Min fru tycker verkligen inte om detta köp! Ska du ha en grön klocka kan du väl ändå köpa en Rolex Sub Hulk?! Aja. Hon får överleva...
@Heimo, du kommer ångra dig!![]()
Bra mycket snyggare än en Hulk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min fru tycker verkligen inte om detta köp! Ska du ha en grön klocka kan du väl ändå köpa en Rolex Sub Hulk?! Aja. Hon får överleva...
Ja, det har varit mycket velande... Fram och tillbaka, men alltid lyckas man spana in något nytt hehe!Min fru tycker verkligen inte om detta köp! Ska du ha en grön klocka kan du väl ändå köpa en Rolex Sub Hulk?! Aja. Hon får överleva...
Snyggt! Märke på Tropic?Matic får pryda armen idag. Sjukt nöjd med det nya bandet, väger upp klockan riktigt bra.
![]()
Tack! Det är inget Tropic, det är ett Zuludiver 400 MKII, köpt på Royalstraps.Snyggt! Märke på Tropic?
Tight! Suktat lite efter oranget isofrane men det där är nästan fetare.Tack! Det är inget Tropic, det är ett Zuludiver 400 MKII, köpt på Royalstraps.
![]()
![]()
Ja, riktigt bra och väldigt prisvärt för det man får, gummit är väldigt stadigt men samtidigt skönt. Dessutom halva priset av ett Isofrane och då får man ändå viklås. Vet inte om det kommer att hålla sig i sig men just nu har det har en härligt lyster också, ytan är nästan metallisk och leker med ljuset. Funderar på att köpa ett i 20mm till min 1521a också. Finns någon rabattkod om man vill beställa från Royalstraps, det är nog mest prisvärt nu när man knappt kan beställa från WatchGecko längre.Tight! Suktat lite efter oranget isofrane men det där är nästan fetare.
Jag kunde inte hålla mig! Gav ett bud som Italienaren surt tackade ja till.Det här är ändå bra billigt nu om man vill ha en Blancpain-Squale. Det är ju billigt för en vanlig 1545 i det skicket med originallänk också för den delen. Ingen som är sugen? Det är ju till och med originalplexi!
![]()
Blancpain-versionen:
![]()
YES, kul att den kom till forumet!Jag kunde inte hålla mig! Gav ett bud som Italienaren surt tackade ja till.
Nu vill jag ju ha en automat också...
Prutade på €300 som jag även det tyckte var billigt men kan man föreslå ett pris så skall manYES, kul att den kom till forumet!Prutade du på de redan billiga €250?
Ska du hitta en 1545 som automat så får du leta länge och dessutom öppna stora plånboken för jag tror bara att det är BP-versionen som gäller då. Jag har i alla fall aldrig sett någon annan men det kanske finns andra här som har gjort?
![]()
Hadley-Roma dom säljer är oerhört sköna och tåliga.Kan någon tipsa om ett riktigt bra orange band i 20 mm? Jag har ett Squale original-gummi som är väldigt, väldigt snyggt men lite för kort för mig.
Finns det något bra orange canvas? Gärna neon-orange för att matcha visaren på min 1521.
Hur är Strappeds canvas, t ex?
Satfläsk vad den där klockan är bra!Hadley-Roma dom säljer är oerhört sköna och tåliga.
Är svårt o hitta den orange kulör på 1521’s visare.
![]()
Har ej haft just orange men haft röd,grå,svart.Satfläsk vad den där klockan är bra!
Nej, det är svårt att hitta band som kan matcha den neonfärgade visaren som sitter i 1521 026. Men är Hadley Roma matta och lite mörkare orange?
Saknar man ju Tropicen när man ser den. Passade jättebra med det bandet!Det var dags för en ny familjebild så...
![]()
Vad är intrycket och omdömet på den där nu när du haft den ett tag?Kör Galeazzi idag den har legat i lådan för länge![]()
Fullpoängare har haft många olika Squale även denna är riktigt bra ,både stilig och tuff.Vad är intrycket och omdömet på den där nu när du haft den ett tag?
Det blir nog att klicka hem en när dom är åter i lager.Fullpoängare har haft många olika Squale även denna är riktigt bra ,både stilig och tuff.
Va det bara jag här som knep en?
Säker på att det inte är en synvilla och att det sitter i glaset? Ser väldigt märkligt ut.Någon annan som sett denna typ av linjer på sin Squale? 3-4 st som går rakt över tavlan och bara syns i solljus.
![]()
Squale 1521 Sunburst Lines
youtube.com
Nää. Svårt att fånga på bild men man ser dem ganska tydligt gå under visarna...Säker på att det inte är en synvilla och att det sitter i glaset? Ser väldigt märkligt ut.![]()
Ser inte helt ok ut. Sunburst ska ju gå mot centrum av tavlan. Vad säger ni övriga som har sunburst? Bäst att ställa frågan till Squale. Enl. Z så var Squale dock svåra när det kom till garantiärenden gällande tavlan. Jag hade märken/upphöjning på min militare som Squale inte tyckte var ett garantiärende. Z löste det dock utan problem.Nää. Svårt att fånga på bild men man ser dem ganska tydligt gå under visarna...
Hmm, mycket märkligt. Måste ju ha hänt under monteringen.Nää. Svårt att fånga på bild men man ser dem ganska tydligt gå under visarna...