… och no dateMed den "rätta" boetten som har 20mm bandbredd också.![]()
![Man dancing :man_dancing: 🕺](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f57a.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
… och no dateMed den "rätta" boetten som har 20mm bandbredd också.![]()
Köttig klocka! Mysigt med lucköppning, fanns den ngn annan Squale bakom luckanVad händer i tråden, inga klockor på flera dagar? Här är dagens bidrag. Lucköppningen på kvällen med bästa dykarn
![]()
Vi får se vad tomten kommer medKöttig klocka! Mysigt med lucköppning, fanns den ngn annan Squale bakom luckan?
Snyggt band! Från var?
Det är ett Hadley Roma härifrån:Snyggt band! Från var?
Gott, tack för tips!Det är ett Hadley Roma härifrån:
Verkligen rätt klocka till det bandet. Klockren matchning.
Jag håller med, det passade sjukt bra! Ska bara orka leta upp ett passande spänne också.Verkligen rätt klocka till det bandet. Klockren matchning.![]()
![]()
Jag röstar också för 2. Men jag är dock väldigt partisk till super engineer och jubilee, hade nog suttit som en smäck![]()
![]()
![]()
![]()
Här är de band jag hunnit testa på min gröna 1521 än så länge. Gillar fortfarande lädret bäst. Gillar länk bäst, men det finns inte riktigt för 1521. Någon som har någon annan tanke på vad som skulle kunna passa bra? Av bilderna gillar jag läderbandet bäst, men på en dykarklocka?
Band 1: Squale Mesh
Band 2: Squale Läder
Band 3: Squale Orange Rubber
Band 4: Unknown Khaki Zulu. (köpt av @Smeden, Tack!)
Snyggt alltihop men en lite grövre shark mesh hade nog suttit som en smäck.![]()
![]()
![]()
![]()
Här är de band jag hunnit testa på min gröna 1521 än så länge. Gillar länk bäst, men det finns inte riktigt för 1521. Någon som har någon annan tanke på vad som skulle kunna passa bra? Av bilderna gillar jag läderbandet bäst, men på en dykarklocka?
Band 1: Squale Mesh
Band 2: Squale Läder
Band 3: Squale Orange Rubber
Band 4: Unknown Khaki Zulu. (köpt av @Smeden, Tack!)
Wow!Limited Edition Tribute, 20atmos:
Så kom lådan hem. Snabbt skickat av Squale, segt med transporten från Arlanda+tull. Blev ett impulsköp måste erkännas. Men kul att få prova klockan.
Vad får man då med? Well det var inget litet paket:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kupat plexi:
![]()
Skön boettform:
![]()
bandbytarverktyg med ett stort fodral
![]()
Intressant att Squale listar värdet på varje del:
Box: 100euro+moms
Kniv: 559euro+moms
Klocka: 1870euro+moms
Galen paketering, kniven kan döda vilken vithaj som helst. Boxen lukta som ett förlist skepp från 1800:talet. Och klockan är fin. Men lite väl högt pris på totalen. Bandet var förvånande mjuk och följsamt, bästa jag provat.
Några snabba referensbilder mot vanliga 1521. Återkommer med fler bilder efter lite använda.
Påminner mig en del om denna i tavlan:
![]()
Wow, vilken pjäs!Limited Edition Tribute, 20atmos:
Så kom lådan hem. Snabbt skickat av Squale, segt med transporten från Arlanda+tull. Blev ett impulsköp måste erkännas. Men kul att få prova klockan.
Vad får man då med? Well det var inget litet paket:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kupat plexi:
![]()
Skön boettform:
![]()
bandbytarverktyg med ett stort fodral
![]()
Intressant att Squale listar värdet på varje del:
Box: 100euro+moms
Kniv: 559euro+moms
Klocka: 1870euro+moms
Galen paketering, kniven kan döda vilken vithaj som helst. Boxen lukta som ett förlist skepp från 1800:talet. Och klockan är fin. Men lite väl högt pris på totalen. Bandet var förvånande mjuk och följsamt, bästa jag provat.
Några snabba referensbilder mot vanliga 1521. Återkommer med fler bilder efter lite använda.
Påminner mig en del om denna i tavlan:
![]()
Tack min vän! Hojta till om du vill klämma och känna på den.Wow, vilken pjäs!Stort grattis vännen
Hade det inte vart för att jag nyligen köpt nytt hade jag lätt slagit till på den här. Sjukt cool!
Vilken sida rekommenderar ni för att köpa en Squale?
Kvalitetshörlurar där ser jagVar väldigt länge sedan denna satt på, varför vet jag inte riktigt, kanske är den inte är lika kul på vintern som på sommaren? Bra är den iaf.
![]()