. Det är väl en smaksak!
Haha! Satte på det i hast inför fotograferingen..Nu ska jag inte vara tråkig @Ironlung men du har ju det orangea bandet 1521an på bak och fram...
Till alla andra: KÖP!
https://klocksnack.se/threads/utförsäljning-squale-1521-seagull-1963-g-shock-gw-5000-1jf-vostok.144084/
Den är sååå j#fla bra
Tack Den är coooooool men bäst på TropicDen är sååå j#fla bra
Ett Squale Tropic med svart spänne?Tack Den är coooooool men bäst på Tropic
Haha nejdå jag ska inte sno dittEtt Squale Tropic med svart spänne?