Men nej! Ska man behöva läsa nu också..?Tyvärr har den texten varit där hela tiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men nej! Ska man behöva läsa nu också..?Tyvärr har den texten varit där hela tiden
TyvärrMen nej! Ska man behöva läsa nu också..?
Jupp. Förhoppningsvis så fort det blir juli, såsom Squale påstår.
Det missade jag helt, well.. den som väntar..
Aja, inte så farligt då! Får hoppas att samma gäller Gnomon.Jupp. Förhoppningsvis så fort det blir juli, såsom Squale påstår.
Oh grattis den är du helt klart värdVa fan hände..?
Äntligen ett jäkla dundersläpp!Villhöver!
Trevligt!Glad midsommar!
Det hände en grej....
Grattis jag försöker motstå men det är inte lätt. Får vara försiktig med nubben idag så att det inte råkar hända en grej här ocksåGlad midsommar!
Det hände en grej....
Köööööp!Grattis jag försöker motstå men det är inte lätt. Får vara försiktig med nubben idag så att det inte råkar hända en grej här också
Vi väntar på dig nu!Trevligt!
TackGrattis jag försöker motstå men det är inte lätt. Får vara försiktig med nubben idag så att det inte råkar hända en grej här också
KS kvot peakar garanterat framåt kvällningen idag! Det går ju tveklöst lättare att lura sig själv att det är en garanterat god investering med ett par bruna och en klar innanför västen, fick jag erfara igår.. Tänk vad BNP skulle dyka runtom i världen om det infördes alkolås på PayPal.Grattis jag försöker motstå men det är inte lätt. Får vara försiktig med nubben idag så att det inte råkar hända en grej här också
Tröttnar aldrig på denNu börjar ni tröttna på min Ocean men det kan inte hjälpas Glad midsommar
Dagar som denna ångrar jag(visste det) att jag sålde den Bra den kommer till användning!Nu börjar ni tröttna på min Ocean men det kan inte hjälpas Glad midsommar
Klart du skaGlad midsommar galningar!
Och fan vad sugen jag också är på nya… Får se om man slår till
WOHOOOO va kulJa men okej då!!
#dethändeengrej