Faaan! Riktigt snygg!Ser ut att vara limiterad till 500ex så rätt bra upplaga!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![Smiling face with heart-eyes :heart_eyes: 😍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60d.png)
Jag som inte ska köpa mer, har ju en CWC på G in...
![Face with rolling eyes :rolling_eyes: 🙄](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f644.png)
![Grinning squinting face :laughing: 😆](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f606.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Faaan! Riktigt snygg!Ser ut att vara limiterad till 500ex så rätt bra upplaga!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tycker du man ska kompromissa med detaljer man inte gillar? Har själv skitsvårt för det men kanske borde tänka om, den är ju ruskigt bra i övrigtFaaan! Riktigt snygg!Tycker den blev bra som fan. Även om de hade fått skippa den gulnade lysmassan, men äh, man kan inte få allt.
Jag som inte ska köpa mer, har ju en CWC på G in...![]()
Haha, nja alltså egentligen inte! Men säger som du där, ibland kanske man bara ska tänka om. Tycker ändå det är rätt snyggt!Tycker du man ska kompromissa med detaljer man inte gillar? Har själv skitsvårt för det men kanske borde tänka om, den är ju ruskigt bra i övrigt
(klassisk FOMO , jag veeet)
Nej, det där dåliga trycket kändes inte alls bra och det är inte alls likt Squale, de brukar göra grymt fina tryck.Ghaa, är också äckligt sugen!
Är dock rädd för att jag kommer störa ihjäl mig på den röda minuten, och om trycket är så där tattigt som du visade så kan jag inte låta bli att tänka på asjobbiga reklamationer och skit![]()
Nu finns det i alla fall någon som uppenbarligen snappat upp att det är FETA visare vi vill ha, framtiden ser genast ljusare utNej, det där dåliga trycket kändes inte alls bra och det är inte alls likt Squale, de brukar göra grymt fina tryck.Jag älskar inte den röda visaren för jag tycker inte att det är Squale men å andra sidan så funkar den väldigt bra på modellen. Svårt!
Kan trycket vara på någon preproduktionsmodell? För marknadsföring o tidigt foto?Nej, det där dåliga trycket kändes inte alls bra och det är inte alls likt Squale, de brukar göra grymt fina tryck.Jag älskar inte den röda visaren för jag tycker inte att det är Squale men å andra sidan så funkar den väldigt bra på modellen. Svårt!
Märkligt att på beskrivningen hos Gnomon anger dom orange minute hand. Tycker som sagt den ser röd ut eller om bilderna luras lite och det i själva verket är mörkt orangeNu finns det i alla fall någon som uppenbarligen snappat upp att det är FETA visare vi vill ha, framtiden ser genast ljusare ut
Som du säger, orange minut är Squales signum sen evigheter så märkligt val med röd...
Ser allt annat än orange ut men vem vet, många frågetecken nu hehe.Märkligt att på beskrivningen hos Gnomon anger dom orange minute hand. Tycker som sagt den ser röd ut eller om bilderna luras lite och det i själva verket är mörkt orange
Får ligga ute i solen några dagar annars och blekna![]()
Det verkar ju inte ha gått så bra för dem med taveltrycket tyvärr. På reklambilderna från deras egen hemsida ser det inte bra ut. Kolla A och ringen ovanför i Galeazzi och kolla det andra Z'at i samma ord eller kolla D och R i Drass. Snyggt...
![]()
Bilderna från Gnomon på deras ex är inte mycket bättre där det saknas en del av den inre ringen och en del av E'et i Tecnologie.
![]()
Ööö det där trycket kommer att bli premium i framtiden. BARA KJÖÖÖÖP!Ghaa, är också äckligt sugen!
Är dock rädd för att jag kommer störa ihjäl mig på den röda minuten, och om trycket är så där tattigt som du visade så kan jag inte låta bli att tänka på asjobbiga reklamationer och skit![]()
Hmm, kanske. Gnomon är ju AD och tar sina egna bilder så deras är nog ett produktionsexemplar.Kan trycket vara på någon preproduktionsmodell? För marknadsföring o tidigt foto?
Tror han menar att det produceras i tre omgångar. 150 är producerade i nuläget varav 90 st är släppta till Galeazzi och 60 st till Gnomon om jag förstått det rätt.Menar han att det skall komma två varianter till? 150st för denna, 150st på nästa och 200st på sista? Eller är det att de kommer produceras i tre omgångar? Oklar engelska…
I vilket fall, kul släpp, men för mig blir det inget köp.
Blev det någon beställning? Är själv sugen men tveksam till höjden samt det dåliga trycket.Ligger o lurar på köpknappen.
Inte beställt ännuBlev det någon beställning? Är själv sugen men tveksam till höjden samt det dåliga trycket.
Har inte superbra erfarenhet av Gnomon när det kommer till garantiåtgärd så känns lite risky (de löste problemet båda gångerna men tog tid och mycket tjat).
Samma här jag hoppades att dom skulle vara slut när jag vaknadeKan fortfarande inte bestämma mig för om jag ska beställa en Drass men det blir nog inget den här gången. Jag kör vidare med de jag har!
Ha en riktigt härlig fredag Squale-tråden!
![]()
Kanske ska va så för i se slitet utÖöö det där trycket kommer att bli premium i framtiden. BARA KJÖÖÖÖP!![]()