Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SUB-39 utan tvekan.Help a brother out... vilken är läckrast?
![]()
![]()
Instämmer med tidigare tavla, har testat sub39an själv och tyckte den var riktigt braHelp a brother out... vilken är läckrast?
![]()
![]()
SUB-39 utan tvekan.Mest för att jag verkligen inte gillar det svarta vridringsinlägget på Ondan.
Alltså har ju spanat på 1521 pvd ett tag nu och det här var ju lite extra, finns info om var man kan köpa? Kommer nog inte göra det men man kan ju fönstershoppaOrange och PVD!
![]()
![]()
![]()
Are you ready for Summer ? Squale Luminoso Arancia PVD Special Edition | By Watch-Passion.shop | Facebook
Are you ready for Summer ? Squale Luminoso Arancia PVD Special Editionfb.watch
![]()
![]()
![]()
Nyhetsbrevet:
![]()
Är det detta de har hajpat för i flera dagar..?![]()
![]()
![]()
![]()
Nyhetsbrevet:
![]()
haha, så blev vi på påminda om att Squale alltid kommer vara Squale ..boom!![]()
![]()
![]()
Nyhetsbrevet:
![]()
Haha, så kan man verkligen se det. Bitch slapped back to reality.haha, så blev vi på påminda om att Squale alltid kommer vara Squale ..boom!![]()
hehe, ändå kul utveckling på g med dykningen i fokus igen vad det verkade som men, aja. Stai calmo e mangia bene!Haha, så kan man verkligen se det. Bitch slapped back to reality.Undrar när den där orangea full lumen kommer då.
Ja jäklar, den var ju aptuffOrange och PVD!
![]()
![]()
![]()
Are you ready for Summer ? Squale Luminoso Arancia PVD Special Edition | By Watch-Passion.shop | Facebook
Are you ready for Summer ? Squale Luminoso Arancia PVD Special Editionfb.watch
Ja, känns som att de är på väg åt rätt håll och Drass Galeazzi-släppet var ju sjukt grymt. Den här gången gjordes det ordentligt när de släppte en ny modell. Det var logiskt rakt igenom istället för halvhjärtat och schizofrent som det varit innan. Kul!hehe, ändå kul utveckling på g med dykningen i fokus igen vad det verkade som men, aja. Stai calmo e mangia bene!![]()
Både trodde och hoppades också på en Master. Att Squale inte väcker den till liv är ju kanske det största mysteriet i klockvärlden - sån jävla drömklocka!! Är fortfarande bitter över att jag inte slog till på varianterna som Page & Cooper sålde för några år sedanHade hoppats på Squale Master i 39mm.
De från P&C kommer ut ibland men det brukar vara rätt höga priser på dem tyvärr.Både trodde och hoppades också på en Master. Att Squale inte väcker den till liv är ju kanske det största mysteriet i klockvärlden - sån jävla drömklocka!! Är fortfarande bitter över att jag inte slog till på varianterna som Page & Cooper sålde för några år sedan![]()
Var faktiskt på vippen att klicka hem ett ex. tidigare i våras, någon form av prototyp på P&C-klockorna. Tyvärr såg den bra skum ut på bilderna, olika bredd på luggarna etc.De från P&C kommer ut ibland men det brukar vara rätt höga priser på dem tyvärr.![]()
Jag har köpt två band från squale.de och det har gått superfint. Hyfsat snabb leveranstid också.Som några av er kanske redan har läst så väntar jag på en Squale Matic. Dock angav jag fel referens tidigare. Det är i alla fall den med mörkblå tavla som är på väg (ref. MATICXSB.ME22).
Den levereras på ett meshband, men jag skulle väldigt gärna vilja ha ett Squale originalgummi till klockan. Har ni något tips om var jag enklast köper detta? Noterade att Squale själva säljer det via sin hemsida. Någon som har erfarenhet att handla direkt från Squale? Jag pratade även med butiken om att köpa bandet från dom, men dels verkade det vara ganska lång leveranstid (beställningsvara) och dessutom fick jag inget exakt pris.
Testar canvas på Matic. Funkar ju det med.
![]()
Som några av er kanske redan har läst så väntar jag på en Squale Matic. Dock angav jag fel referens tidigare. Det är i alla fall den med mörkblå tavla som är på väg (ref. MATICXSB.ME22).
Den levereras på ett meshband, men jag skulle väldigt gärna vilja ha ett Squale originalgummi till klockan. Har ni något tips om var jag enklast köper detta? Noterade att Squale själva säljer det via sin hemsida. Någon som har erfarenhet att handla direkt från Squale? Jag pratade även med butiken om att köpa bandet från dom, men dels verkade det vara ganska lång leveranstid (beställningsvara) och dessutom fick jag inget exakt pris.
Jag har köpt två band från squale.de och det har gått superfint. Hyfsat snabb leveranstid också.
Tack så mycket för goda råd! Jag gjorde en beställning av ”Tropic Rubber Strap 22mm” hos Squale.de för en stund sedan. Nu är det bara att vänta och se om klockan eller bandet dyker upp först. Troligen det senare i och med att det var ett par veckors leveranstid för Maticen.Kanske någon här kan sälja ett till dig, om du anger vilken typ du funderar på? Finns 3-4 olika varianter.
Du bör undvika schweiziska butiken, och köpa från EU, eller Tyskland.
Kolla även här:
![]()
Squale Strap
Here at Gnomon Watches we pride ourselves on providing our customers with the finest Authentic German, Swiss & Japanese Watches, Mechanical Watches and quality accessories and watch straps to buy online and our boutique.www.gnomonwatches.com