En 2002a kostar dock 40% mer.Jag gillade stuket på den här men för dom pengarna blir det nog en 2002:a för mig istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En 2002a kostar dock 40% mer.Jag gillade stuket på den här men för dom pengarna blir det nog en 2002:a för mig istället.
Så jobbigt när en modell släpps i olika färger.Brun eller grå, brun eller grå, brun eller grå eller kanske en svart
Min också? Vafan säger du det nu för när jag haft den ett par veckor!!Du känner till att din tvåtonstekare är 36mm va?
Nej då, din är 46mm stronzo speziale, lita på migMin också? Vafan säger du det nu för när jag haft den ett par veckor!!
Förövrigt tycker jag den nya skindivern är
Svart med stålbezel
De här tavlorna...
Hahaha ja, varför gör dom såSå jobbigt när en modell släpps i olika färger.
Skulle själv köpa en Zelos som släpptes idag.
Mitt huvud brann upp och klockorna såldes slut på några minuter.
De två vintage inspirerade är de som kittlar att köpa. Även om jag också tycker att svart tavla + ring är riktigt clean. Skulle passa fint om man inte redan hade för många dykare.De här tavlorna...
Vet någon vad den korrekta benämningen på @CVespers gamla Matic på den vänstra bilden är? När jag googlar får jag bara fram den aktuella varianten med mer orange på tavla och vridringsinlägg.Lyckades snappa åt mig dom sista två squale klockorna som zackrissons hade på lager, han var nog nöjd att slippa märket (problem med leveranser och feedback som jag fattade det), och jag är nöjd för jag fick köpa dessa två till ett grymt pris, kul att man får stalka ytterligare en forumdel igen!
Den är snygg, helt klart. Fler som skulle tänka sig ett gruppköp på nya modellen?Kommer beställa några olika Super Squale inom kort - vid förhandsbokning så kan jag ordna ett gött pris på dessa. Skicka DM!
Synd att det inte finns någon hands on än. Jag är sjukt sugen på en men vill gärna se lite riktiga bilder på dem och inte bara Squales kassa renderingar och produktbilder. Den gråa ser ju t.ex. olika ut på alla bilder man har sett. Hade gärna sett riktiga bilder på den svarta också för om den är sunburst så kan det bli en sån för min del.En artikel i Worn and Wound om Super Squale. De gillar den.
Squale Goes Skin Diving with the New Super-Squale –
wornandwound.com
Ja tyvärr verkar den sålt slut snabbtDet ser förresten ut som att de har problem med den guldbruna för @sekvens har leverans först i mars på den modellen och Squale har helt tagit bort den från sin hemsida.
Det var kanske inte lika många av de modellerna heller, de trodde nog inte att de skulle bli så poppis. För min del lutar det ändå mot den svarta nu, mest för att jag redan har två gråa (varav en Squale) och min Deepstar har typ samma gråa tavla, index och vintage lume.Ja tyvärr verkar den sålt slut snabbt
Jag ska se om jag kan få tag på någon av de modeller med lång väntetid via handlare i Italien jag har kontakt med... Men hoppas inte för mycket.
Ooh, riktigt fin!Det var kanske inte lika många av de modellerna heller, de trodde nog inte att de skulle bli så poppis. För min del lutar det ändå mot den svarta nu, mest för att jag redan har två gråa (varav en Squale) och min Deepstar har typ samma gråa tavla, index och vintage lume.
Förutom den gigantiska subdialen så är den här tavlan väldigt likt Super Squale.
Håller med, riktigt synd att det inte kommit ut något än så jag håller mig också lugn tills man får se hur de ser utSynd att det inte finns någon hands on än. Jag är sjukt sugen på en men vill gärna se lite riktiga bilder på dem och inte bara Squales kassa renderingar och produktbilder. Den gråa ser ju t.ex. olika ut på alla bilder man har sett. Hade gärna sett riktiga bilder på den svarta också för om den är sunburst så kan det bli en sån för min del.
Kan hålla med! Beställt?Första post i denna eminenta tråd , kommer säkert bli fler, helt upp över öronen förtjust i denna skönhet
Jag avvaktar ett tag. Tur att den inte är limiterad så man slipper stressa upp sig.Inte än men förmodligen snart , själv?
Kul, grattis! Jag vill också beställa en men väntar tills jag sett riktiga bilder på den. Det kan du ju fixa snart.Första post i denna eminenta tråd , kommer säkert bli fler, helt upp över öronen förtjust i denna skönhet
Känner mig stressad av att inte ha dennaJag avvaktar ett tag. Tur att den inte är limiterad så man slipper stressa upp sig.