Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet man vad den hamnar på i pris?Om det är någon som är sugen på nya Marina Militare så släppa den 19:30 svensk tid enligt Gnomon. Tror inte att den kommer att sälja slut snabbt men man vet aldrig.
Drass Galeazzi låg mellan $1200-1300 tror jag så gissningsvis däromkring.Vet man vad den hamnar på i pris?
10st beställningar till denna trådOm det är någon som är sugen på nya Marina Militare så släppa den 19:30 svensk tid enligt Gnomon. Tror inte att den kommer att sälja slut snabbt men man vet aldrig.
Den är betydligt större, som en old School dykare. Kan försöka ta en bild i jämförelse mot vanliga 1521. Men är den omöjliga att bära, nej det tycker jag inte.Den var riktigt bra Alla rätt (förutom höjden kanske). Nu är frågan vart man enklast/bäst köper en? Är det squale.ch eller GNOMON som gäller? Vad borde varitmest ekonomiskt fördelaktigt.
@Omega21jul1969 Hur upplever du höjden på Drass, är det en issue?
@Nicke75 Blir det en beställning för din del eller är det ngt från Drass som gör att du tvekar?
Samma här, är också sjukt sugen men måste verkligen sälja något då för det börjar bli lite väl mycket i lådan.10st beställningar till denna tråd
Är själv lite sugen. Men då behöver något annat lämna.
Läste någon uppgift om 1350€Vet man vad den hamnar på i pris?
Ser ut att vara välvt glas på den nya så det är nog därför den är något högre.Verkar vara t.om. något tjockare än Galeazzi. 17 mm vs 16 mm.
Edit:
Size: 42mm
L2L: 49mm
Thickness: 17mm
WR: 120 ATM
Limited Edition 300pc
Helium Escape Valve
Sellita SW200
Taget från tyska Uhrforum.
Nej jag tvekar inte är sugenDen var riktigt bra Alla rätt (förutom höjden kanske). Nu är frågan vart man enklast/bäst köper en? Är det squale.ch eller GNOMON som gäller? Vad borde varitmest ekonomiskt fördelaktigt.
@Omega21jul1969 Hur upplever du höjden på Drass, är det en issue?
@Nicke75 Blir det en beställning för din del eller är det ngt från Drass som gör att du tvekar?
Köp större låda.Samma här, är också sjukt sugen men måste verkligen sälja något då för det börjar bli lite väl mycket i lådan.
Om det bara var det som var problemet...Köp större låda.
Om det bara var det som var problemet...
Nej jag ska inte ha någon! FörbannatNu finns den hos Gnomon
Inte jag heller ändå ligger den i korgen nu.Nej jag ska inte ha någon! Förbannat
De är rätt kreativa så brukar bli några hundralappar extra i tull och moms.Tillkommer det några ytterligare kostnader när man beställer från Gnomon? Villhöver den nya..
Nej jag ska inte ha någon! Förbannat
Inte jag heller ändå ligger den i korgen nu.
Bara det sista kvar
Hej min son det blir ingen valp pappa köpte Squale.
Va fan hände..?
Grattis!Köpt. Fan, utan tvekan det mest imulsiva klockköpet hittills! 20 minuter innan kvittot landade i inkorgen visste jag inte ens att den existerande. Mina vänner skulle få mig omhändertagen om dom visste hur lättvindigt jag bränner såna summor på klockor..
Jag sparar mig till din nya PH500M iställetInte jag heller ändå ligger den i korgen nu.
Bara det sista kvar
Hej min son det blir ingen valp pappa köpte Squale.
Den var ju alldeles för dyr men va faaan. Har ju väntat att det skulle komma en ny variant i det caset och denna hade alla rätt med borstat case, den feta minutvisaren och hela kitet.Grattis!
Jag...avvaktar
Då är vi två! High five! Kul att det blir fler här på forumet. Nu börjar väntan...Köpt. Fan, utan tvekan det mest imulsiva klockköpet hittills! 20 minuter innan kvittot landade i inkorgen visste jag inte ens att den existerande. Mina vänner skulle få mig omhändertagen om dom visste hur lättvindigt jag bränner såna summor på klockor..
SluuuuutaaaaaaDen var ju alldeles för dyr men va faaan. Har ju väntat att det skulle komma en ny variant i det caset och denna hade alla rätt med borstat case, det minutvisare och hela kitet.
Jajaja, komsi komsi!Sluuuuutaaaaaa
Loggar ut