Då kom den....
Betalade i Söndags morse, skickades med DHL Express i Italien igår vid lunch och kom idag 11:30.
Grattis! Beställde du direkt från Squale ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då kom den....
Betalade i Söndags morse, skickades med DHL Express i Italien igår vid lunch och kom idag 11:30.
Nej.Grattis! Beställde du direkt från Squale ?
Nej.
Det blev en Italiensk säljare på e-bay. Detta blev lite billigare. Det finns ju inte så många AD för Squale, så jag kollade upp att detta var en av dem.
Hej. Jag hade blivit glad om någon som har ett Squale 22mm mesh kunde berätta hur kort det kan bli som kortast. Finner inte denna info någonstans.
Är det sedan dessutom någon av er som har ett sådant ni vill sälja, ja PM’s mig.
Tack på förhand.
Pear
Tusen tack för hjälpen. Uppskattas.Mitt passar 18,5 cm handled (på en 60 atmos Squalematic)
Ser ut som 2 bitar kan plockas av på ena sidan och 1 på den andra
ca 7 mm per del.
Sen två snäpp in på mikrojusteringen.
Blir då: 18,5 -(0,7'*3) -0,6 = 15,8 cm om jag inte tar helt fel (kan faktiskt hända, minns fortfarande en gång i 2007 jag hade fel... )
(Mitt inte till salu. Du vill inte ha det ändå. har fått mycket stryk)
På tal om LE.Fått tag i originalmesh till LE micron, aka kameleonten.
Här ser den mest grå ut.
Alltid tyckt att denna klocka är så jäkla snygg. Bra bild med!Ha en härlig fredag Squale-tråden! Dagens injektion av orange för att hålla humöret uppe.
Tack ska du ha! Den är verkligen en favorit i samlingen.Alltid tyckt att denna klocka är så jäkla snygg. Bra bild med!
Inte i min ägo men jag hoppas den finns kvarPå tal om LE.
@Von finns din 1 of 1 kvar?
Fan vad bra den ärMatic åkte på ikväll! Ett bra tag sen nu.
Hoppas ni har en god kväll vänner!
En ”bonklip” vore fet! Ovanligt och sjukt retro! Har bara spanat in Joseph Bonnies variant (finns tyvärr inte i 22 mm), men bör väl gå att få tag på om man letar lite.Tack.
Ett läderfodral är ju klart mer användbart än en tjusig box som står längst in i klädkammaren och samlar damm.
Ja, en länk vore trevligt.
Bara undrar var jag skall börja jaga.
Kika ett par inlägg upp så ser du vad jag hade tänkt mig. Måste ju hitta ändlänkar som passar utan allt för mycket bearbetning.
Inte? Polerat? Trodde att alla som väntat fick sina tillslut Jag fick min i början på December tror jag, men efter att ha väntat 8-9månader så vågar jag inte använda det pga rädsla för hairlinesHar förövrigt inte fått mitt original mesh till 1521 än haha.. Börjar nästan på att bli löjligt.. Tur att det är vinter och minusgrader.. Lagom till sommaren KANSKE...
Blev något strul så fick det inte den svängen men det är på G nu, hoppas jagInte? Polerat? Trodde att alla som väntat fick sina tillslut Jag fick min i början på December tror jag, men efter att ha väntat 8-9månader så vågar jag inte använda det pga rädsla för hairlines
Inte mig veterligen! Verkar vara ny!Ny återförsäljare eller har dom kanske haft Squale förut?
https://klockorochsmycken.se/kategori/klockor/
SpännandeInte mig veterligen! Verkar vara ny!