Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon mer som springer ut o in på Gnomon och kollar om dom e slut
Spammar lite, nu på gummi
Haha... och nu är de slut.. nu kan man andas ut och låta FOMO nerverna passera. @Nicke75 Hoppas du blir nöjd. Ska bli spännande att se lite bättre foton och intryckAlla här
Var allt bra sugen på att köpa den där också! STORT grattisSpammar lite, nu på gummi
Grattis till köpet, den är fin!
Tack hörniVar allt bra sugen på att köpa den där också! STORT grattis
Vad har jag missat? Varför har Zackrissons inga Squale längre? Finns det någon ny AD i Sverige?
Björkegrens Ur på Kungsholmen i Stockholm har också Squale. Såg det härom dagen! Tillhör Stjärnurmakarna
Hojta när du tröttnar på Jaggis avlagda gamla klocka..
Vad jag förstår var det en kombination av att Zackrissons tröttnade på utebliven respons från Squale i olika ärenden samt att Squale tydligen hade åsikter om att de reade ut alla modeller med 25% eller vad det var.Vad har jag missat? Varför har Zackrissons inga Squale längre? Finns det någon ny AD i Sverige?
Med all respekt ser armen ut att tillhöra en kvinna Tjockare än SuperPH (fast mindre) så du kan väl träna med den medans du väntar?Ser rejäl ut
Ja det va ingen grov arm.Med all respekt ser armen ut att tillhöra en kvinna Tjockare än SuperPH (fast mindre) så du kan väl träna med den medans du väntar?
Äh, jag har inga problem med det där heller så länge den är balanserad som du säger Ska bli kul att se din liveJa det va ingen grov arm.
Super sitter hur gott som helst Tudorn ca närmre 14 och det bekymrade inte mig.
sålänge den inte blir topptung bara.
Har jag en på g då skrev ju bara det hände en grejÄh, jag har inga problem med det där heller så länge den är balanserad som du säger Ska bli kul att se din live
Ja, är helt övertygad om att den är på väg till herr LurifaxHar jag en på g då skrev ju bara det hände en grej
Grattis till en jäkligt tuff pjäs!
Tack,inte min bild dock men får hoppas att den anländer i veckan.Grattis till en jäkligt tuff pjäs!
Fantastisk som alltid när det gäller 1521Denna håller mig sällskap ikväll, nu på gummi då jag var mellan två hål på originalbandet för perfekt komfort. @Nicke75 , surt... Hur upplevde du den i övrigt?