Aston
Silver
En klocka ska avnvändas. Tycket även minutvisaren fått lite patina.Kul att se fler med lite 'krigsskador', tänker insertet!
2015
2018
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En klocka ska avnvändas. Tycket även minutvisaren fått lite patina.Kul att se fler med lite 'krigsskador', tänker insertet!
Jodå, visst har din minutvisare börjat gå mot det mer ljusa hållet! Lustigt att det den bleks så pass snabbt? Min ju är som nämnt tidigare, gul..En klocka ska avnvändas. Tycket även minutvisaren fått lite patina.
2015
![]()
2018
![]()
Vilket år är den från?Jodå, visst har din minutvisare börjat gå mot det mer ljusa hållet! Lustigt att det den bleks så pass snabbt? Min ju är som nämnt tidigare, gul..
![]()
Den var först köpt juli 2016, dock bara varit i min ägo sen januari 2017 och då såg den ut att vara i närmast oanvänt skick. Jag saknar dock en del bilder från januari så den tidigaste jag kunde hitta var från 14'e maj 2017. Då såg den ut så härVilket år är den från?
Ganska stor skillnad får jag säga. Har använt min väldigt mycket sen jag köpte den i oktober förra året och märker ingen skillnad än (tror jag). Konstigt att den bleks så mycket genom glaset. Tycker ändå att den är riktigt snygg med gul visare, det passar ju också bra.Den var först köpt juli 2016, dock bara varit i min ägo sen januari 2017 och då såg den ut att vara i närmast oanvänt skick. Jag saknar dock en del bilder från januari så den tidigaste jag kunde hitta var från 14'e maj 2017. Då såg den ut så här
![]()
...och tog slut inom 6h.Sista batchen är inne!![]()
...och tog slut inom 6h.
Får en ställa frågan vart textilbandet kommer ifrån?Lägger upp denna på KS senare idag om någon här är intresserad. Kommer med detta band och Squales mesh.
![]()
Upp med en liten bild vetja! Alltid trevligtSatte ett tropic på min 1521. Inte lika galna sommarfärger men väldigt snyggt!
Får en ställa frågan vart textilbandet kommer ifrån?
I övrigt.. varmt idag så klockbyte och båttur
![]()
Summer Blue
![]()
Riktigt tung pjäs!!Kika på den här 2002an med Angus Jubilee från Strapcode. Snyggt!
Jag svarar mig själv, större indexFunderar på att köpa en 1545 från Gnomon då jag inte hittar den på Squale.se. Någon som vet vad skillnaderna är mellan maxi och Classic? Och vad tycker ni om 30 Atmos vintage?