• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Det var ett märkligt rekord att sätta må jag säga... 🤔 koolt ändå förstås! Trodde dessutom han hade tagit ett sabbatsår så det var överraskande.
Han gjorde det idag igen, nu med monofin och fortfarande 2002an på armen. 😁 Ja, något märkligt att de skiljer på sötvatten men ändå coolt.
PSX_20220904_194850.jpg

Han gjorde det idag igen, nu med monofin och fortfarande 2002an på armen. 😁 Ja, något märkligt att de skiljer på sötvatten men ändå coolt.
PSX_20220904_194850.jpg
Kan väl inte vara så jäkla svårt om det sätts nya rekord på daglig basis. 😅
Googlade lite snabbt och saltvatten verkar tydligen ha högre densitet vilket jag antar gör det svårare att dyka i.

PSX_20220904_194850.jpg
Jag menar, det är respektabla djup i vilka vatten den än må vara 💪🏼
Alexey Molchanov har mig veterligen fortfarande WR på 131m med bifenor, och monofena är inte en "officiell" gren så jag antar att det finns massa udda världsrekord att slå om man vill...

Galet bra på det gummit också. Får feeling av gamla slitna dykinstrument som satt på såna gummistroppar. 🤌
s-l1600.jpg

Ja verkligen, trodde armbandet var ett fult läderband först.

Den från tradera va? Jag var så nära o buda men det löste sig för mig ändå, slutet gott allting gott 😃🤌

Stämmer bra, letat efter en H1545 ett tag och kände att det var dags att slå till nu. Lite synd att originallänken inte följde med men har beställt en ersättningslänk.

Var sugen på att testa ett sånt här band på Mastern men i svart. Men då @Kreacon erbjöd mig ett i vitt så fick det bli så 😊 Tack 🙏🏻 Hade varit kul med ett i svart med om någon trillar över ett 😊
IMG_20220908_181957.jpg
Snyggt! De där gummina är riktigt bra tycker jag. Sjukt bra att keepern sitter fast i flärpen med. Jag har också satt ett vitt gummi på min Master idag. 😊
DSCF7745.jpg
DSCF7742.jpg
DSCF7746.jpg
DSCF7747.jpg
DSCF7748.jpg

Tråkigt, hoppas den kommer tillbaka snabbt 👍Vad hade du för knas med din krona?
Tack, jag har bra erfarenheter av Gnomons service sedan tidigare så jag tror det löser sig smärtfritt. Kronan var svintrög att dra ut och krävde lite lirkande för att skruva in igen, så jag gissar på lite gängsallad som gjorde att den inte ville släppa riktigt. Domen kommer till veckan.

Tack, jag har bra erfarenheter av Gnomons service sedan tidigare så jag tror det löser sig smärtfritt. Kronan var svintrög att dra ut och krävde lite lirkande för att skruva in igen, så jag gissar på lite gängsallad som gjorde att den inte ville släppa riktigt. Domen kommer till veckan.
Upplever liknande med min faktiskt, nu när jag tänker på det… Kanske inte fullt lika mycket som du beskriver men ändå. Vad säger ni andra? 🧐

Tillbaka
Topp