Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sommar på riktigtRiktigt bra nu
Assumption or confirmed?Chronofactum? Blasted version is with Matte.
Har funnits svarta innanSkulle behöva hjälpa att hitta gummit med de stora hålen i till 1521? Vart köper jag lämpligast och billigast ett sådant?
Lite så…
Sitter med 5KX på handleden nu, den hjälper lite faktiskt. Men snart kommer abstinensen efter nästa fix. Snälla låt nästa vecka bli veckan det händerLite så…
Är lite distraherad över min nya 5KX GMT, så den tar tankarna från nya Squale iaf tillfälligt måste komma nästa vecka!!!
Lite så…
Fick min nya 5KX GMT igår, så den tar tankarna från nya Squale iaf tillfälligt måtte den komma nästa vecka!!!
Hahaha, precis så går mina tankar också man är ju lite störd, men det är ju sedan gammalt!Sitter med 5KX på handleden nu, den hjälper lite faktiskt. Men snart kommer abstinensen efter nästa fix. Snälla låt nästa vecka bli veckan det händer
Var tvungen att fråga idag
Inget nytt, nej. Men majoriteten här inne kvalar in som "störda", om det är till någon tröst.Hahaha, precis så går mina tankar också man är ju lite störd, men det är ju sedan gammalt!
Har du köpt dig en blå du med eller är det ljuset som luras?Jaha, är det Matic-bonanza idag så får jag väl också bidra!
Det är himlen som speglar sig och luras, min är fortfarande grå.Har du köpt dig en blå du med eller är det ljuset som luras?
Här medNu är det nära, sms från DHL kom nyss!
Hos mig med! Beräknad leverans på måndag. Hur ser det ut för er?Här med