Samma här men kommer inte kunna ta emot den då så får nog flytta fram leveransen om inte DHL på något magiskt vis ändrar leveransen till denna veckaHos mig med! Beräknad leverans på måndag. Hur ser det ut för er?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma här men kommer inte kunna ta emot den då så får nog flytta fram leveransen om inte DHL på något magiskt vis ändrar leveransen till denna veckaHos mig med! Beräknad leverans på måndag. Hur ser det ut för er?
Åt det håller brukar tyvärr inte hända, de levererar så snabbt ändå.Samma här men kommer inte kunna ta emot den då så får nog flytta fram leveransen om inte DHL på något magiskt vis ändrar leveransen till denna vecka
Jag får vänta och njuta av era bilder i några dagar helt enkeltÅt det håller brukar tyvärr inte hända, de levererar så snabbt ändå.
Frågar du Gnomon så kan de säkert uppdatera leveransadressen åt dig.Samma här men kommer inte kunna ta emot den då så får nog flytta fram leveransen om inte DHL på något magiskt vis ändrar leveransen till denna vecka
Tack! Ja det går att göra själv hos DHL såg jag vid spårning men vågar inte riskera trubbelFrågar du Gnomon så kan de säkert uppdatera leveransadressen åt dig.
Att byta adress ”kostar” 1-2 arbetsdagar har jag lärt mig gemom jobbet.Tack! Ja det går att göra själv hos DHL såg jag vid spårning men vågar inte riskera trubbel
Okej tack, då blir det ombudAtt byta adress ”kostar” 1-2 arbetsdagar har jag lärt mig gemom jobbet.
Stort grattis, ser bra ut inför måndag som jag också fått som beskedIRL-bilder från Squalegrupp.
Måndag här också! Är dock lite i samma sits som @NorpHos mig med! Beräknad leverans på måndag. Hur ser det ut för er?
Stort grattis, du har gjort helt rätt val. Finfin klocka.Efter fem somrar med ha begär på en 1521 kunde jag nypa denna på köp&sälj.
Tack @Joemag för supersmidig affär!
Tycker den är grym!
Beställde ett gummi och slängde på.
Härligt, grattis och välkommen in i värmen! Riktigt fin!Efter fem somrar med ha begär på en 1521 kunde jag nypa denna på köp&sälj.
Tack @Joemag för supersmidig affär!
Tycker den är grym!
Beställde ett gummi och slängde på.
Trevligt Min är i Tyskland (22.07)Nu är min Master Marina Militaire på hemmaplan och hälsar på!
Min var i Leipzig för 10 min sen!Trevligt Min är i Tyskland (22.07)
Yes we have to pay import taxes.Sorry for bothering - just out of curiosity: Do you have to pay import taxes on the Gnomon prices or do they cover the taxes and fees?
Min var i Leipzig för 10 min sen!
Nu är min Master Marina Militaire på hemmaplan och hälsar på!
Min var i Leipzig för 10 min sen!
Såg detta nu! Kan det vara så att den faktiskt kommer redan idag?Nära nu
Ja din verkar ju komma idagSåg detta nu! Kan det vara så att den faktiskt kommer redan idag?
Du var värd att få den först, gratz man!Helt klart värt varenda minut av plågsam väntan. Grymt bra! Ett par snabba bilder. Ni kommer inte bli missnöjda. Lågt nummer också vilket är skoj #17