• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Squale

Omega21jul1969

Rolex
2-Faktor
I brist på inkommande paket så kommer min första Squale till användning:

21EDEB56-F6B1-43F5-87BB-9D0B696BB4F8.jpeg
 

PeterU

Omega
Har haft två st bekantskaper. Väldigt mycket homage men ändå en bra kvalit’e och mycket nöjd när de var i min ägo.
 

Bilagor

  • AD0EC2BF-3ABB-4E0E-8955-ADCF5624A698.jpeg
    AD0EC2BF-3ABB-4E0E-8955-ADCF5624A698.jpeg
    447.6 KB · Visningar: 5
  • 25AA288A-BF65-4ECA-AD07-991CD9EB7D33.jpeg
    25AA288A-BF65-4ECA-AD07-991CD9EB7D33.jpeg
    299 KB · Visningar: 6

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Känns tryggt, ska ner några meter imorgon men då håller jag mig runt 4-5 där jag vet att den klarar sig 😁 Härliga bilder du tar, på en riktigt härlig klocka.
Man måste våga testa gränserna! 😁 Jag håller med, det är en helt fantastisk klocka. Ska också tillägga att den var ännu bättre under vattnet, det är något magiskt med att titta på en dykare under ytan och denna var underbar! 😊
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Man måste våga testa gränserna! 😁 Jag håller med, det är en helt fantastisk klocka. Ska också tillägga att den var ännu bättre under vattnet, det är något magiskt med att titta på en dykare under ytan och denna var underbar! 😊
Livin' on the edge så att säga 😁 Kan tänka mig! Ska försöka ta några bilder imorgon.
Kan du gissa klockan? 😄
20210606_125519-01.jpeg
 

donpasta

Panerai
Min lilla samling idag... DW-6600 var min första klocka som liten pojk. fick den av min farfar i italien så efter många år hittade jag en på tradera som bara behövde nytt batteri och nya band och case men nu fick den fint sällskap av Squale. Haft på mig den sedan den kom och sjukt skön klocka och snyggt att de gröna är mörkt men skiner upp när solen lyser på den!

IMG_0262.JPG
 
Topp