Har en, 12lax, oanvändFan då blev man ju sugen på Squale igen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har en, 12lax, oanvändFan då blev man ju sugen på Squale igen...
Vågat med vattenresistensen där!Nu har MMM fått bada i havet också. Var nere på 5m så 1195m marginal och det fixade den fint!
Känns tryggt, ska ner några meter imorgon men då håller jag mig runt 4-5 där jag vet att den klarar sig Härliga bilder du tar, på en riktigt härlig klocka.Nu har MMM fått bada i havet också. Var nere på 5m så 1195m marginal och det fixade den fint!
Man måste våga testa gränserna! Jag håller med, det är en helt fantastisk klocka. Ska också tillägga att den var ännu bättre under vattnet, det är något magiskt med att titta på en dykare under ytan och denna var underbar!Känns tryggt, ska ner några meter imorgon men då håller jag mig runt 4-5 där jag vet att den klarar sig Härliga bilder du tar, på en riktigt härlig klocka.
Livin' on the edge så att säga Kan tänka mig! Ska försöka ta några bilder imorgon.Man måste våga testa gränserna! Jag håller med, det är en helt fantastisk klocka. Ska också tillägga att den var ännu bättre under vattnet, det är något magiskt med att titta på en dykare under ytan och denna var underbar!
Precis! Härlig bild, går inte att missta den där vridringen på Synchron Military. Ser fram emot dina bilder!Livin' on the edge så att säga Kan tänka mig! Ska försöka ta några bilder imorgon.
Kan du gissa klockan?
Riktigt bra!Första badet avklarat:
Kolmården med bästa Squale. Lite väl varmt för detta idag
Tack så mycket, jag kämpartänker på dig inomhus med fläkt och kall dricka kämpa!
Härligt! Riktigt fina bilder du har tagit också. Själv var jag på 4 decimeter idag!Inte nådigt ute idag, knappt att det svalkade i vattnet. @MaBr det blev inte djupare än fyra meter idag, kan meddela att MMM överlevde
Frogman!
Ja, absolut nöjd. Den är modern och stilren samtidigt med bra Squale vibbar. Första intrycket klart godkänt. Mer fälttest imorgon.Riktigt bra!
Nöjd annars?