• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Ser verkligen fram emot att få hem dessa!

"Pictures do not really do it justice, as is often the case. The Super-Squale is better in real life."

1669790683739.jpeg
1669790663980.jpeg

Bilagor

• 1669790627226.jpeg
    1669790627226.jpeg
    220.4 KB · Visningar: 10
Hej på er, tänkte bara ge lite inside info om Super Squale. Dessa sålde Squale slut snabbt och leveranstider / tillgänglighet har ändrats.

Sunray Brown:
Denna ska enligt uppgift endast har producerats i 150 ex. Alla dessa har gått någon handlare i UK. Vi andra får helt enkelt inte vara med och leka 😞

Övriga modeller:
Vissa varianter skulle levererat i december... dessa kommer kanske i februari. Just nu oklart, så fort jag vet mer kommer jag meddela.

1545:
Kanske kan få tag på några nu december... återkommer i så fall. Annars är det troligen leverans i feb/mars på dessa också.

Det innebär att alla ni som förbokat och hoppats på leverans December tyvärr inte får era klockor. Min gissning är att Squale har prioriterat sina bäst säljande marknader/återförsäljare - vilket inte är så konstigt. Men lite synd att kommunikationen inte funkat bara...

Alla berörda kommer få DM också. Häpp!

Helt sjukt att efter bytet klockor som en sjuk klockidiot så har jag nu helt kört med min Squale Micro LE sedan jag skaffade den. Har i klocklådan en Casio som är samma model som jag hade som första klocka men använder den inte utan Squalen är på överallt. Jag har haft allt från Rolex, Panerai, Omega, IWC, Oris och så vidare...

IMG_0366.jpeg

Tillbaka
Topp