• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Ny återförsäljare eller har dom kanske haft Squale förut?

https://klockorochsmycken.se/kategori/klockor/squale/

Screenshot_20210116-100751_Chrome.jpg
Företaget är nog lokaliserat i Jönköping om jag inte missminner. Sålt Seiko till bra priser. @FilPro kanske har lite koll på staden 😊
Kul om det fungerar bra 👍🏻👍🏻😊

Japp, tyvärr har det varit känt ett tag. Trist ☹️

Är osäker på om detta är en ny ÅF men återstår att se. Skummade igenom trustpilot, ser inte direkt lovande ut.

Synd med zackrissons, dels rabattkoden vi på ks haft, sen tycker jag han varit väldigt bra att ha att göra med.
Som tur är hade han två squale kvar på lager, så högg bägge!
Blir spännande nästa vecka när dom anländer.

Synd med zackrissons, dels rabattkoden vi på ks haft, sen tycker jag han varit väldigt bra att ha att göra med.
Som tur är hade han två squale kvar på lager, så högg bägge!
Blir spännande nästa vecka när dom anländer.
Håller med, J var även aktiv här i tråden en period och är en väldans trevlig prick som du säger.
Ska bli spännande att se vad du lyckades knipa 👍🏼

Hmm vem var Maggi nu igen? @Von @MaBr
Screenshot_20210116_202433.jpg
Såg det precis på Instagram! What the hell is going on!? 😮 Maggi är familjen som numera äger Squale. Var helt säker på att det var en Squale när jag såg den.
PSX_20210116_203821.jpg

Hmm vem var Maggi nu igen? @Von @MaBr
Screenshot_20210116_202433.jpg
Supermärkligt, fattar ingenting. Noterade Italy Made på tavlan vad det nu innebär? Finns väl fler som heter Maggi i efternamn iofs, kanske någon som försöker sko sig på namn och design?

Verkar ju inte bättre. Känns billigt att ta delar direkt från Squale bara. Både tavla, visare och vridringsinlägg är ju direkt därifrån. Boetten påminner väldigt mycket om första generationens Master också.
Lyckas Steeldive sno designen så kan väl andra tänker jag? Får dåliga vibbar, vet inte riktigt varför...

Supermärkligt, fattar ingenting. Noterade Italy Made på tavlan vad det nu innebär? Finns väl fler som heter Maggi i efternamn iofs, kanske någon som försöker sko sig på namn och design?

Är det inte bara lite gammalt hederligt trolleri då? 🪄 Verkar vara nyskapade konton på både insta och Facebook, gmail som mailadress och en extremt rutten rendering. 🤷‍♂️

Hmm, du tänker att Maggi inte ens är inblandade? Skulle faktiskt kunna vara så. Verkar sjukt märkligt annars.
Så kan det ju faktiskt vara. Reagerade på den inte så inbjudande loggan med 😝

Tillbaka
Topp