• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Bakläxa på det länkmontaget. Eller är länkens passform så kass att dom inte lyckades få dit den vid fotograferingen..🙈
7F410CEA-D36C-4CDC-B9CD-C4378FD74A0F.png
😂😂

@MaBr Halllå utlåtande eller sitter du på torget och gråter 🤔
Förutom att de misslyckats med att montera länken (🤣) så är den perfekt. Rätt storlek framför allt, helt i linje med originalet. 👌Färgerna är också så jäkla spot on, speciellt den guldbruna och den grå. Ska lätt köpa en men ska bara kunna välja färg först. Blir lätt en med det stålfärgade vridringsinlägget i alla fall. Love it!

Förutom att de misslyckats med att montera länken (🤣) så är den perfekt. Rätt storlek framför allt, helt i linje med originalet. 👌Färgerna är också så jäkla spot on, speciellt den guldbruna och den grå. Ska lätt köpa en men ska bara kunna välja färg först. Blir lätt en med det stålfärgade vridringsinlägget i alla fall. Love it!
Stålfärgad tycker jag med gör sig bäst tycker ändå det va ett kul släpp men vet inte om jag vågar mig på 38mm

Ja, de är sjukt fina! Lite dålig kontrast på den bruna men det kan vara bilderna som luras.

Det är dock en sak de får minus för och det är att de har använt fel haj! 😑
alltid ska det vara nån jäkla detalj som är knas, can't be unseen 😂

edit: ...förresten är visarna på tok för mjäkiga kontra originalet, fyyy skäms squale

alltid ska det vara nån jäkla detalj som är knas, can't be unseen 😂

edit: ...förresten är visarna på tok för mjäkiga kontra originalet, fyyy skäms squale
Ja, alltid ska det vara något. 😁 Håller delvis med om visarna men samtidigt tycker jag att de passar klockan jäkligt bra. Ska man böla lite mer så är minut- och sekundvisarna för långa också.

• Like
Reactions: v0n
Tillbaka
Topp