Bakläxa på det länkmontaget. Eller är länkens passform så kass att dom inte lyckades få dit den vid fotograferingen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bakläxa på det länkmontaget. Eller är länkens passform så kass att dom inte lyckades få dit den vid fotograferingen..
Samma här 40 är gränsen för att jag ska trivas.Synd! Fått jinx för nodate dykare men tycker 38mm är lite liten på min handled
Den sitter lika dåligt på den övre sidanBakläxa på det länkmontaget. Eller är länkens passform så kass att dom inte lyckades få dit den vid fotograferingen..
Synd! Fått jinx för nodate dykare men tycker 38mm är lite liten på min handled
Gillar svart med runda index sjukt mycket! Men vad är det vi ser här? Är det en boett som använts tidigare @MaBr ?
Förutom att de misslyckats med att montera länken () så är den perfekt. Rätt storlek framför allt, helt i linje med originalet. Färgerna är också så jäkla spot on, speciellt den guldbruna och den grå. Ska lätt köpa en men ska bara kunna välja färg först. Blir lätt en med det stålfärgade vridringsinlägget i alla fall. Love it!@MaBr Halllå utlåtande eller sitter du på torget och gråter
Jepp, 1157 från 60-talet.Gillar svart med runda index sjukt mycket! Men vad är det vi ser här? Är det en boett som använts tidigare @MaBr ?
Du känner till att din tvåtonstekare är 36mm va?Synd! Fått jinx för nodate dykare men tycker 38mm är lite liten på min handled
Trevligt släpp! Fisken finns! No-date! Gillar nummer 2, den gråa! Blir nog ingen just nu men om någon kommer ut begagnat kanske jag hugger en.... Trevligt att så mycket nytt som kommer från Squale hela tiden!
Ja, de är sjukt fina! Lite dålig kontrast på den bruna men det kan vara bilderna som luras.Grå eller den bruna helt klart!
Stålfärgad tycker jag med gör sig bäst tycker ändå det va ett kul släpp men vet inte om jag vågar mig på 38mmFörutom att de misslyckats med att montera länken () så är den perfekt. Rätt storlek framför allt, helt i linje med originalet. Färgerna är också så jäkla spot on, speciellt den guldbruna och den grå. Ska lätt köpa en men ska bara kunna välja färg först. Blir lätt en med det stålfärgade vridringsinlägget i alla fall. Love it!
Tycker också det, tillsammans med de runda indexen är det sjukt retrocoolt.Stålfärgad tycker jag med gör sig bäst tycker ändå det va ett kul släpp men vet inte om jag vågar mig på 38mm
alltid ska det vara nån jäkla detalj som är knas, can't be unseenJa, de är sjukt fina! Lite dålig kontrast på den bruna men det kan vara bilderna som luras.
Det är dock en sak de får minus för och det är att de har använt fel haj!
Hajen är lik skallen på Linus på linjen.Ja, de är sjukt fina! Lite dålig kontrast på den bruna men det kan vara bilderna som luras.
Det är dock en sak de får minus för och det är att de har använt fel haj!
Du känner till att din tvåtonstekare är 36mm va?
1010 CHF plus moms för läder och 1105 CHF plus moms för länk.Någon som vad priset blir?
Oj, det var saftigt1010 CHF plus moms för läder och 1105 CHF plus moms för länk.
Ja, alltid ska det vara något. Håller delvis med om visarna men samtidigt tycker jag att de passar klockan jäkligt bra. Ska man böla lite mer så är minut- och sekundvisarna för långa också.alltid ska det vara nån jäkla detalj som är knas, can't be unseen
edit: ...förresten är visarna på tok för mjäkiga kontra originalet, fyyy skäms squale
Inte värre än Seikos motsvarighet.Oj, det var saftigt
Man ska böla, annars blir det aldrig rättJa, alltid ska det vara något. Håller delvis med om visarna men samtidigt tycker jag att de passar klockan jäkligt bra. Ska man böla lite mer så är minut- och sekundvisarna för långa också.
Ja, iofs när man tänker efter. Räknade lite fel av bara farten.Inte värre än Seikos motsvarighet.
Det är fortfarande mycket pengar jämfört med en 1521, det är ju inget snack.Ja, iofs när man tänker efter. Räknade lite fel av bara farten.