Jag har ju turen att jag fått prova caset redan tack vare @MaBr och kom fram till att det var ingenting för mig, tur det för den är verkligen helrätt på alla sätt!Sluuuuutaaaaaa
Loggar ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har ju turen att jag fått prova caset redan tack vare @MaBr och kom fram till att det var ingenting för mig, tur det för den är verkligen helrätt på alla sätt!Sluuuuutaaaaaa
Loggar ut
Ja, den är verkligen en riktig klump men på ett Isofrane så tror jag att den kommer att sitta som en smäck!Jag har ju turen att jag fått prova caset redan tack vare @MaBr och kom fram till att det var ingenting för mig, tur det för den är verkligen helrätt på alla sätt!
Hugger jag Squale blir det ingenJag sparar mig till din nya PH500M istället
Jag älskar min FF96 Och denna borstade boettenJag har ju turen att jag fått prova caset redan tack vare @MaBr och kom fram till att det var ingenting för mig, tur det för den är verkligen helrätt på alla sätt!
Ställ dig kö hos @-RI- för han har ju inte sina klockor i mer än sju minuter innan han säljer dem!Jag älskar min FF96 Och denna borstade boetten
Jag citerar dig: FÖRBANNAT!
Får man ställa sig i kö på en av de som köps av er i tråden? Tack, då var det bestämt
Nio minuter, om jag får be!Ställ dig kö hos @-RI- för han har ju inte sina klockor i mer än sju minuter innan han säljer dem!
Hoppas att de hinner få iväg dem imorgon, då har vi dem nog på måndag.Jag är taggad, kan den bara komma nu nu nu
Det vore drömmenHoppas att de hinner få iväg dem imorgon, då har vi dem nog på måndag.
Ställ dig kö hos @-RI- för han har ju inte sina klockor i mer än sju minuter innan han säljer dem!
Jooo kan ju vara att jag tänkte liiite extra på just digNio minuter, om jag får be!
#keeper
Lovar dig första tjingJooo kan ju vara att jag tänkte liiite extra på just dig
#manykeepers
Jooo, kör!Faaasen, måste nog.. neej eller
https://www.ablogtowatch.com/watch-review-squale-master-marina-militare/
Är det nu jag ska skriva: Jooooo klart du ska! Uppviglare som man ärFaaasen, måste nog.. neej eller
Jobbar på det!Jooo, kör!
Offrade min sbcm023 för denna, går inte att bara köpa. Eller går och går, det där med rimligt osv..Jobbar på det!
Haha precis Ja den ser ju så jäkla bra ut!Är det nu jag ska skriva: Jooooo klart du ska! Uppviglare som man är
Fyy fåån vilken profil
Haha helt rätt! nte långt kvar nu känner jagOffrade min sbcm023 för denna, går inte att bara köpa. Eller går och går, det där med rimligt osv..
Ja jävlar vilket bjässe! Kul att de valde ett borstat case också, riktigt tjusigt.Faaasen, måste nog.. neej eller
Jag instämmerJa, den är verkligen en riktig klump men på ett Isofrane så tror jag att den kommer att sitta som en smäck!
Ja jävlar vilket bjässe! Kul att de valde ett borstat case också, riktigt tjusigt.
Tyvärr har den texten varit där hela tiden