• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Fick hem ett kul paket från New Jersey idag! Har letat i en evighet efter ett sånt orange band och nu hittade jag ett i nyskick och dessutom i Squale-tappning för en väldigt rimlig peng. Flög med ett camo-färgat med blästrat spänne av bara farten. 😊
DSCF6515.jpg

Fick dessutom med ett garantibevis och en manual, haha. 😁
PSX_20220304_181721.jpg

Fick hem ett kul paket från New Jersey idag! Har letat i en evighet efter ett sånt orange band och nu hittade jag ett i nyskick och dessutom i Squale-tappning för en väldigt rimlig peng. Flög med ett camo-färgat med blästrat spänne av bara farten. 😊
DSCF6515.jpg

Fick dessutom med ett garantibevis och en manual, haha. 😁
PSX_20220304_181721.jpg
Fint fångat!

Känns dyrt om du inte kan pruta ner den med minst €200 tycker jag. Väldigt fin men kvarts brukar inte kosta så mycket.
Tack för lite input, då är det som jag tänker. Håller med dig, han verkar inte omöjlig att släppa för 750€ inkl frakt. Men fortfarande känns det i det dyraste laget! Börjar bli desperat efter en frän Squale-quartzare😅

Tack för lite input, då är det som jag tänker. Håller med dig, han verkar inte omöjlig att släppa för 750€ inkl frakt. Men fortfarande känns det i det dyraste laget! Börjar bli desperat efter en frän Squale-quartzare😅
Den är ju onekligen jäkligt snygg! 😁 Ska du behålla den så är det inte hela världen att betala lite mer men ska du sälja den inom en snar framtid så lär det inte vara så lätt att få tillbaka pengarna.

Den är ju onekligen jäkligt snygg! 😁 Ska du behålla den så är det inte hela världen att betala lite mer men ska du sälja den inom en snar framtid så lär det inte vara så lätt att få tillbaka pengarna.
Ja jag tänker alltid att jag ska behålla och likförbannat har jag nåt nytt jag är sugen på ett tag senare. Det positiva är man inte förlorar så många tusenlappar i de här prisklasserna, även om det kan vara en del i %.
Ska ta mig en funderare men om han går med på 750€ så kommer jag nog hugga😁

@MaBr vad tror du det blir för modell 🤔😂
B0D3B298-B43E-4E41-BA49-174010AA1BFE.jpeg
Vet inte riktigt, har varken sett eller hört något den här gången. Man kan ju hoppas på något liknande Squale Medium i typ 36-38mm kanske, de har ju inget sånt i sitt sortiment nu och som någon nämnde i kommentarerna på Instagram så sitter datumet rätt långt ut i kanten. 🤔

Gick inte ens att fuska sig fram med Photoshop! Squale 2021, 2024..? 😅 Synd att det inte är någon haj på den. 😕
PSX_20220308_204044.jpg

Vet inte riktigt, har varken sett eller hört något den här gången. Man kan ju hoppas på något liknande Squale Medium i typ 36-38mm kanske, de har ju inget sånt i sitt sortiment nu och som någon nämnde i kommentarerna på Instagram så sitter datumet rätt långt ut i kanten. 🤔

Gick inte ens att fuska sig fram med Photoshop! Squale 2021, 2024..? 😅 Synd att det inte är någon haj på den. 😕
PSX_20220308_204044.jpg
Jag tror nog på mindre modell iom datum långt ut till kanten som du skrev.

Vad menas med detta tro?

3CD11F2B-2927-4536-92DE-AF0421D2011E.jpeg
Om det nu inte handlar om en helt ny och storleksmässigt mindre modell - vilket gissningsvis alla här hoppas på 😁 - luktar det lite GMT kring det här släppet. Var först inne på 1545, men eftersom den väl typ aldrig har marknadsförts på Insta lär det inte hända nu heller. Blir i alla fall spännande att se vad Maggi har hittat på denna gång!

Någon som klickade hem Montredo-klockan och kan dela lite bilder, förresten? Trots att den är blankpolerad (borstad eller en mix är mer min melodi) och bär namnet ”Urban Shark” (wtf!) är jag lite sugen 😬

Tillbaka
Topp