• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Synd att det inte finns någon hands on än. Jag är sjukt sugen på en men vill gärna se lite riktiga bilder på dem och inte bara Squales kassa renderingar och produktbilder. Den gråa ser ju t.ex. olika ut på alla bilder man har sett. Hade gärna sett riktiga bilder på den svarta också för om den är sunburst så kan det bli en sån för min del.
Håller med, lutar mot en jag med men vill se nån recension eller irl-bild först. Men bådar gott.

Undrar om det kommer nya varianter framöver på super squalen eller om det stannar med detta. Skulle kunna tänka mig en silver sunburst med svart bezel eller en lackad svart tavla. Grön sunburst i brons-boett hade varit hur snyggt som helst😄

Undrar om det kommer nya varianter framöver på super squalen eller om det stannar med detta. Skulle kunna tänka mig en silver sunburst med svart bezel eller en lackad svart tavla. Grön sunburst i brons-boett hade varit hur snyggt som helst😄
Chattade med Anders på Gnomon igår och han säger att de kommer att släppa några egna varianter i alla fall. Lär säkert komma fler varianter direkt från Squale också. 😊

4270D379-2041-45DE-ACDC-B200BA6B3BAB.jpeg

Man blir som ett litet barn när man får komma in och klämma på en massa Squale.
Älskar när butiker vågar satsar på lite ”ovanligare” märken ” min vintage omega blev plötsligt rätt tråkig.
Kan varmt rekommendera Halmstad Ur City och @Paneraif

Bilagor

• D797D151-058E-49AA-8A44-A14C4036A18F.jpeg
    D797D151-058E-49AA-8A44-A14C4036A18F.jpeg
    747.2 KB · Visningar: 19
I don't know much about Ausal, but they seem to have made high quality watches. The dial on this Super is fantastic. I guess yhey were just another Swiss brand that went pop during the Quartz crash?

Tillbaka
Topp