Tipsy
Basic
1521 är ca 12.5mm tjock, 41mm case och 42 med bezel.Onda är listad som 41x48, 12,5mm tjock på Gnomon. Rätta mig om jag har fel, men jag är rätt säker på att den vanliga 1521 är runt 14mm tjock och listas som 42mm (ish).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
1521 är ca 12.5mm tjock, 41mm case och 42 med bezel.Onda är listad som 41x48, 12,5mm tjock på Gnomon. Rätta mig om jag har fel, men jag är rätt säker på att den vanliga 1521 är runt 14mm tjock och listas som 42mm (ish).
Damnit, då stalkar jag vidare. Men tack för svarNix! Tyvärr. Sålde den vidare när jag förstod att den tyvätr var lite för liten...![]()
Kan tipsa om att det finns ett demoex här för 7150kr! 1500 under nypris iafDamnit, då stalkar jag vidare. Men tack för svarvem äger den nu? Och var det en 1521 förresten?
Tack för tipsetKan tipsa om att det finns ett demoex här för 7150kr! 1500 under nypris iaf
http://gripenbro.se/artiklar/watches/squale-professional-1.html
Jo eller 8650 med mesh, men är inte det intressant blir de bara en tusingTack för tipsetmen kostar den inte 8200kr ny?
Behöver ingen länk men skulle de sänka den ytterligare 1k skulle jag kunna köpa den bara för att!
Aha, näe de är fortfarande lite dyrt för min smak. Skulle gärna ta en med lite användarmärken utan länk för cirkus 5k dock. Men jag får väl vänta till i höst dåJo eller 8650 med mesh, men är inte det intressant blir de bara en tusing![]()
Börjar så smått hitta ut jag också!Vad gör resten av Squale-tråden en dag som denna?
![]()
Gömmer oss inomhus med mat. La på ett kallt filter för sakens skull![]()
Favoritbandet
![]()
(Har ngra pjäser, dock har Azzuron hängt på handleden sen den emottogs)
Testar vitt gummi
![]()
![]()
![]()
Riktigt fräscha hela bunten!Börjar så smått hitta ut jag också!
![]()
Riktigt fräscha hela bunten!
Brukar sällan tycka vita band gör sig bra men där passade det ju in smakligt![]()
![]()
![]()
Är nöjd! Hirsch Pure 22mm .. får se hur länge det håller sig vitt.
Flyger absolut![]()
![]()
Är nöjd! Hirsch Pure 22mm .. får se hur länge det håller sig vitt.
Tror detta hade blivit assnyggtFlyger absolutmen som tidigare talare sa hade någon form av struktur varit nice, har inget förslag på vilken typ dock
Ja den hade nog suttit bra. Cleant men ändå någon form påtTror detta hade blivit assnyggt
![]()
Det från Marathon finns tyvärr bara i 20mm..
Om någon vet var jag får tag på ett sånt gummi i vitt , hojta tillJa den hade nog suttit bra. Cleant men ändå någon form påt![]()
Om någon vet var jag får tag på ett sånt gummi i vitt , hojta till![]()
Behöver 22mm
Om någon vet var jag får tag på ett sånt gummi i vitt , hojta till![]()
Verkar också vara 20 ...Jag har gummit i grått. Såg att ett vitt finns:
https://www.klockia.se/hirsch-hevea-20mm-large-vit-silver-40458800-2-20
Fin bild. Lite som en blandning mellan en svensk skolavslutning och filmen Jaws.
Kul att se fler med lite 'krigsskador', tänker insertet!