Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aja, bra att vi försöker gå till botten med det här i alla fallDen lokala mulvaden låg i feber så blir nog inget besök denna veckan. Har försökt ringa ca dom 5ggr men ingen som svarar. Tänkte fråga om dom har någon inne som man kan komma förbi och klämma på. Har någon mailat Squale och bett dom bekräfta att denna butik är AD?
Jag har faktiskt slängt iväg ett mail tidigare idag...Den lokala mulvaden låg i feber så blir nog inget besök denna veckan. Har försökt ringa dom ca 5ggr men ingen som svarar. Tänkte fråga om dom har någon (klocka) inne som man kan komma förbi och klämma på. Har någon mailat Squale och bett dom bekräfta att denna butik är AD?
Hej alla haj älskare
Som många av Er redan vet har vi avslutat vårt samarbete med Squale, det var främst av två anledningar, 1 vi fick inga svar eller leveranser som vi blev lovade. 2. Vi fick inte sälja till vilka priser vi ville och då kunde vi inte använda vår rabattkod all25 med 25% rabatt.
Har ett par Squale klockor kvar, det är en 1521 matt med blå tavla samt en Onda (se bilder). Är det någon som är intresserad så skicka mig ett PM så kan ni få köpa dem till riktigt bra pris. Vi har fortfarande kontakt med Squale och hoppas att kunna köra igång dessa underbara klockor igen i framtiden. Jag vill samtidigt också passa på och be om ursäkt om jag inte har svarat någon här på sidan eller på zackrissonsur.se, tyvärr har jag råkat ut för personliga problem som gjort att jag istort sett inte alls har jobbat sedan maj förra året, hoppas kunna komma igång här nu till våren och ta upp min passion prisvärda klockor igen. Har även en hel del band osv kvar också, skall försöka sammanställa och lägga ut de här också om någon är intresserad
Riktigt tråkigt höra att du har fått privata problem och säger som ovan, hoppas att det löser sig och att du kan återuppta ditt intresse.Hej alla haj älskare
Som många av Er redan vet har vi avslutat vårt samarbete med Squale, det var främst av två anledningar, 1 vi fick inga svar eller leveranser som vi blev lovade. 2. Vi fick inte sälja till vilka priser vi ville och då kunde vi inte använda vår rabattkod all25 med 25% rabatt.
Har ett par Squale klockor kvar, det är en 1521 matt med blå tavla samt en Onda (se bilder). Är det någon som är intresserad så skicka mig ett PM så kan ni få köpa dem till riktigt bra pris. Vi har fortfarande kontakt med Squale och hoppas att kunna köra igång dessa underbara klockor igen i framtiden. Jag vill samtidigt också passa på och be om ursäkt om jag inte har svarat någon här på sidan eller på zackrissonsur.se, tyvärr har jag råkat ut för personliga problem som gjort att jag istort sett inte alls har jobbat sedan maj förra året, hoppas kunna komma igång här nu till våren och ta upp min passion prisvärda klockor igen. Har även en hel del band osv kvar också, skall försöka sammanställa och lägga ut de här också om någon är intresserad
Ghaa, jag hatar att ha rätt. Så "agenturen" klockor & smycken nämner är i själva verket jbagency ?Har haft lite tid och kolla igenom tråden, gällande klockor och smycken som hade lagt upp Squale så tror jag det är så att han har lagt upp de från vår sida utan tilllåtelse, han har i vilket fall våra egen tagna bilder. Squale hade hamnat på vår jbagency.com sida av misstag som är vår sida där vi säljer till andra klockaffärer. Är inte säker men tror fallet är så här i vilket fall.
Tror det är så ja men från oss kommer inga levereranserGhaa, jag hatar att ha rätt. Så "agenturen" klockor & smycken nämner är i själva verket jbagency ?
hehe nä så långt har jag också kommit med detektivarbetet, sickna lustigkurrar det finns.Tror det är så ja men från oss kommer inga levereranser
Fishy som fan, håller med. Tror inte det är seriöst för fem öre men risken finns väl att man har felTjena, varit borta från hajträsket ett tag. Tråkigt med Zachrissons. Men det här med Maggi?! Wtf? Har ni koll på att det inte är någon fara med Squale? Fanns ändå en viss charm i det eländigt småskaliga ägandet. Men ska de börja med sånt här är det lika bra att de säljer varumärket till Swatch.
Verkligen Stort grattis!Perfekt tiodagars-klocka.
Väldans tack!Verkligen Stort grattis!
Först nu ser jag bebisen, vad är det för fel på mig?Perfekt tiodagars-klocka.
Gratulerar! Vilken söt-nötPerfekt tiodagars-klocka.
Tack !Gratulerar! Vilken söt-nöt
Lite för mycket blingbling ivägen hohoFörst nu ser jag bebisen, vad är det för fel på mig?
Stort grattis till nytillskottet
Trevlig helg!Snart helg, ha en fin fredag
Snart helg, ha en fin fredag
Trevlig helg mina vänner!Trevlig helg!