• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

2B2B3DC7-8227-4C0A-B11E-69BDEDECE0EE.jpeg
B141D015-5445-4265-B43B-60238A02E000.jpeg
BEC2FAB2-7F27-4955-B8DD-B9D892746F3D.jpeg
F69A6409-DE05-4E4D-A333-DE38FE05D323.jpeg
1561199B-2289-49AC-9EBB-0FB913BA93FB.jpeg

Brun eller grå, brun eller grå, brun eller grå eller kanske en svart :hungry:😍:woot:

Lyckades snappa åt mig dom sista två squale klockorna som zackrissons hade på lager, han var nog nöjd att slippa märket (problem med leveranser och feedback som jag fattade det), och jag är nöjd för jag fick köpa dessa två till ett grymt pris, kul att man får stalka ytterligare en forumdel igen!
Vet någon vad den korrekta benämningen på @CVespers gamla Matic på den vänstra bilden är? När jag googlar får jag bara fram den aktuella varianten med mer orange på tavla och vridringsinlägg.

Hi all,
Pretty new here, I'm quite fond of this return to the old classics trend. I originally stumbled on this forum while searching for a second hand sub 39. I couldn't find any history of one selling here. Do you think these could sell under 5k these days ? Or should I better start looking for a cheaper alternative ?

En artikel i Worn and Wound om Super Squale. De gillar den.

Synd att det inte finns någon hands on än. Jag är sjukt sugen på en men vill gärna se lite riktiga bilder på dem och inte bara Squales kassa renderingar och produktbilder. Den gråa ser ju t.ex. olika ut på alla bilder man har sett. Hade gärna sett riktiga bilder på den svarta också för om den är sunburst så kan det bli en sån för min del.

Det ser förresten ut som att de har problem med den guldbruna för @sekvens har leverans först i mars på den modellen och Squale har helt tagit bort den från sin hemsida.

Det ser förresten ut som att de har problem med den guldbruna för @sekvens har leverans först i mars på den modellen och Squale har helt tagit bort den från sin hemsida.
Ja tyvärr verkar den sålt slut snabbt :confused:

Jag ska se om jag kan få tag på någon av de modeller med lång väntetid via handlare i Italien jag har kontakt med... Men hoppas inte för mycket.

Ja tyvärr verkar den sålt slut snabbt :confused:

Jag ska se om jag kan få tag på någon av de modeller med lång väntetid via handlare i Italien jag har kontakt med... Men hoppas inte för mycket.
Det var kanske inte lika många av de modellerna heller, de trodde nog inte att de skulle bli så poppis. För min del lutar det ändå mot den svarta nu, mest för att jag redan har två gråa (varav en Squale) och min Deepstar har typ samma gråa tavla, index och vintage lume.

Förutom den gigantiska subdialen så är den här tavlan väldigt likt Super Squale.
DSCF6295.jpg

Det var kanske inte lika många av de modellerna heller, de trodde nog inte att de skulle bli så poppis. För min del lutar det ändå mot den svarta nu, mest för att jag redan har två gråa (varav en Squale) och min Deepstar har typ samma gråa tavla, index och vintage lume.

Förutom den gigantiska subdialen så är den här tavlan väldigt likt Super Squale.
DSCF6295.jpg
Ooh, riktigt fin!

Synd att det inte finns någon hands on än. Jag är sjukt sugen på en men vill gärna se lite riktiga bilder på dem och inte bara Squales kassa renderingar och produktbilder. Den gråa ser ju t.ex. olika ut på alla bilder man har sett. Hade gärna sett riktiga bilder på den svarta också för om den är sunburst så kan det bli en sån för min del.
Håller med, riktigt synd att det inte kommit ut något än så jag håller mig också lugn tills man får se hur de ser ut :(

Tillbaka
Topp