Ah, smidigt! Är de AD så har de ju tillgång till delar också om det skulle vara något med krona etc så det är ju bra.Kommer att bo 12 km från en Squale AD så tänkte höra med dem, om jag inte får ngt bra tips här.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah, smidigt! Är de AD så har de ju tillgång till delar också om det skulle vara något med krona etc så det är ju bra.Kommer att bo 12 km från en Squale AD så tänkte höra med dem, om jag inte får ngt bra tips här.
Ser ut som det kan vara carbonvariant
Ahh du tänker så nu när du säger det så.Ser ut som det kan vara carbonvariant
Ikväll är det rock av gamla skolan, pearl jam och en Squale…
Thoughts on this?Finally a Dark Blue Matic again! Would never have sold my old one.
[ATTACH = full] 2084021 [/ ATTACH]
Jag medVillhöver!
NiceThoughts on this?
Mmm jag medVillhöver!
Japp, samma som Galeazzi så rätt rejäl pjäs. Känns helt rätt för denna tycker jag! Den ska släppas idag och ser ut att vara LE till 300 exemplar.Mmm jag med
Samma boett som Galeazzi? När släpps den?
+1 på denHej alla,
Suget efter en Squale blir större och större och har snöat in mig på en 1545 two tone. Om någon känner att de har en till över får ni gärna hojta till
Ah va fååån! Gillar pjäääs!Japp, samma som Galeazzi så rätt rejäl pjäs. Känns helt rätt för denna tycker jag! Den ska släppas idag och ser ut att vara LE till 300 exemplar.
WR på 1200m, knappt overkill, haha.Ah va fååån!
Då klarar den mina plaskWR på 1200m, knappt overkill, haha.
Japp, det ska nog gå bra! Synd att jag köpte en ny Squale igår...Då klarar den mina plask
Klarar den en Svensk midsommar? Frågor som måste besvaras!Då klarar den mina plask
Ja det är frågan. Min midsommar klarar den med all säkerhet i alla fallKlarar den en Svensk midsommar? Frågor som måste besvaras!
SpännandeJapp, det ska nog gå bra! Synd att jag köpte en ny Squale igår...
Inte särskilt egentligen, blev väldigt safe köp den här gången.Spännande
Ooohhh, borstad boett!
Oj! Den där hade i stort sett alla rätt!Villhöver!
Jag kan bara hålla med, den är sjukt bra!Oj! Den där hade i stort sett alla rätt!
Den var riktigt bra Alla rätt (förutom höjden kanske). Nu är frågan vart man enklast/bäst köper en? Är det squale.ch eller GNOMON som gäller? Vad borde varitmest ekonomiskt fördelaktigt.Villhöver!