Ser riktigt fet ut!Här är någon som fått sin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser riktigt fet ut!Här är någon som fått sin.
Här är någon som fått sin.
Ser riktigt fet ut!
Ja, är en väldigt smal handled. Klockan är ju 49mm lug-lug men ser ut som 55 där.Riktigt smal handled... Men klockan ser bra ut
Edit, det kanske är en tjej... är väl under 42mm...
Här är någon som fått sin.
Gnomon eller Squale.de är nog de mest prisvärda skulle jag gissa på.Vart köper man gummi nu när inte Zacke säljer?
Skulle vilja ha tag på det som är på 1521 jag postade ovan.
Toppen va synd jag inte han komplettera hos Gnomon,tyckte detta bandet vart riktigt skönt.Gnomon eller Squale.de är nog de mest prisvärda skulle jag gissa på.
Ska bara få den förstStort grattis! Fler bilder tack. Bara bomba på!
Mmm, hade ju varit bättre för då hade man sluppit åka på en extra tullhanteringsavgift.Toppen va synd jag inte han komplettera hos Gnomon,tyckte detta bandet vart riktigt skönt.
Ja, är en väldigt smal handled. Klockan är ju 49mm lug-lug men ser ut som 55 där.
Edit: Jag tror inte att handleden är så smal men klockan bärs rätt högt på grund av det höga baklocket så det ser konstigt ut på bild. Får samma fenomen med min 50 Atmos.
Precis, plus att det blir betydligt luftigare. Tycker bättre om min Doxa SUB 1200T än min SUB 300 av precis den anledningen. Även om den är mycket högre och klumpigare så är den mycket skönare när man har den en hel dag.Är nog en combo av båda i detta fall.
Men höga baklock, har inte gillat det tidigare, men det är ju superskönt... Inga obehagliga kanter på caset som skär in i armen
Kom igen nu @Nicke75 vi väntar med spänning på ditt utlåtande och massa bilderHär är någon som fått sin.
TackJa tack! Grattis till den godingen.
Säg till när du tröttnat
Absolut du ha 1a plats i könSäg till när du tröttnat
TackarWow! Grattis till en fantastiskt fin och häftig klocka!
Galet imponerande! Läste en artikel häromdagen men reflekterade inte över att det var han. Värt att notera att det är utan fenorKaxigt! Nästan som när jag snorklar med min Matic! Där ligger vi i lä @Von .
Förresten behöver jag en sån våtdräkt med Squale-logga på. Tror du att man kan få en sån?
Snyggt och grattis mannen!
Imponerande! Och många schysta Squale-prylarKaxigt! Nästan som när jag snorklar med min Matic! Där ligger vi i lä @Von .
Förresten behöver jag en sån våtdräkt med Squale-logga på. Tror du att man kan få en sån?
Galet cool!! Och snygg
Ja, riktigt imponerande! En annan hade ju utan tvekan dött... Äh, våtdräkt förlänger ju säsongen om man är lite bekväm av sig som jag. Keps är jag inte mycket för men en flagga hade suttit riktigt fint. Synd att Squale inte har någon shop där man kan köpa lite merch. Funderar på om man skulle kontakta dem och köpa ett parti till forumet.Galet imponerande! Läste en artikel häromdagen men reflekterade inte över att det var han. Värt att notera att det är utan fenor
Våtdräkter är för krukor men kan tänka mig en keps och flagga om du ändå är i farten...
Sen får vi verkligen hoppas att Andrea har fixat mineralglas i Maticen så den inte sprängs
Jepp, definitivt en Matic med det orangea vridringsinlägget.Imponerande! Och många schysta Squale-prylar
Visst är det Matic han har på?
TackarSer ju sjukt bra ut. Stenhård pjäs! Man blir ju riktigt sugen på att skaffa en. Grattis!
Såg det när jag zoomade in min bild men på handleden ser jag det inteSnyggt och grattis mannen!
Ser fin ut som attans men visst ser man att det slarvats med trycket, spelar väl inte så stor roll egentligen men tja...onödigt. Vet att du ser det också så ingen biggie att jag nämner det tror jag?
TackImponerande! Och många schysta Squale-prylar
Visst är det Matic han har på?
Galet cool!! Och snygg
Grattis till nyförvärvet!