Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag menar, det är respektabla djup i vilka vatten den än må varaHan gjorde det idag igen, nu med monofin och fortfarande 2002an på armen.Ja, något märkligt att de skiljer på sötvatten men ändå coolt.
![]()
Mycket trevlig kombo. Vad är det för fabrikat på det släta gummit?Ett slätt gummi passade bra till det släta bezelinlägget.![]()
![]()
![]()
Det heter DASSARI från Strapsco. Väldigt bekvämt och bra passform.Mycket trevlig kombo. Vad är det för fabrikat på det släta gummit?
Tackarrrrr!Det heter DASSARI från Strapsco. Väldigt bekvämt och bra passform.
![]()
DASSARI Smooth FKM Rubber Strap | StrapsCo
Looking for rubber watch straps? Shop the world's best selection and prices at StrapsCo. Get free shipping on all orders, enjoy easy returns, and more. Shop now!strapsco.com
![]()
Min första men definitivt inte min sista Squale![]()
Galet bra på det gummit också. Får feeling av gamla slitna dykinstrument som satt på såna gummistroppar.Den är så jädra bra. Min har knappt lämnat handleden på två veckor.
![]()
Den från tradera va? Jag var så nära o buda men det löste sig för mig ändå, slutet gott allting gottDen är så jädra bra. Min har knappt lämnat handleden på två veckor.
![]()
Galet bra på det gummit också. Får feeling av gamla slitna dykinstrument som satt på såna gummistroppar.
![]()
Den från tradera va? Jag var så nära o buda men det löste sig för mig ändå, slutet gott allting gott![]()
Kul med ny Squale-ÅF och riktigt snygga produktbilder!![]()
![]()
8 modeller i lager! Fler på väg..
Kul med ny Squale-ÅF och riktigt snygga produktbilder!![]()
Saknar min lite nu, men det är väl bara för att den är tillbaka hos Gnomon pga kronknas. Man saknar inte kon förrän båset är tomt. Om kon är en Squale 3M.Längesedan denna satt på. Riktigt bra dockMaster Marina Militare
![]()
![]()
![]()
Snyggt! De där gummina är riktigt bra tycker jag. Sjukt bra att keepern sitter fast i flärpen med. Jag har också satt ett vitt gummi på min Master idag.Var sugen på att testa ett sånt här band på Mastern men i svart. Men då @Kreacon erbjöd mig ett i vitt så fick det bli såTack
Hade varit kul med ett i svart med om någon trillar över ett
![]()
![]()
Var sugen på att testa ett sånt här band på Mastern men i svart. Men då @Kreacon erbjöd mig ett i vitt så fick det bli såTack
Hade varit kul med ett i svart med om någon trillar över ett
![]()
![]()
Sluta!!!Snyggt! De där gummina är riktigt bra tycker jag. Sjukt bra att keepern sitter fast i flärpen med. Jag har också satt ett vitt gummi på min Master idag.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tråkigt, hoppas den kommer tillbaka snabbtSaknar min lite nu, men det är väl bara för att den är tillbaka hos Gnomon pga kronknas. Man saknar inte kon förrän båset är tomt. Om kon är en Squale 3M.
Ja de är riktigt braSnyggt! De där gummina är riktigt bra tycker jag. Sjukt bra att keepern sitter fast i flärpen med. Jag har också satt ett vitt gummi på min Master idag.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det är bra för pengarna tycker jag. Kommer snart en snabb recension i microtråden!Ja de är riktigt braHur är Helm gummit?
![]()
Tack, jag har bra erfarenheter av Gnomons service sedan tidigare så jag tror det löser sig smärtfritt. Kronan var svintrög att dra ut och krävde lite lirkande för att skruva in igen, så jag gissar på lite gängsallad som gjorde att den inte ville släppa riktigt. Domen kommer till veckan.Tråkigt, hoppas den kommer tillbaka snabbtVad hade du för knas med din krona?
Upplever liknande med min faktiskt, nu när jag tänker på det… Kanske inte fullt lika mycket som du beskriver men ändå. Vad säger ni andra?Tack, jag har bra erfarenheter av Gnomons service sedan tidigare så jag tror det löser sig smärtfritt. Kronan var svintrög att dra ut och krävde lite lirkande för att skruva in igen, så jag gissar på lite gängsallad som gjorde att den inte ville släppa riktigt. Domen kommer till veckan.
Upplever något liknande jag också men inte så pass att jag ser det som ett problemUpplever liknande med min faktiskt, nu när jag tänker på det… Kanske inte fullt lika mycket som du beskriver men ändå. Vad säger ni andra?![]()
Ah okej!Upplever något liknande jag också men inte så pass att jag ser det som ett problem![]()
Tänker samma.Ah okej!
Tänker det är lite för kronans packning också kanske, känns lite rejälare liksom. Ska nog på tal om det dra igång min imorgon. Svalt intresse på min annons konstigt nog, då får den stanna helt enkelt![]()
Håller med! Även om deg behövs och plats i klocklådan behöver göras ska man inte slumpa bort saker. Tänker det är dags för ett natoband imorgon!!Tänker samma.
Det tycker jag verkligen att du ska göra. Den är värd mer än att ligga på annons för de pengarna![]()
Tack, jag har bra erfarenheter av Gnomons service sedan tidigare så jag tror det löser sig smärtfritt. Kronan var svintrög att dra ut och krävde lite lirkande för att skruva in igen, så jag gissar på lite gängsallad som gjorde att den inte ville släppa riktigt. Domen kommer till veckan.
Upplever liknande med min faktiskt, nu när jag tänker på det… Kanske inte fullt lika mycket som du beskriver men ändå. Vad säger ni andra?![]()
Ah okej!
Tänker det är lite för kronans packning också kanske, känns lite rejälare liksom. Ska nog på tal om det dra igång min imorgon. Svalt intresse på min annons konstigt nog, då får den stanna helt enkelt![]()
Samma med min men efter lite pill hoppar den ut, tror den behöver lite uppvärmning bara sen brukar det faktiskt fungera bättre efter några gångerUpplever något liknande jag också men inte så pass att jag ser det som ett problem![]()