Inte så tokig, fick mail om att den släppts. Gammal nyhet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ny nyhet är det, GMT har inte funnits i blått tidigare. Snygg tycker jag men kanske lite tråkig också. De borde verkligen byta ut den där kronan, den passar inte på en dykare.Inte så tokig, fick mail om att den släppts. Gammal nyhet?
Den kronan är svårjobbad också.Ny nyhet är det, GMT har inte funnits i blått tidigare. Snygg tycker jag men kanske lite tråkig också. De borde verkligen byta ut den där kronan, den passar inte på en dykare.
Huh, jag tänkte tvärtom eftersom den ser så stor ut. Vad är det som gör att den är svår att hantera?Den kronan är svårjobbad också.
Den blir säkert poppis, men jag håller med @MaBr om att den är lite tråkig - för att vara Squale åtminstone. Men det är å andra sidan precis vad somliga vill ha - en diskret och något konservativ dykare. Personligen tycker jag mer om profilen på Sub-39 än framsidan.Inte så tokig, fick mail om att den släppts. Gammal nyhet?
Ingen fisk! Inget köp!Den blir säkert poppis, men jag håller med @MaBr om att den är lite tråkig - för att vara Squale åtminstone. Men det är å andra sidan precis vad somliga vill ha - en diskret och något konservativ dykare. Personligen tycker jag mer om profilen på Sub-39 än framsidan.
![]()
![]()
Den smalnar av, som en triangel, så det är svårt att få ett bra grepp om den. Ändå har jag inga jättefingrar. Då hade det varit omöjligt.Huh, jag tänkte tvärtom eftersom den ser så stor ut. Vad är det som gör att den är svår att hantera?
Så utan gmt och med haj, då är det ok!Ingen fisk! Inget köp!
Tycker Sub-39 har likheter med Oris Diver's Sixty-Five, en annan vintageinspirerad klocka som blev en stor hit. Fast jag gillar Sub-39 mer eftersom den har mer karaktär.Den smalnar av, som en triangel, så det är svårt att få ett bra grepp om den. Ändå har jag inga jättefingrar. Då hade det varit omöjligt.
Gillar sub-39 som modell. Har jubileumsmodellen. Bilder får komma senare.
Fin! Tycker den där är mycket bättre än den nya GMT.Jubileumsmodellen är kanon både på läder, mesh och den nya länken. Tror iofs att mesh är favoriten.
![]()
20 mm mellan bandhornen hade inte skadat hellerDen blir säkert poppis, men jag håller med @MaBr om att den är lite tråkig - för att vara Squale åtminstone. Men det är å andra sidan precis vad somliga vill ha - en diskret och något konservativ dykare. Personligen tycker jag mer om profilen på Sub-39 än framsidan.
![]()
![]()
Om det går att få i gilt så kör!Har varit i kontakt med Squale och det går att köpa "Squalevisare" till H1545:an.
Vad tycker församlingen J/N?
![]()
Hade liknande planer med min men landade tillslut i ett rungande N.Har varit i kontakt med Squale och det går att köpa "Squalevisare" till H1545:an.
Vad tycker församlingen J/N?
![]()
Kostade förvisso en bra slant när den släpptes men minns inte siffranJaha, vem slår till då?
![]()
![]()
Om det går att få i gilt så kör!
Hade liknande planer med min men landade tillslut i ett rungande N.
2690 CHF. Tillkommer väl även moms på det.Kostade förvisso en bra slant när den släpptes men minns inte siffran![]()
2690 CHF. Tillkommer väl även moms på det.
Har för mig att @Omega21jul1969 äger en?
Jaha, vem slår till då?
![]()
![]()
Precis som dom ska ha om man använt klockan. Bruksrepor i plastglas är för jädra mysigt.Min har dessutom repor i plexiglaset - premium helt enkelt. Om någon blir sugen![]()
Det var ett märkligt rekord att sätta må jag säga...